Που επενδύουν τη νέα σεζόν τα κανάλια
Οι περισσότεροι τηλεοπτικοί σταθμοί θα στηρίξουν τα ψυχαγωγικά τους προγράμματα, επενδύοντας σε εκπομπές με θέμα τη μαγειρική -σε κάθε δυνατή μορφή και είδος-, το τραγούδι -με τη δοκιμασμένη συνταγή που εμφανίστηκε στην ελληνική τηλεόραση τα δυο τελευταία χρόνια-, αλλά και με τα ριάλιτι, αφού «επιστρέφει», ύστερα από αρκετά χρόνια το Big Brother.
Νέα, ισχυρότερη εμφάνιση αναμένεται να κάνουν και οι σατιρικές εκπομπές λόγου, αλλά και οι μεσημεριανές εκπομπές «κοινωνικού σχολιασμού», των οποίων βεβαίως το περιεχόμενο βασίζεται κατά κύριο λόγο στα τηλεοπτικά προϊόντα του ανταγωνισμού ή και του ιδίου του καναλιού, σε μια ιδιότυπη «ελληνική πατέντα» τηλεοπτικής ανακύκλωσης -«κανιβαλισμού» κατ' άλλους- που, βασιζόμενη στο ότι κανείς δεν μπορεί να τα βλέπει όλα -πρώτα από όλα λόγω χρόνου-, δημιουργεί ένα «best of» γελοιότητας, που βεβαίως καταφέρνει να δημιουργήσει υψηλή τηλεθέαση και, τελικά, κέρδη.
ΠΗΓΗ «Ναυτεμπορική»