Η Nielsen μετρά και το Twitter
Μία νέα μέθοδο μέτρησης της τηλεθέασης μέσω δεδομένων από αναφορές στο Twitter φέρνει η εταιρία μετρήσεων Nielsen Audience Measurement.
Με αυτόν τον τρόπο σε ένα εύλογο διάστημα θα αλλάξουν σίγουρα τα δεδομένα στις μετρήσεις. Βέβαια, στη χώρα μας θα αργήσει πολύ ακόμα να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς σύμφωνα με τη real το όλο project έχει τεθεί δειλά δειλά σε εφαρμογή στις Ηνωμένες Πολιτείες και ξεκινούν και στην Αυστραλία. Όμως, στην Ελλάδα θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα...