Πρωτιά για τη «Φαμίλια» στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής της
H Φαμίλια: Το βράδυ της Πέμπτης 25 Φεβρουαρίου, οι τηλεθεατές επέλεξαν τις απολαυστικές ιστορίες του Γιάννη και της Μαίρης για να γελάσουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η «Φαμίλια» ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54, με ποσοστό 17% και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 1,4 μονάδες.
Η σειρά κατέγραψε τις υψηλότερες επιδόσεις της στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό άγγιξε το 23,6%.