ALPHA: Μάνεσης, Νικολούλη, Πετρετζίκης και Μουρμούρα πρώτοι στην κούρσα της τηλεθέασης τον Μάιο
Μάνεσης, Νικολούλη, Πετρετζίκης και Μουρμούρα πρώτοι στην κούρσα της τηλεθέασης τον Μάιο!
Η ενημέρωση και η ψυχαγωγία του Alpha τόσο το Σαββατοκύριακο όσο και τις καθημερινές μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών για τον μήνα Μάιο ήταν οι εκπομπές του Alpha «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Kitchen Lab», «Φως στο τούνελ» και «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα».
Ο Νίκος Μάνεσης αποδείχθηκε ο ισχυρότερος παίκτης της πρωϊνής ζώνης του Σαββατοκύριακου και αυτόν τον μήνα, αγγίζοντας την κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 26% , ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε το 25,3% αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 13,5 μονάδες (OPEN 11,8%, STAR 10,2%, ΣΚΑΙ 7,8%, ΑΝΤ1 5,7%, MEGA 5,4%).
Στη ζώνη προβολής του το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 25,9% στο σύνολο κοινού. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 35,1%, ενώ 1.402.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την εκπομπή έστω για 1 λεπτό.
Στο μαγειρικό εργαστήρι του Άκη Πετρετζίκη, «Kitchen Lab», μαγείρεψαν έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο 1.011.000 τηλεθεατές. Τις συνταγές του αγαπημένου σεφ παρακολούθησαν 17,8% στο σύνολο κοινού και 14% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στη ζώνη προβολής του συντονίστηκαν 16,8% στο σύνολο κοινού, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 5,7 μονάδες (ΑΝΤ1 11,1%, ΣKAI 10,9%, STAR 7,8%, OPEN 7%, MEGA 5,2%).
Πρώτη έκοψε το νήμα της τηλεθέασης η Αγγελική Νικολούλη και το «Φως στο τούνελ» , σημειώνοντας 18,2% στο σύνολο κοινού και 17% στη ζώνη προβολής του. Οι γυναίκες έδειξαν άλλη μια φορά την προτίμησή τους φτάνοντας σε επιμέρους κοινό του 21,8%.
Η αγαπημένη σειρά του Alpha, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 16,4%, ενώ 1.423.000 τηλεθεατές «μουρμούρισαν» έστω για 1 λεπτό κατά μέσο όρο τον μήνα Μάιο.