Σκληρή κριτική Μαστοράκη σε Ρούλα: «Αν είναι ικανοποιημένη να έρχεται δευτερότριτη, με γεια της»
Σκληρή κριτική ασκεί ο Νίκος Μαστοράκης: στην απόφαση της Ρούλας Κορομηλά να επιστρέψει στην τηλεόραση με το Bravο Ρούλα. Ο γνωστός σκηνοθέτης, μουσικός παραγωγός και παρουσιαστής μιλάει επίσης στη real για τη σημερινή κατάσταση στην τηλεόραση αλλά και το αν έχουν ηλικία οι καλλιτέχνες.
Σε βρίσκω στο Λος Αντζελες, αλλά βλέποντας τις αναρτήσεις σου στο Facebook παρατηρώ ότι δεν σου ξεφεύγει τίποτα από την πολιτική έως τα τηλεοπτικά δρώμενα...
Είμαι «αρχαίο πνεύμα αθάνατο» και με τέτοια virtual υπόσταση δεν έχω χώρο, αλλά υπόκειμαι μόνο στον χρόνο. Άλλωστε και η σύγχρονη πολιτική και η τηλεόραση ανάγονται στην κατηγορία «θρίλερ», που, όπως ξέρεις, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
Να ξεκινήσω από την τηλεόραση. Τηλεόραση, ώρα... μηδέν; Πώς βλέπεις το «σκηνικό», Νίκο;
Η ώρα μηδέν έχει περάσει, απλώς το ρολόι γυρίζει ταχύτατα πίσω. Έχουμε «Bravo», «Τροχό τηςΤυχης», «Εκατομμυριούχο», «Ραντεβού... στην τύφλα μας». Πάμε ολοταχώς στη δεκαετία του '90, μόνο που τότε η τηλεόραση είχε και λεφτά και οραματισμό, ενώ σήμερα έχει στεγνώσει κι απ' τα δυο!
Υπάρχει ένα θρίλερ με το Mega και πάρα πολλοί κάνουν... πάρτι με το ενδεχόμενο να μπει λουκέτο στο κανάλι. Τι έχεις να πεις για το ίδιο το... θρίλερ και τι για αυτούς που χαίρονται τόσο πολύ για όλο αυτό που συμβαίνει;
Μόνο ένας ολοκληρωτικά κρετίνος ή τελειωτικά υστερόβουλος θα μπορούσε να επιχαίρει με οποιοδήποτε λουκέτο, εκτός βέβαια από αυτό του Μαξίμου. Εκεί θα ήμασταν όλοι ευτυχείς και με λουκέτο και με ελικόπτερο. Όμως το Mega -αρέσει ή δεν αρέσει σε κάποιους- είναι σημαντικό μέρος της μιντιακής μας ιστορίας και πρέπει να παραμείνει έτσι. Ελπίζω ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος, ο οποίος έχει αποδειχθεί σώφρων επιχειρηματίας, να ισιώσει το στραβό κλήμα που το ροκάνισε η αλαζονεία των ιδιοκτητών του και αποροκανίζει τώρα ο γάιδαρος της κυβέρνησης.
Επιστροφή Ρούλας Κορομηλά με το «Bravo Ρούλα». Έπρεπε να επιστρέφει; Κι αν ναι, ήταν σωστή επιλογή να κοιτάξει πίσω ή όχι;
Την απόφαση του «Ε» να την ξαναγυρίσει (γιατί η Ρούλα εδώ και πολύ καιρό το προσπαθεί) την καλωσόρισα επειδή και η ίδια το είχε ανάγκη και οι θεατές όλο και κάτι θα έπαιρναν. Το έκανα με την ελπίδα πως η Ρούλα θα είχε αποστασιοποιηθεί από τον παλιό εαυτό της αλλά δυστυχώς με διέψευσε. Κάνει τα ίδια σφάλματα, σε μια εποχή που ο θεατής έχει πάψει να τα θεωρεί «χαριτωμένα». Αν η ίδια είναι ικανοποιημένη να σέρνεται στα δωδεκάρια και να έρχεται... δευτερότριτη στις τηλεθεάσεις με γεια της.
Υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι πρέπει «να πάνε σπίτι τους όσοι μεγαλώνουν». Ο Ζαφείρης Μελάς είπε «να πάει η Μαρινέλλα σπίτι της, φτάνει πια», όπως είχαν πει για Πάριο και άλλους. Πώς το σχολιάζεις αυτό;
Α, όλο και κάποιος τραγουδιάρης θα την πει την παπαριά του, είναι ένας τρόπος κι αυτός να ασχολούνται μαζί σου. Η ηλικιακή προ-κατάληψη είναι ίδια με τον σεξισμό και τον ρατσισμό. Όλους αυτούς τους όρους οι περισσότεροι τραγούδια ρηδες τους αγνοούν. Όπως αγνοούν μέχρι πότε τραγουδούσε ο Σινάτρα, πόσων χρόνων είναι ο Τόνι Μπένετ και η Αρίθα Φράνκλιν και άλλα τέτοια άγνωστα ονόματα στην κουλτούρα των τραγουδιάρηδων.