Media

Επενδύουν στο Web TV οι Ευρωπαικές επιχειρήσεις

Στη web TV επενδύουν με ταχείς ρυθμούς οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη, την ίδια ώρα που στην Ελλάδα, η οικονομική κρίση κάνει τον κλάδο, παρά τα αρχικά σχέδια για υψηλές επενδύσεις, να κινείται με δειλά βήματα.

Η διαφημιστική αγορά του διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει σε καμιά περίπτωση τις αυξημένες ανάγκες της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, ενώ παράλληλα τα διαφημιστικά έσοδα του μέσου συρρικνώνονται με πρωτοφανείς ρυθμούς. Η υψηλή διείσδυση του διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά έχει κάνει όλους τους μεγάλους τηλεοπτικούς οργανισμούς να έχουν πλέον εντονότατη παρουσία στο διαδίκτυο, παρέχοντας προγράμματα υψηλής ποιότητας, τόσο από τεχνικής άποψης όσο και από πλευράς περιεχομένου, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον, ενός παγκόσμιου πλέον κοινού. Ενδεικτικά της εικόνας που διαμορφώνεται είναι τα στοιχεία που αφορούν στο εύρος της προσφοράς προγραμμάτων από την πλευρά των broadcasters στο διαδίκτυο, ενώ ήδη έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται οι συνθήκες του ανταγωνισμού και μέσα από αυτή την πλατφόρμα.

Μάχη στο YouTube

Σύμφωνα με στοιχεία του e-media Institute, για το τελευταίο τρίμηνο του 2009, το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά την τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 views, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 views. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά, ο Antenna 3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.

ΠΗΓΗ "Ναυτεμπορική"

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved