«Hashtag»: Αυτά είναι τα νούμερα τηλεθέασης της Ελεονώρας Μελέτη
Το δεύτερο επεισόδιο της εκπομπής «Hashtag» της Ελεονώρας προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού αφού κατάφερε να σημειώσει στο σύνολο του κοινού έως και 11,2%, ενώ στα εμπορικά κοινά γυναικών 25-44 ετών, η τηλεθέαση της εκπομπής έφτασε στο 14,4%.
Διαβάστε την ανακοίνωση του σταθμού «Ε»
Το E TV αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους τηλεθεατές που αγκάλιασαν τη νέα εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη #HASHTAG και #HASHTAG Live από το δεύτερο κιόλας επεισόδιο. Είναι σημαντική η ανταπόκριση του κοινού σε μια ιδέα που τολμά και προβάλλει τηλεοπτικά ένα νέο τρόπο έρευνας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live κατάφερε να σημειώσει στο σύνολο του κοινού έως και 11,2%, ενώ στα εμπορικά κοινά γυναικών 25-44 ετών, η τηλεθέαση της εκπομπής έφτασε στο 14,4%, σε μια δύσκολη τηλεοπτικά ζώνη, με τον ανταγωνισμό να ξεκινά με ποσοστά που ξεπερνούσαν ακόμα και το 40%.
Η εκπομπή #HASHTAG και #HASHTAG Live, κατάφερε έως και να πενταπλασιάσει τα ποσοστά τηλεθέασης (σε σχέση με το lead in) του σταθμού, δείχνοντας έτσι ότι το E TV μπορεί να δημιουργεί τηλεοπτικές παραγωγές υψηλής αισθητικής και περιεχομένου και στη βραδινή του ζώνη, συνεχίζοντας την πολύ καλή πορεία που ήδη καταγράφουν η πρωινή ζώνη τις καθημερινές αλλά και τα Σαββατοκύριακα, αλλά και η μεσημβρινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, που συνεχίζει να προηγείται του ανταγωνισμού στο σύνολο του κοινού.
Ραντεβού με το επόμενο #HASHTAG και #HASHTAG Live με την Ελεονώρα Μελέτη, την ερχόμενη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου στις 23:30 με τη λέξη «μυστήριο».