Άγριες Μέλισσες: Εκτός εαυτού ο Φανούρης - Ξεχειλίζει η οργή του
Άγριες Μέλισσες: Η είδηση που θα κάνει έξαλλου τον Φανούρη - Όσα θα δούμε στα επόμενα επεισόδια της σειράς...
Ο Κωνσταντίνος Δανίκας, ή αλλιώς, ο Φανούρης από το Διαφάνι μίλησε για τις επόμενες εξελίξεις στη σειρά, αλλά και την είδηση που θα φτάσει στα αυτιά του και θα τον βγάλει εκτός εαυτού...
Ο Φανούρης είναι αφοσιωμένος στην Ελένη. Δεν αμφέβαλλε ποτέ για εκείνη.
«Η σχέση τους είναι όπως δύο αδελφών. Γνωρίζουν καλά ο ένας τον άλλον, έχουν μεγαλώσει μαζί και παρόλο που η Ελένη είναι εργοδότης του δεν αλλάζει κάτι μεταξύ τους. Είναι σαν αδελφή του και ξέρει όλα αυτά τα χρόνια ποια πραγματικά είναι, τα ιδανικά της και τις αξίες της. Όταν έμαθε ότι ο θάνατος του Σέργιου δεν ήταν ατύχημα κατάλαβε ότι είχε λόγο για να κάνει κάτι τέτοιο. Είναι αυτό που λέμε "βάζω το χέρι μου στη φωτιά γι'αυτόν τον άνθρωπο", κι έχω απτά παραδείγματα από... Φανούρηδες και στην πραγματική ζωή».
Αλλά και στα δύσκολα, όπως στην περίπτωση της Δρόσως δεν δίστασε ούτε στιγμή να σταθεί δίπλα της...
«Λατρεύω τον Φανούρη για την προσωπική του δικαιοσύνη. Όταν η Δρόσω του είπε θα γεννήσω το παιδί, χωρίς να του αποκαλύψει ποιανού είναι, και εν συνεχεία του ανέφερε ότι θα το δώσει στην Ασημίνα και τον Νικηφόρο, ο Φανούρης παρόλο που γνώριζε πόσο θα πικραθεί η Δρόσω σκέφτηκε ένα βήμα μετά. δηλαδή το παιδί. Το σκεπτικό του ήταν ότι δεν έπρεπε να καταδικαστεί εκείνο για την αγάπη της μητέρας. Αν μεγάλωνε με τη Δρόσω θα ήταν δακτυλοδεικτούμενο».
Θα είναι πάντα στο πλευρό της Ελένης;
«Πάντα. Ωστόσο, δεν έχει τυφλή εμπιστοσύνη ούτε καν σε εκείνη. Όλα αυτά είναι ένα οικοδόμημα που χτίζεται και κερδίζεται με τον καιρό και κάποιους τους εμπιστεύεται περισσότερο και κάποιους λιγότερο».
Ο Φανούρης μαθαίνει τα όσα πέρασε η Ελένη από τον Βόσκαρη στη φυλακή και η αντίδραση του είναι έντονη.
«Γίνεται και με τον Φανούρη κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε με τον Λάμπρο. Φυσικά αντιδρά όταν μαθαίνει ότι κάποιος βίαζε την αδελφή του. Βγαίνει εκτός εαυτού. Νομίζω ότι το μόνο που τον συγκρατεί στο να μην τα κάνει λίμπα είναι το ίδιο το σενάριο. Οι σεναριογράφοι δημιουργούν μια ισορροπία στις συνθήκες των ανθρώπων. Όλα πλέον κινούνται γύρω οπό τον Βόσκαρη που είναι η χειροβομβίδα του χωριού γιατί έχει φέρει μόνο το κακό, πιο πολύ και οπό τον Κυπραίο. Οι περισσότεροι ξέρουν ποιος είναι. Έρχεται ο διάολος να μας κάνει και κουμάντο».
Πάντως όλοι οι νεόφερτοι δημιουργούν προβλήματα.
«Ο Κυπραίος είχε ένα δυνατό παρελθόν. Ο Κλεομένης ήταν κι εκείνος "φρέσκος" στο χωριό. Τώρα ο Βόσκαρπς θέλει να το διαλύσει κυριολεκτικά και τα καταφέρνει πολύ καλά. Όλοι όμως οι χαρακτήρες είναι πολυδιάστατοι και έχουν πραγματικό ενδιαφέρον».
Ο Φανούρης μαθαίνει ότι και η Δρόσω ήταν στην Τρούμπα.
«Έτσι είναι. Και μπορεί να φαίνεται εξωστρεφής, δίκαιος και ότι μπορεί να αντιμετωπίζει την όποια κατάσταση αλλά έχει και προσωπικές άμυνες. Όμως ό.τι και να μάθει ο Φανούρπς γι' αυτούς τους ανθρώπους δεν αλλάζει τη γνώμη του γιατί ξέρει τι χαρακτήρες είναι. Ωστόσο προσπαθεί να προστατεύσει τον εαυτό του από την στενοχώρια σε σχέση με την πληροφορία. Να μην παρασυρθεί από την πρώτη αντίδραση. Η πληροφορία εκείνη την εποχή ήταν σαν μια μικρή πανδημία. Μεταδιδόταν από άνθρωπο σε άνθρωπο και άλλαζε τη ζωή των εμπλεκομένων. Ο Φανούρης ό,τι μαθαίνει θέλει να το κρατάει στη γυάλα γιατί γνωρίζει ότι αν μαθευτεί θα αναστατώσει το χωριό, την ζωή των κοριτσιών και τη δική του».
Οι ήρωες πάντως αποτελούν τραγικές φιγούρες.
«Όλοι. Ως ηθοποιός αντιμετωπίζω τους χαρακτήρες όχι ως καλούς και κακούς αλλά ανάλογα με το τι παρελθόν κουβαλούν, και για ποιο λόγο κάνουν ό,τι κάνουν. Πώς δικαιολογούνται οι πράξεις τους. Αυτό είναι υπέροχα δοσμένο από τους συγγραφείς. Όλοι είναι απόλυτα δικαιολογημένοι. Ο πιο μισητός είναι ο Βόσκαρης. Δεν ξέρουμε το παρελθόν του αλλά έχουμε μάθει ότι γεννήθηκε σε φυλακή, και κάποια άλλα στοιχείο, οπότε καταλαβαίνεις γιατί δημιουργήθηκε αυτή η μισανθρωπιά και πως το παρελθόν δεν τον αφήνει να πάει παρακάτω. Έκανε όμως μια μεγάλη διαδρομή γιο να φτάσει στη θέση που είναι».
Ποια θεωρείτε τα πιο τραγικό πρόσωπα στην ιστορία;
«Τον Μελέτη και την Πηνελόπη. Βγάζω τα τρία κορίτσια από την εξίσωση γιατί όλες κουβαλάνε τον σταυρό τους. Έχουν χάσει τον πατέρα τους και τη μητέρα τους και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πατριαρχική κοινωνία».
ΠΗΓΗ: TV-24