«The Voice 2»: Ο μεγάλος τελικός σε νούμερα
Το «The Voice 2» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και όπως έδειξε ο πίνακας τηλεθέασης της AGB αρκετοί ήταν εκείνοι που είδαν τον μεγάλο τελικό.
Ύστερα από ατελείωτες auditions, πολλά battles, αρκετά live με συγκλονιστικές φωνές και αμέτρητες, ανεπανάληπτες μουσικές στιγμές, το “THE VOICE” έφτασε στο τέλος του και ανέδειξε τον Κώστα Αγέρη ως τη νέα μεγάλη φωνή της Ελλάδας!
Ο τελικός του μεγαλύτερου show της ελληνικής τηλεόρασης ήταν ένα μουσικό υπερθέαμα που τα είχε όλα: Μεγάλες ερμηνείες, εκπλήξεις, συγκίνηση αλλά και αγωνία.
Ο τελικός του “THE VOICE” σημείωσε ποσοστό 51,7% στο δυναμικό κοινό 15-44 και 48,9% στο σύνολο του κοινού, ενώ συνολικά τα Live έκλεισαν με μέσο όρο 41.7% (15-44) και 40,3% στο σύνολο του κοινού.
Ακόμη, ο τελικός του “THE VOICE” σημείωσε σημαντική αύξηση (+6,7) σε σχέση με τoν ημιτελικό στους 15-44.
Τη μεγαλύτερη αύξηση (+12,7 μονάδες) σημείωσε στους άνδρες 15-24 με ποσοστό 45,2, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης οι άνδρες 25-44 (+9,0) σημειώνοντας ποσοστό (43,3).
Τέλος, σημείωσε πολύ υψηλά μερίδια στις γυναίκες και συγκεκριμένα στις γυναίκες 15-44 όπου έφτασε το 62,9% αλλά και στις 25-44 που άγγιξε το 57,2%
Κατά μέσο όρο, τον τελικό του “THE VOICE” παρακολούθησαν 1.678000 άτομα περίπου, ενώ για έστω κ 1 λεπτό πέρασαν περισσότερα από 4.000.000 άτομα.
Σε επίπεδο 5λεπτου : το υψηλότερο μερίδιο σημειώθηκε στο 5λεπτο 21:44-21:48 στις Γυναίκες 15-24 (78,7%) και στις 25:54-25:58 στις Γυναίκες 25-44 (78,2%). Τέλος, στο 25:49-25:53 σημείωσε ποσοστό 65,6% στους 15-44.
Ο τελικός προηγήθηκε σε όλα τα κοινά, όπως και στο σύνολο του κοινού με 38,1 μονάδες, ενώ η διαφορά του ΑΝΤ1 από το δεύτερο κανάλι κυμάνθηκε στις 40,3 μονάδες στο κοινό 15-44.
Τη μεγαλύτερη διαφορά τη σημείωσε στις γυναίκες 15-24 με 50,1 μονάδες (σημειώνοντας ποσοστό 60,4%), ενώ στις γυναίκες 25-44 η διαφορά κυμάνθηκε στις 47,3 μονάδες
Ακόμη, το 47% του πληθυσμού που παρακολούθησε τη ζώνη κατά μέσο όρο, παρακολούθησε εκείνη την ώρα τον τελικό του “ΤΗΕ VOICE”.