Η ψήφος των τηλεθεατών: Τα βαριά συμβόλαια, τα προγράμματα που συνεχίζουν και οι απώλειες
Η τηλεοπτική σεζόν ολοκληρώνεται σιγά-σιγά και αδιαμφισβήτητα ήταν μια χρονιά μεγάλου ανταγωνισμού.
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επένδυσαν αρκετά με τα επίσημα στοιχεία που προκύπτουν από τη Nielsen να δείχνουν πώς τα πήγαν τα προγράμματα από την αρχή τους μέχρι και την 25η Μαΐου.
ΑΝΤ1
Η Φαίη Σκορδά αποδεικνύεται σταθερή αξία
Ήδη η παρουσιάστρια οδεύει προς την ανανέωση του συμβολαίου της με το κανάλι για ακόμη δύο χρόνια. Από την έναρξη της σεζόν μέχρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Πρωινού» στο σύνολο του κοινού ήταν 17,7%, που αντιστοιχεί σε 243.000 τηλεθεατές.
Τι γίνεται όμως με Μακρυπούλια, Μπεκατώρου και Αρναούτογλου και πόσο έπεισαν τους τηλεθεατές ώστε να συνεχίσουν και του χρόνου; Δείτε στην παρακάτω gallery:
Στο πρώτο μισό της σεζόν προβλήθηκε ο δεύτερος κύκλος του ριάλιτι επιβίωσης «Nomads» σημειώνοντας μέσο μερίδιο τηλεθέασης 16,1%, που αντιστοιχεί σε 687.000 τηλεθεατές. Δημοφιλές πρόγραμμα αποδείχθηκε ο πέμπτος κύκλος του «YFSF» που παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.083.000 τηλεθεατές, με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του προγράμματος να διαμορφώνεται στο 24,8%.
ALPHA
H Σταματίνα Τσιμτσιλή έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό της
Το «Happy Day» από την έναρξη του μέχρι και τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,6%, που αντιστοιχεί σε 212.000 τηλεθεατές.
Τι γίνεται όμως με την Ελένη Μενεγάκη; Δείτε παρακάτω...
Δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί αν ο Χρήστος Φερεντίνος θα συνεχίσει του χρόνου με το «deal» ή θα παρουσιάσει κάποιο νέο τηλεπαιχνίδι.
Όσον αφορά στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 20,3% (600.000 τηλεθεατές). Με υψηλή τηλεθέαση κλείνει η σεζόν για την εκπομπή «Πάμε πακέτο» και τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, το συμβόλαιο της οποίας λήγει στον Alpha στα τέλη Ιουνίου. Έχουν γραφτεί άπειρα για τη σχέση της παρουσιάστριας με το κανάλι. Τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί με τη συνεργασία τους; Δείτε παρακάτω...
394.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν κατά μέσον όρο τη βραδινή εκπομπή «Μετά τα μεσάνυχτα» της Ελεονώρας Μελέτη, που μεταφράζεται σε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,4%.
Η εκπομπή συνεχίζεται και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
ΟPEN
Και την επόμενη σεζόν θα καλημερίζει τους πρωινούς τηλεθεατές του καναλιού της Παιανίας η Κατερίνα Καινούργιου. Από την έναρξη της εκπομπής μέχρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Ευτυχείτε» διαμορφώθηκε στο 9,8% (139.000 τηλεθεατές).
«Ελα χαμογέλα» θα λέει και του χρόνου στους τηλεθεατές η Σίσσυ Χρηστίδου. Από την έναρξη του μέχρι και τα μέσα του μήνα το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του Σαββατοκύριακου σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 9,9% στο σύνολο του κοινού (187.000 θεατές).
Το δυνατό "χαρτί" του καναλιού όμως, είναι ο Νίκος Μουτσινάς ο οποίος έκανε φέτος τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική τηλεόραση. Τι θα γίνει όμως του χρόνου με την εκπομπή του;
Αξίζει να σημειωθεί πως τα ποσοστά τηλεθέασης των εκπομπών της Καινούργιου, της Χρηστίδου και του Μουτσινά σημειώνουν διαρκώς ανοδική πορεία τόσο στο σύνολο όσο και σε επιμέρους κατηγορίες κοινών.
STAR
Τους πρωινούς τηλεθεατές του καναλιού της Κηφισιάς θα καλημερίζουν και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν η Κατερίνα Καραβάτου, ο Κρατερός Κατσούλης και η παρέα τους.
Διπλό ρόλο στο πρόγραμμα του σταθμού θα συνεχίσει να έχει του χρόνου η Βίκυ Καγιά με το «Shopping star» και τον νέο του GNTM.
Όσον αφορά στο μεσημεριανό παιχνίδι μόδας, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 20,8% στο σύνολο του κοινού (543.000 θεατές). Το «GNTM» έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 18% (809.000 τηλεθεατές).
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε για ακόμη μία χρονιά ο «Τροχός της τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Μέχρι τις 15 Μαΐου σημείωσε τηλεθέαση 19,1%, που αντιστοιχεί σε 601.000 τηλεθεατές.
Δημοφιλέστερο πρόγραμμα του star για τη σεζόν 2018-2019 αναδεικνύεται το «MasterChef». Από την έναρξη του μέχρι τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του ριάλιτι μαγειρικής διαμορφώθηκε στο 22% (995.000 τηλεθεατές).
ΣΚΑΪ
Το «My Style rocks» πιθανόν συνεχίζει για ακόμη έναν κύκλο την επόμενη σεζόν στον ΣΚΑΙ, σίγουρα χωρίς παρουσιάστρια την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.
Όσον αφορά στην τηλεθέαση του προγράμματος τη σεζόν 2018-2019 έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,1% και 447.000 τηλεθεατές (συμπεριλαμβάνονται τα ημερήσια επεισόδια, τα βραδινά και ο τελικός).
Η σεζόν για το βραδινό στην τηλεθέαση του προγράμματος τη σεζόν 2018-2019 έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,1% και 447.000 τηλεθεατές (συμπεριλαμβάνονται τα ημερήσια επεισόδια, τα βραδινά και ο τελικός), διαβάζουμε στο TV Έθνος. Όσο για το βραδινό «Ελλάδα έχεις ταλέντο» έκλεισε με μερίδιο τηλεθέασης 22.5% (945.000 θεατές). Ποιο ήταν το δημοφιλέστερο πρόγραμμα, όμως για τον ΣΚΑΪ αυτή τη σεζόν; Δείτε στην παρακάτω gallery...
Στη νυχτερινή ζώνη του ΣΚΑΙ τα δύο βασικά προγράμματα είναι οι εκπομπές του Αντώνη Κανάκη που συνεχίζουν και την επόμενη σεζόν. Από την έναρξη τους μέχρι και τις 15 Μαΐου οι «Ράδιο Αρβύλα» είχαν μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού 24,4% (662.000 τηλεθεατές), ενώ η τηλεθέαση του «Βινυλίου» διαμορφώθηκε στο 16,8% (320.000 θεατές). Η νέα βραδινή εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά «After Dark» από την έναρξη της μέχρι και τα μέσα του μήνα είχε μέσο μερίδιο 10,1%, που αντιστοιχεί σε 188.000.τηλεθεατές.
Η ταυτότητα της έρευνας
Κοινό: Σύνολο 4+ (πληθυσμός: έως 2/9/2018=10.392.572, από 3/9/2018=10.392.932 άτομα)
Περίοδος: 1/9/2018 - 15/5/2019
Δεν περιλαμβάνονται οι επαναλήψεις