Καραβάτου – Κατσούλης: «Κάθε μέρα ψάχνουμε να βρούμε τρόπους νια να γίνει ακόμα καλύτερο»
Τη φετινή τηλεοπτική σεζόν το GNTM είναι από τα προγράμματα που έχουν τινάξει τους πίνακες τηλεθέασης.
Υπάρχει μια μερίδα κόσμου που υποστηρίζει ότι η υψηλή τηλεθέαση της εκπομπής τους οφείλεται και στο ριάλιτι μόδας GNTM.
Ποια είναι η δική τους απάντηση σε αυτό;
Κατερίνα Καραβάτου: «Πάντα, όταν ένας σταθμός έχει γερά πρότζεκτ στο πρόγραμμα του, είναι σίγουρο ότι θα βοηθήσει και την πρωινή εκπομπή. Εννοείται πως το GNTM συνεισφέρει στη θεματολογία μας, από την άλλη όμως κι εμείς στηρίζουμε το συγκεκριμένο προϊόν. Η Φωλιά των Κου Κου δεν πηγαίνει καλά μόνο τη Δευτέρα και την Τρίτη, που προβάλλεται το GNTM, αλλά και τις υπόλοιπες μέρες»
Κρατερός Κατσούλης: «Όλες οι εκπομπές και σε όλα τα κανάλια λειτουργούν με αυτό τον τρόπο. Η δική μας έχει φέτος πολλές καινοτομίες: τη συμμετοχή του κοινού μέσω ειδικής πλατφόρμας ώστε να μπορεί να πει τη γνώμη του σε θέματα της εκπομπής ή να συμμετάσχει σε ψηφοφορίες, όπως για παράδειγμα στην εβδομαδιαία ενότητα «Κου Κου Vision», τη μουσική μας αναμέτρηση όπου ο κόσμος ψηφίζει και συναποφασίζει για το ποιος θα κερδίσει. Υπάρχει επίσης η «Βίλα Αμαρτία», το σίριαλ που κάνουμε με τα υπόλοιπα παιδιά, όπως και οι «Κου Κου από Σπίτι», όπου άνθρωποι της διπλανής πόρτας λένε τη γνώμη τους για όλα όσα μας απασχολούν. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι κανένας από μας δεν επαναπαύεται σε τίποτα. Όλοι μας κάνουμε κάτι που μας αρέσει και κάθε μέρα ψάχνουμε να βρούμε τρόπους νια να γίνει ακόμα καλύτερο», λένε στο περιοδικό People.