Χαϊκάλης για «Πενήντα πενήντα»: «Είχαμε την ατυχία να πέσουμε δίπλα στο «Παρά πέντε»
Το «Πενήντα πενήντα» μετά από δεκάδες επαναλήψεις σημειώνει ακόμα υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
Ο Παύλος Χαϊκάλης, μίλησε για την επιτυχία της σειράς και για το πως μέσα από το «πενήντα πενήντα» αυξήθηκε η κατανάλωση του τσίπουρου στην Ελλάδα.
Στην τηλεόραση το «πενήντα πενήντα» έχει αφήσει την δική του εποχή ακόμα και τώρα που παίζει σε επανάληψη έχει υψηλή τηλεθέαση...
«Το «πενήντα πενήντα», θα στο πω μεταφορικά είναι η Βουγιουκλάκη των σήριαλ. Όπως η Αλίκη μεγάλωσε γενιές και την βλέπουν ακόμα και σήμερα παιδιά και θα συνεχίζουν να την βλέπουν, το «πενήντα πενήντα» είναι μια σειρά που θα συνεχίσουν χρόνια να την βλέπουν. Εμείς τότε είχαμε την ατυχία να πέσουμε δίπλα στο «Παραπέντε» το οποίο παιζόταν και Δευτέρα μια ώρα η οποία ήταν πάρα πολύ καλή και ο κόσμος έπεσε με τα μούτρα είχε μεγαλύτερη ακροαματικότητα, έπεσε και περισσότερη διαφήμιση, ενώ το άλλο δεν το καταλαβαίνανε. Δεν καταλαβαίνανε την ουσία του «πενήντα πενήντα», που παιζόταν Παρασκευή που έβγαινε ο κόσμος έξω μετά».
Αυτό είναι φοβερό
«Όταν λοιπόν άρχισαν οι επαναλήψεις του «πενήντα πενήντα» και πέρασαν οι κύκλοι άρχισαν να το βλέπουν στο ίντερνετ τις επαναλήψεις, τότε καταλάβαιναν την ουσία των πραγμάτων. Είναι μια σειρά η οποία εμένα όχι απλώς με δικαίωσε, γιατί είχα πει τότε στην παραγωγή ότι αν τηρηθούν οι προδιαγραφές αυτό θα κάνει μεγάλη επιτυχία. Είχε αλήθειες μέσα δεν ήταν στην σφαίρα της φαντασίας. Ήρθε και φτιάξε πράγματα τα οποία έλειπαν από την ελληνική κοινωνία. Και αρχάς από το πιο απλό, φτιάξαμε τις παρέες της Παρασκευής και της Πέμπτης να πηγαίνουν οι άντρες για τσίπουρο. Αυξήσαμε την κατανάλωση του τσίπουρου στην Ελλάδα».
Και την αντροπαρέα;
«Ναι το αντροπαρεΐστικο. Απομυθοποιήθηκε η διαφορά ηλικίας διάμεσου της σχέσης του Παυλίτου με την Μαρία. Δικαιολογήθηκε η πατρική αγάπη διάμεσου του Πέτρου και της κόρης του. Και το πιο βασικό, στην δική μου ιστορία ήρθαν ζευγάρια πιο κοντά. Λόγω των φαντασιώσεων που προβάλαμε κάποιοι γάμοι σωθήκανε βρήκανε λύση στα προβλήματα τους».
Πόσες αλήθειες μέσα από αυτό το σήριαλ;
«Πολλές και είναι άδικο να συζητάμε ότι το «πενήντα πενήντα» ήταν μόνο τρεις άντρες. Ήταν τρεις άντρες αλλά ήταν και όλοι οι συντελεστές. Ήταν και τρεις γυναίκες, ήταν και τα δυο παιδιά, ο Πυγμαλίωνας και η Φωτεινή Τσακίρη. Όλοι οι συντελεστές άφησαν ένα στίγμα. Ακόμα και ο Βασίλης που ήταν ο σκηνοθέτης. Αυτό τον ρόλο τον έφτιαξε ο Βασίλης επίσης υπήρχαν πολλά αυτοσχεδιαστικά τα οποία δεν ήταν γραμμένα. Το «τι σκότωσε ο Αι Γιώργης» δεν ήταν μέσα στο κείμενο εμείς το φτιάξαμε. Αυτό το μούδιασμα που ένιωσε μια κοινωνία αγγίζοντας το «πενήντα πενήντα» ήταν για μένα μια μεγάλη επιτυχία της ελληνικής τηλεόρασης. Το φοβερό είναι ότι αυτή την σειρά δεν την ήθελε το Mega. Με το ζόρι πήγε δεύτερη χρονιά και αναγκαστικά λόγω της επιτυχίας πήγε και τρίτη. Οικονομικά εμείς δεν το πληρωθήκαμε ποτέ, όχι ότι δεν πήραμε τα λεφτά, εννοώ ότι την επιτυχία που είχε δεν την εισπράξαμε εμπορικά, να πούμε πως κάναμε μια επιτυχία να πάρουμε κάτι παρά πάνω», λέει στο Χάι.