Η κριτική που «σκίζει» την Κορομηλά
Η επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά στην τηλεόραση δημιούργησε ποικίλα σχόλια.
Οι θαυμαστές της την περίμεναν με μεγάλη αγωνία, αλλά όπως όλα έδειξαν δεν εντυπωσίασε αρκετούς.«Ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά - τα περισσότερα διόλου κολακευτικά - για την επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά με το «Just the 2 of us» για την απελπισμένη προσπάθεια η Ρούλα του 2014 να θυμίζει τη Ρούλα της δεκαετίας του '90, για τον ναρκισσισμό και τον εγωκεντρισμό της όπως εκδηλώθηκαν μέσα από παλιομοδίτικες πόzες, ακκισμούς και αυτοαναφορικά σχόλια, για την ένταση και την υστερία που απέπνεε η εμφάνιση της και που μεταδιδόταν ακόμη και σε εμάς που την παρακολουθούσαμε από τα σπίτια μας», έγραψε ο Κοσμάς Βίδος στην στήλη του στο Βήμα και συνέχισε για την επιστροφή της Ρούλας Κορομηλά χωρίς καθόλου κολακευτικά σχόλια:
«Προσωπικά δεν εξεπλάγην τόσο από την αποτυχία της επανόδου όσο από την έκπληξη εκείνων που ανέμεναν κάτι άλλο. Η ίδια η Κορομηλά έχει αποδείξει με όλες τις ως σήμερα εμφανίσεις της, από τον καιρό που παρουσίαζε τα πολυέξοδα σόου ως τα χρόνια της παρακμής της και των αμήχανων προσπαθειών να επιστρέψει, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο από εκείνο που έκανε στους «Πρωινούς καφέδες» και στα «Ciao ANT1»; κουβεντούλα της καφετέριας, με το πόδι εκτεθειμένο σε κοινή θέα. Και αν κάποιοι επιμένουν να την παρουσιάζουν ως εθνικό κεφάλαιο στον χώρο της τηλεψυχαγωγίας, καλά θα κάνουν να παρατηρήσουν προσεκτικότερα τα βίντεο από τις εμφανίσεις της. Η παρουσιάστρια πάντα είχε θέμα με την εκφορά του λόγου (φτωχό λεξιλόγιο, κομπιάσματα, συνεχή σαρδάμ), πάντα ήταν νευρική, ανασφαλής και τα προσόντα), χαρακτηριστικά που της επέτρεψαν να βγει μπροστά ως η απόλυτη σταρ της υποκουλτούρας σε μια εποχή που στην Ελλάδα η από τηλεοράσεως ψυχαγωγία των σόου και των πρωινών μαγκαζίνο βρισκόταν στα σπάργανα και που το κοινό δεν είχε μεγάλες απαιτήσεις. Ήταν η συγκυρία που έκανε τη Ρούλα και όχι τα ταλέντα της. Αν αυτό το είχε καταλάβει και αποδεχθεί, δεν θα έπεφτε στην παγίδα των come back που μόνο την εκθέτουν καθώς αποκαλύπτουν τον μύθο της στις πραγματικές (πολύ μικρότερες από ό,τι η ίδια και οι αυλικοί της θεωρούν) διαστάσεις του, ειδικά σήμερα που η τηλεόραση αλλά και οι θεατές έχουν άλλες απαιτήσεις. Επιμένει όμως να διεκδικεί θέση αυθεντίας σε έναν κόσμο που την έχει ξεπεράσει. Αυτή είναι η τραγωδία της»