Τ’ άκουσαν Κωστόπουλος και Λιάγκας για Μπαλατσινού και Σκορδά
Ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι υπερήφανος για την Τζένη Μπαλατσινού.
Το ίδιο και ο Γιώργος Λιάγκας για την Φαίη Σκορδά. Συχνά, οι δυο παρουσιαστές μέσα από τις εκπομπές τους μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για τις γυναίκες τους όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώνουν στα παιδιά τους. Για κάποιους αυτό είναι αυτονόητο, αφού όταν γίνεται γονιός πρέπει να δίνεις χώρο και χρόνο στα παιδιά του, αλλά για τους παρουσιαστές σύμφωνα με τον Κοσμά Βίδο είναι άθλος. Ο κριτικός τα «έχωσε» άσχημα στους δυο παρουσιαστές μέσα από την στήλη του στο Βήμα για τα όσα είπαν οι παρουσιαστές μέσα από τις εκπομπές τους για τις γυναίκες τους. ««Χαίρομαι που η γυναίκα μου λείπει. Χαίρομαι γιατί κάνει κάτι πολύ καλύτερο. Ζηλεύω αυτή τη στιγμή που έχει πάει να δει τον γιο τη5 στην Α' Δημοτικού που θα τρέξει για πρώτη φορά. Ζηλεύω ειλικρινά και της βγάζω το καπέλο που έφυγε για να πάει στον γιο της». Ο Πέτρος Κωστόπουλος από το «Πρωινό mou » αποθεώνει την Τζένη Μπαλατσινού επειδή έκανε κάτι που κάνουν όλες οι μητέρες του κόσμου (εκείνες που μπορούν, γιατί υπάρχουν και οι άλλες, που δεν έχουν την «πολυτέλεια» να λείψουν από τη δουλειά τους ούτε ένα λεπτό): παρέστη στις γυμναστικές επιδείξεις του γιου της.
Ξαφνικά το αυτονόητο γίνεται παράσημο. Απέναντι από την εκπομπή του Mega, στο ανταγωνιστικό «Πρωινό» του ΑΝΤΙ, ο Γιώργος Λιάγκας αποθεώνει με κάθε ευκαιρία τη δική του σύζυγο και μητέρα των παιδιών του, τη Φαιή Σκορδά, δίνοντας γεύσεις από την πασπαλισμένη με ροδοζάχαρη καθημερινότητα τους, αυτή που βλέπουμε και στα φωτορεπορτάζ των εβδομαδιαίων περιοδικών. Μιλώντας για την εγκυμοσύνη της, για τη γέννα, για τη λοχεία και συνθέτοντας σκηνή-σκηνή τη σαπουνόπερα της δικής τους οικογενειακής ευτυχίας. Μια σαπουνόπερα που, όπως όλες οι παραγωγές αυτού του είδους, έχει και τα δράματα της: όπως π.χ. την αποκάλυψη ότι η Φαίη δεν καλοκοιμάται γιατί την ξενυχτάει το νεογέννητο.
Δεν θα τη λυπηθώ, όχι επειδή δεν τη συμπαθώ και επιθυμώ να τη δω με μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, αλλά επειδή γνωρίζω ότι έχει τη δυνατότητα και να κοιμηθεί και να ξεκουραστεί λίγο περισσότερο από άλλες μητέρες, από εκείνες που μεγαλώνουν τα μωρά τους ολομόναχες, χωρίς βοήθεια και χωρίς οικονομική άνεση. Ούτε θα αναδείξω την Μπαλατσινού, που άφησε για λίγο το τηλεοπτικό πλατό για να πάει στο σχολείο του γιου της, ως η απόλυτη «Μάνα, μητέρα, μαμά» του 21ου αιώνα, αν και ξέρω πως ως μάνα έχει και αυτή τις δύσκολες στιγμές της -σίγουρα η εμφάνιση της στις γυμναστικές επιδείξεις του παιδιού της δεν περιλαμβάνεται σε αυτές. Θα απορήσω όμως για άλλη μια φορά για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται, περιφέρουν, διαφημίζουν, «πουλάνε» την οικογενειακή ζωή τους οι παρουσιαστές και οι πανελίστες του τηλεοπτικού lifestyle. Έναν τρόπο που δείχνει πως δεν έχουν ούτε μέτρο, ούτε διακριτικότητα, ούτε επίγνωση του τι συμβαίνει γύρω τους. Από δίπλα οι φωτογραφίσεις, παπαρατσικές, δήθεν παπαρατσικές και επίσημες, με βόλτες στα ακριβά προάστια, πόζες με αφόρετα ρούχα, μπάνια στη Μύκονο και άλλες τέτοιες... προκλήσεις της «σνομπαρίας και αριστοκρατίας που δεν συναναστρέφεται με τσοκαρίες μπυθουλαίες και τα τοιαύτα» (Μαντάμ Σουσού), έρχονται για να επιβεβαιώσουν την εμμονή τους να παίζουν φτηνό παιχνίδι με όρους άλλους εποχών. Επειδή μόνο αυτό έχουν μάθει;»