Μπεγνής: «Πάντα ήμουν πολύ δειλό και συνεσταλμένο παιδί. Χωρίς αυτοπεποίθηση και θάρρος»
Πώς ξεκίνησε η επαφή του Μέμου Μπεγνή με τον χώρο της τέχνη»;
«Όταν αντικατέστησα μια φίλη που έπαιζε πιάνο στο φουαγιέ του θεάτρου Δανδουλάκη, λόγω πυρετού, γνωρίστηκα με την Κάτια Δανδουλάκη και, επειδή εκείνη την περίοδο έψαχναν πιανίστα για το «Masterclass» -παράσταση σε σκηνοθεσία Μιχάλη Κακογιάννη, όπου η κ. Δανδουλάκη θα υποδυόταν τη Μαρία Κάλας-, με προσέλαβαν. Έτσι άρχισε η πορεία μου στο θέατρο και έπειτα στην τηλεόραση» τόνισε στο Καρφί.
-Τι σημαίνει για εσένα η τέχνη της υποκριτικής;
«Ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί στη ζωή μου. Για μένα είναι ψυχοθεραπεία. Είναι εκτόνωση. Είναι έρωτας. Πάντα ήμουν πολύ δειλό και συνεσταλμένο παιδί. Χωρίς αυτοπεποίθηση και θάρρος. Η υποκριτική με έκανε να τα ξεπεράσω όλα αυτά και να πατήσω γερά στα πόδια μου.»
-Η μεγάλη σου αγάπη τελικά είναι η μουσική ή η υποκριτική;
«Είναι και τα δύο. Για μένα το ένα είναι συνέχεια του άλλου. Είναι και τα δύο τόσο όμοιες και τόσο διαφορετικές μορφές τέχνης. Μορφές έκφρασης. Πηγές ζωής και πνευματικής τροφής.»
-Θυμάσαι κάποια συμβουλή που σου έδωσε ένας άνθρωπος του χώρου και η οποία σε ακολουθεί μέχρι σήμερα στη ζωή σου;
«Να είσαι ο εαυτός σου σε ό,τι κι αν κάνεις. Μην κάνεις ποτέ εκπτώσεις στη ζωή σου και μην αλλοιώνεσαι για κανέναν.»