Δημητροπούλου: «Με προβληματίζει η αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω από το θέατρο»
Η Ευγενία Δημητροπούλου είχε να κάνει σειρά για ολόκληρη σεζόν από το «Νησί», το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά το 2010.
Η ηθοποιός αυτή τη χρονιά πρωταγωνιστεί στην σειρά του ΑΝΤ1 «Ήλιος» και σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για τον ρόλο της και για τους λόγους που δέχθηκε την πρόταση.
Μιλήστε μου καταρχάς για την καινούρια καθημερινή σειρά όπου πρωταγωνιστείτε.
«Ο «Ηλιος» είναι η νέα καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, τη σκηνοθεσία υπογράφουν η Βίκυ Μανώλη και ο Λίνος Χριστοδούλου και το σενάριο η Μαρία Γεωργιάδου. Είναι μια ευτυχής συγκυρία γιατί είμαστε ένα πολυπληθές καστ που απαρτίζεται από συναδέλφους που τουλάχιστον εγώ θαυμάζω πάρα πολύ. Η ιστορία ξεκινά με τη Λήδα, την οποία υποδύομαι εγώ. Είναι μια 36χρονη γυναίκα που έπειτα από 18 χρόνια απουσίας επιστρέφει στην πόλη της, την Καβάλα, μαζί με τον γιο της. Εχει διακόψει κάθε επαφή με την οικογένεια της, οι δικοί της την έχουν χάσει και στον γιο της δεν έχει πει την αλήθεια, ότι οι γονείς της ζουν. Επιστρέφει λοιπόν στη γενέτειρα της και εκεί έρχεται αντιμέτωπη και με τις μνήμες, αλλά και με διάφορες καταστάσεις που αρχίζουν να συμβαίνουν με την άφιξη της».
Πώς αποφασίσατε να εργαστείτε σε μια καθημερινή σειρά; Υποθέτω ότι ο όγκος δουλειάς θα είναι μεγάλος, ενώ υπάρχουν αρκετοί που θεωρούν τις καθημερινές σειρές κάπως υποδεέστερες αισθητικά και καλλιτεχνικά.
«Δεν το βλέπω έτσι. Ο όγκος της δουλειάς είναι σίγουρα τεράστιος. Προσωπικά δεν έχω συνηθίσει αυτούς τους ρυθμούς. Ούτως ή άλλως είχα να κάνω σειρά για ολόκληρη τη σεζόν από το «Νησί». Επειδή πάντα είχα πολύ θέατρο, επέλεγα να κάνω πολύ συγκεκριμένα πράγματα στην τηλεόραση. Τώρα ξαφνικά έχω μπει στη διαδικασία που έρχονται καινούρια σενάρια στο email μου καθημερινά, ανοίγουμε πολλά επεισόδια στα γυρίσματα. Και δεν συμφωνώ ότι οι καθημερινές σειρές είναι παρεξηγημένες. Ο τρόπος που γίνονται τα τελευταία χρόνια ειδικά έχει αλλάξει. Για παράδειγμα, εμείς γυρίζουμε μόνο σε φυσικούς χώρους, πράγμα που δίνει μια άλλη ποιότητα στην εικόνα. Προσωπικά δεν βάζω ταμπέλες, αν κάτι είναι καθημερινό ή εβδομαδιαίο. Είναι άλλα τα κριτήρια μου. Κατά τα άλλα, αυτό που απαιτεί από τους ηθοποιούς μια καθημερινή σειρά είναι πολλή συγκέντρωση, πολύ διάβασμα και εγρήγορση».
Η πανδημία και οι συνέπειες της στο θέατρο, μέτρησε κάπως για να μπείτε πιο εύκολα σε μια καθημερινή σειρά;
«Σίγουρα το γεγονός ότι σχέδια που είχα κάνει και δουλειές που είχα συζητήσει και συμφωνήσει πριν από την πανδημία άλλαξαν μέτρησε. Ωστόσο, το πρώτο πρώτο ραντεβού για τη συγκεκριμένη δουλειά είχε γίνει πολύ πριν από την πανδημία. Τότε είχα κάνει και το πρώτο μου δοκιμαστικό. Δεν είχα κάποια απάντηση. Στην πορεία είχα συζητήσει και είχα συμφωνήσει κάποιες δουλειές στο θέατρο, οι οποίες λόγω της κατάστασης ανατράπηκαν, οπότε το timing ήταν ιδανικό. Με προβληματίζει πάντως πολύ η αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω από το θέατρο. Ξέρετε, υπό κανονικές συνθήκες σε λίγο καιρό οι ηθοποιοί θα είχαμε πρεμιέρα στις σκηνές», είπε στο Gala.