Pricewaterhouse Coopers: Aναμένεται πτώση της έντυπης διαφήμισης κατά 4,5% ετησίως
H έντυπη διαφήμιση αναμένεται να υποχωρεί κατά 4,5% ετησίως, τα επόμενα τέσσερα χρόνια, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Pricewaterhouse Coopers σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ενωση Εφημερίδων (WAN).
Η έρευνα απέδειξε πως αν και η χρήση της νέας τεχνολογίας προσφέρει στους διαφημιστές την ευκαιρία να έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού, οι διαφημιστές εξακολουθούν να επιλέγουν τη τηλεόραση ως το νούμερο ένα μέσο προβολής. Οι εφημερίδες και γενικότερα η έντυπη διαφήμιση εκτιμάται πως μέχρι το 2013 θα έχει πτώση, την οποία ο έντυπος τύπος πρέπει να βρεί μια ισορροπία για να την αντιμετωπίσει. Οσοι έχουν προοσαρμόσει τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες για τη διανομή του περιεχομένου τους έχουν κερδίσει σίγουρα ενα on-line κοινό. Η ύφεση όμως ήταν αιτία να εμποδίσει επιχειρηματικά σχέδια και να οδηγηθούν σε περικοπές προσωπικού, δαπανών και κατ' επέκταση στον περιορισμό επένδυσης σε νέες τεχνολογίες. Η χρήση της νέας τεχνολογίας, έδωσε στους διαφημιστές την δυνατότητα προσέγγισης νέων κατηγοριών πελατείας ιδιαίτερα στην Αμερική, όπου οι εφημερίδες ανέπτυξαν ιστοσελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Η εν λόγω μελέτη με θέμα “Μεταβαίνοντας σε πολλαπλά επιχειρηματικά μοντέλα: πρόβλεψη για την έκδοση εφημερίδων στην ψηφιακή εποχή” έγινε απο την Pricewaterhouse Coopers σε συνεργασία με την WAN. Η έρευνα έγινε online σε αναγνώστες απο Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ελβετία, Βρετανία και ΗΠΑ. Συνεντεύξεις έγιναν επίσης σε 30 εκδότες εφημερίδων και 10 μεγάλους αγοραστές διαφημιστικού χρόνου σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί οτι Pricewaterhouse Coopers Publishing Center of Excellence, ενα κέντρο που αποτελείται απο ειδικούς που έχουν καλή γνώση της εκδοτικής αγοράς.
(ΠΗΓΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ)