Το Star κάνει «επίθεση» για ενίσχυση του ψυχαγωγικού προγράμματός του!
«Επιθετική» στρατηγική, µε περαιτέρω ενίσχυση του ψυχαγωγικού του προγράµµατος, καταστρώνει το star για την επόµενη σεζόν.
Στο πλαίσιο της ψυχαγωγικής επέλασης, τα στελέχη του καναλιού σχεδιάζουν να ενεργοποιήσουν και ζώνες στις οποίες έως τώρα το κανάλι δεν είχε ανταγωνιστική παρουσία. Σύµφωνα µε πληροφορίες της real, εξετάζεται σοβαρά η πιθανότητα να εισαγάγουν στην prime time ένα νέο τηλεπαιχνίδι-σόου που δεν θα είναι τάλεντ σόου, αλλά θα εµπεριέχει αγωνία και υψηλά κέρδη για τους παίκτες. Παράλληλα, γίνονται σκέψεις και για ψυχαγωγικό πρωινό στη ζώνη 10 µε 1, που θα χρησιµεύσει -εκτός των άλλων- για την προώθηση των υπόλοιπων εκποµπών και προγραµµάτων του καναλιού. Στην περίπτωση αυτή, η ενηµερωτική εκποµπή µε την Πόπη Τσαπανίδου πιθανότατα θα µετατεθεί νωρίτερα, στη ζώνη πριν από τις 10 το πρωί. Το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς θα συνεχίσει να επενδύει στη µυθοπλασία, καθώς, σύµφωνα µε τις ίδιες πληροφορίες, έχει ήδη εγκρίνει για την προσεχή σεζόν νέα κυπριακή σειρά.
Μαζί µε τις προσθήκες, το Star ποντάρει και στα δυνατά χαρτιά που ήδη έχει για να «χτίσει» το πρόγραµµα της νέας σεζόν. Πράσινο φως για νέα επεισόδια από τον Σεπτέµβριο πήρε ο «Τροχός της τύχης» µε τον Πέτρο Πολυχρονίδη και την Τζούλια Νόβα. Η εκποµπή είχε σταδιακή άνοδο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και τελικά κατοχύρωσε µια δυναµική παρουσία στη ζώνη 7 µε 8. Νέος κύκλος επεισοδίων εγκρίθηκε και για το «Blind taste». Το µαγειρικό ριάλιτι µε τον ∆ηµήτρη Σκαρµούτσο, που ρίχνει αυλαία στις 17 Ιουνίου, θα επανέλθει στον «αέρα» του Star τον Οκτώβριο µε νέα στοιχεία. Παράλληλα, στο πρόγραµµα θα ενταχθεί και το ριάλιτι «Shopping monsters», στο οποίο οι παίκτες θα διαγωνίζονται στις πιο γρήγορες και οικονοµικές αγορές.
03,34 πρ 6 27/5