Νέο χτύπημα για την Καινούργιου – Η ατάκα που θα ξεσηκώσει πάλι αντιδράσεις
Γνωστός παρουσιαστής και παραγωγός μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του για τις παλιές και νέες εκπομπές και ποιες είναι αυτές που τελικά αντέχουν στον χρόνο.
Ο Νίκος Μαστοράκης αναφερόμενος στα νέα brands έριξε την «ατάκα – καρφί» στην Κατερίνα Καινούργου. Μια ατάκα που σίγουρα θα προκαλέσει.
Η αλήθεια είναι ότι το «Αργά» είναι brand name που αποδεικνύει κιόλας ότι όσα χρόνια κι αν περνούν, ο χρόνος δεν παλιώνει κάποιες τηλεοπτικές εκπομπές. Ίσα ίσα που μπορεί να είναι πιο σύγχρονες από άλλες, καινούργιες, που βγαίνουν τώρα...
«Υπάρχει μια υστερία επανεφεύρεσης του τροχού, γιατί πολλοί δεν κατανοούν ότι δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο στην τηλεόραση. Οι ίδιες ιδέες φρεσκάρονται και πλασάρονται σαν νέες. Το «Αργά» είναι brand, το ξέρει ακόμη και μια γενιά θεατών που το πρωτάκουσε δέκα τόσα χρόνια πριν και το πρωτοείδε στο YouTube. Το brand δεν παλιώνει ποτέ. Τo Late night του Τζόνι Κάρσον το πήρε ο Τζέη Λένο μετά από 30 χρόνια που το είχε ο δημιουργός τους. Ο Λέτερμαν έχει συμπληρώσει μερικές δεκαετίες. Στην Ελλάδα έχουμε άγχος με το «καινούργιο», αντί να κοιτάμε τι χάλια έχει το καινούργιο όταν αντιπροσωπεύεται από την Καινούργιου. Κι ο κόσμος το βλέπει κάθε νύχτα, γιατί είναι το μόνο late night που βγαίνει χαλαρό, φρέσκο και με τον Θοδωρή παρουσιαστή επτά μέρες την εβδομάδα. Tο βλέπει για το ύφος του που δεν το απομιμήθηκε επιτυχώς η «κόπια» με τις ερωτήσεις στην καρτέλα, για τους καλεσμένους του και για τη χαλαρή κουβεντούλα, μέσα στον κατακλυσμό ανοητολογίας και ξύλινου λόγου που μαστίζει ανελέητα τον θεατή. Άλλωστε, τα ονόματα των καλεσμένων μας στον πρώτο μήνα ζωής της εκπομπής, δικαιώνει και καταξιώνει το ίδιο το brand. Από τον Χρήστο Χωμενίδη και τον Γιώργο Καμίνη (που θα τους δουν οι τηλεθεατές την επόμενη βδομάδα) στα πιο hot ονόματα του θεάτρου και της τηλεόρασης. Και να σκεφτεί κανείς ότι είμαστε καθημερινή εκπομπή, άρα έχουμε 10-15 καλεσμένους σε 5 μέρες εκπομπής», είπε ο ίδιος μιλώντας στον Γρηγόρη Μελά.