Τηλεθέαση: Στην πρώτη θέση ο ΑΝΤ1 και τον Νοέμβριο!
Με πυξίδα την ανάγκη του τηλεοπτικού κοινού για έγκυρη ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία, ο ΑΝΤ1 συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του και είναι έτοιμος για νέες προκλήσεις και δημιουργικές προτάσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Νοέμβριο, ο ΑΝΤ1 ήταν και πάλι η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στο δυναμικό κοινό 18-54, στο σύνολο ημέρας, με μέσο όρο 13,1%.
Πρωτιά κατέγραψε και στην prime time, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,7%, και υπερίσχυσε του ανταγωνισμού κατά 1,6 μονάδες.
Με δυνατή μυθοπλασία, ψυχαγωγία και ενημέρωση ο ΑΝΤ1 προσφέρει ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα που καταγράφει πρωτιές και υψηλές επιδόσεις.
Στην κορυφή της τηλεθέασης ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης, τον Νοέμβριο, στο δυναμικό κοινό 18-54. Την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» εμπιστεύτηκαν οι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους, δίνοντάς της την πρώτη θέση με μέσο όρο 17% και 1,5 μονάδα διαφορά από τον ανταγωνισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους γυναικείο κοινό, η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» άγγιξε το 21,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό έφτασε το 18,4%.
Πρωτιά και για το «Καφέ της Χαράς» στο δυναμικό κοινό 18-54 αφού σταθερό ραντεβού στο Κολοκοτρωνίτσι έδωσαν οι τηλεθεατές και τον Νοέμβριο. Η αγαπημένη σειρά ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 15,8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά κατέγραψε 29,9% και 25,9%, σε επιμέρους ανδρικό και γυναικείο κοινό, αντίστοιχα.
Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 που έχει καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό, συνέχισε την εκρηκτική της πορεία, καταγράφοντας πρωτιά και τον Νοέμβριο. Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, με αμείωτο ενδιαφέρον, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, 1.554.290 τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 28,8%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 8,6 μονάδες. Στις γυναίκες, η σειρά κατέγραψε εντυπωσιακά ποσοστά που έφτασαν μέχρι και το 40,3%.
Με θετικό πρόσημο έκλεισε ο Νοέμβριος και για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μερίδιο 18,6%, ενώ οι επιδόσεις που σημείωσε στο γυναικείο κοινό ήταν ιδιαιτέρως υψηλές και άγγιξαν ακόμα και το 28,7%.