Πάμε Πακέτο: Η… ανασκόπηση της χρονιάς!
Η 9η σεζόν του «Πάμε Πακέτο» κλείνει με τα πιο όμορφα συναισθήματα και με τους τηλεθεατές να μένουν πιστοί στο ραντεβού της Πέμπτης για δυνατές συγκινήσεις και ανατροπές.
Η εκπομπή κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών και κατέκτησε την 1η θέση στη ζώνη προβολής της, στο σύνολο κοινού.
Κατά τη φετινή της πορεία, η εκπομπή κατάφερε να ενώσει οικογένειες, αλλά και να βοηθήσει, σε αρκετές περιπτώσεις, στα προβλήματά τους. Εξήντα οκτώ πακέτα παραδόθηκαν στους παραλήπτες τους εντός και εκτός Ελλάδος. Το «Πάμε πακέτο» ταξίδεψε στην Νότιο Αφρική, το Βέλγιο, την Βοσνία, την Πολωνία, την Βουλγαρία, το Ιράκ, τον Λίβανο, την Αμερική και για πρώτη φορά έφτασε στην Ινδονησία, στον Άγιο Δομήνικο και στα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Οι ιστορίες που ξεχώρισαν περισσότερο αυτή τη χρονιά είναι εκείνες όπου το τηλεοπτικό κοινό ευαισθητοποιήθηκε και βοήθησε με τον δικό του τρόπο τους πρωταγωνιστές τους. Πολλοί τηλεθεατές προσέφεραν απλόχερα τη βοήθειά τους σε ανθρώπους που εμφανίστηκαν στην εκπομπή, είτε σε οικονομικό επίπεδο (οικονομική στήριξη για νοσήλια, προσφορά εργασίας, παραχώρηση στέγης) είτε σε ηθικό επίπεδο (ψυχολογική στήριξη, φιλία). Αξίζει να σημειωθεί, ότι στον φετινό κύκλο, η εκπομπή συνέβαλλε και στην επανένωση μιας οικογένειας έπειτα από 49 ολόκληρα χρόνια! Μια γυναίκα βρέθηκε ξανά με τον ξενιτεμένο, στη Νότιο Αφρική, αδελφό της μετά από μισό αιώνα περίπου. Πολλά τα συναισθήματα που χώρεσαν και φέτος σε ένα μικρό πακέτο!
Δυνατή πορεία στον πίνακα της τηλεθέασης:
Η πορεία του «Πάμε πακέτο» ήταν εξαιρετικά σταθερή και με υψηλές επιδόσεις καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν. Πιο συγκεκριμένα, η εκπομπή ήταν 1η στη ζώνη της, στο σύνολο του κοινού, με μέσο όρο τηλεθέασης 29,9%. Στο δυναμικό κοινό ηλικίας 15-44 κατέγραψε επίσης υψηλή τηλεθέαση με μέσο όρο 22%. Οι υψηλότερες αποδόσεις του «Πάμε πακέτο» σημειώθηκαν στις γυναίκες 25-34 ετών με μέσο όρο 28,2%.
Πολλές ήταν οι εκπομπές που κέντρισαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και διέγραψαν εντυπωσιακή πορεία στον πίνακα της τηλεθέασης. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εκπομπή που προβλήθηκε στις 24 Οκτωβρίου σημείωσε 37,3% στο σύνολο κοινού και 28% στο δυναμικό κοινό αντίστοιχα.