Τηλεοπτική σεζόν 2021-2022: Έρχεται η χρονιά των ριάλιτι!
Την επόμενη τηλεοπτική σεζόν το ενδιαφέρον μας θα μονοπωλήσουν (και) τα ριάλιτι, δέκα στον αριθμό. Κάθε κανάλι ετοιμάζει από τώρα την πρόταση του για να τραβήξει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού που -όπως έχει αποδείξει- αρέσκεται να κοιτάζει από την κλειδαρότρυπα.
Την τέταρτη σεζόν του γνωστού ριάλιτι μόδας περιμένουν άπαντες με ανυπομονησία, καθώς στη θέση της Βίκυς Καγιά θα καθίσει η Ισμήνη Παπαβλασσοπούλου. Μαζί με τον Άγγελο Μπράτη, τον Δημήτρη Σκουλό και τη Ζενεβιέβ Μαζαρί θα αποτελούν τους κριτές που θα χαρίσουν ευκαιρίες σε αγόρια και κορίτσια που θέλουν να κάνουν καριέρα στη μόδα και να κερδίσουν ένα γενναίο χρηματικό έπαθλο και φυσικά ένα συμβόλαιο με γνωστό πρακτορείο της Νέας Υόρκης. Τα γυρίσματα έχουν ξεκινήσει και πηγές μας αναφέρουν πως φέτος θα δούμε άτομα που έχουν γεννηθεί για να βρίσκονται μπροστά από τα φώτα της δημοσιότητας. Από όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσε να λείπει ο Γιώργος Καράβας, ο μέντορας των συμμετεχόντων, που μόνο μπροστά μπορούν να προχωρήσουν όσοι ακούνε τις πολύτιμες συμβουλές του.
Ο μεγάλος αδελφός επέστρεψε την προηγούμενη σεζόν στις οθόνες μας και παρόλο που ο δείκτης της AGB δεν εκτοξεύθηκε, ο παραγωγός του πρότζεκτ, Ατζούν Ιλιτζαλί, έμεινε τόσο ενθουσιασμένος που αποφάσισε να επαναλάβει το εγχείρημα, αυτή τη φορά με άλλους πρωταγωνιστές. Η πλατφόρμα συμμετοχής θα ανοίξει σε λίγο καιρό και σύμφωνα με τους ιθύνοντες του καναλιού περιμένουν μεγάλο αριθμό αιτήσεων.
Αν έχετε όνειρο να παντρευτείτε έναν αγρότη, ο ΣΚΑΪ και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τον ιδανικό για εσάς. Αλλιώς, δεν έχετε παρά να δείτε τα προξενιά που θα οργανώσει η παρουσιάστρια από την αρχή του φθινοπώρου. Για την ακρίβεια, στα τέλη του μήνα ξεκινούν τα γυρίσματα για το «Αγρότης μόνος ψάχνει» θα ταξιδέψει σε όλη τη χώρα προκειμένου να βρει το σωστό ταίρι για τους αγρότες της. Και αν τη θέλουν και για κουμπάρα, είναι θετική...
Μόδα, στυλ και φαντασία. Αυτά είναι τα στοιχεία που θα βαρεθείτε να βλέπετε από το φθινόπωρο στο κανάλι του Φαλήρου. Γυναίκες και άντρες με σημαία τους την αγάπη για τη μόδα, θα δίνουν καθημερινά στο τηλεοπτικό κοινό και τους τρεις κριτές τις προτάσεις τους, όσο ακραίες και αν είναι και στο τέλος του κάθε επεισοδίου θα δέχονται την κριτική των ειδικών. Εξίσου... όσο ακραία και αν είναι. Καθώς η Κατερίνα Στικούδη είναι έγκυος, λέγεται πως τη θέση της θα πάρει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου που έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με το κανάλι. Στις θέσεις των κριτών πάντως θα συνεχίσουμε να βλέπουμε τους Στέλιο Κουδουνάρη, Λάκη Γαβαλά και Έλενα Χριστοπούλου.
Glam Warms
Σιγά μη δεν έμπαινε στο παιχνίδι των ριάλιτι και το «Ανοιχτό κανάλι». Από φθινόπωρο λοιπόν θα παρουσιάζει στο κοινό του το «Glam Warms», όπου κάθε εβδομάδα, τέσσερεις ομάδες αποτελούμενες η καθεμία από έναν hair stylist κι έναν make up artist, θα διαγωνίζονται μεταξύ τους για ένα σημαντικό χρηματικό έπαθλο. Καθημερινά η παρουσιάστρια του θα τους δίνει και ένα διαφορετικό κόνσεπτ, ίδιο και για τους τέσσερεις ομάδες, το οποίο θα πρέπει να εφαρμόσουν πάνω στα μοντέλα τους προκειμένου να παρουσιάσουν εντυπωσιακά κουρέματα, χτενίσματα και μακιγιάζ. Ο χρόνος αρχίζει να μετρά αντίστροφα και η μάχη ξεκινά.
Είμαι celebrity, βγάλτε με από εδώ
Πέντε περίπου χρόνια πριν, στο τραπέζι διαπραγματεύσεων για τα νέα πρότζεκτ του καναλιού είχε ακουστεί το συγκεκριμένο ριάλιτι ως απάντηση στο «Survivor» που σάρωνε εκείνη την εποχή τις τηλεθεάσεις. Όμως, καθώς ήταν πολύ ακριβό, οι ιθύνοντες αποφάσισαν να το αφήσουν στο συρτάρι για μια . άλλη στιγμή. Και η στιγμή αυτή θα είναι το τηλεοπτικό έτος 2021-2022. Μια ομάδα διάσημων προσώπων θα ταξιδέψουν σε ένα δάσος, στο οποίο και θα πρέπει να επιβιώσουν με όποιο κόστος. Εκτός από τον Σάκη Τανιμανίδη που είναι και ο βασικός διεκδικητής της παρουσίασης, ακούγεται έντονα και το όνομα του Αλέξανδρου Τσουβέλα, γνωστό για το χιούμορ του. Ίδωμεν.
Μπορεί ο έρωτας του Παναγιώτη Βασιλάκου με τη Νικόλ Τσομπανίδου να μην είχε θετική εξέλιξη, ωστόσο, δεκάδες γυναίκες είναι έτοιμες να διεκδικήσουν τον επόμενο εργένη που λέγεται -μέχρι αυτή τη στιγμή-πως θα είναι το μοντέλο και ηθοποιός Χάρης Συντζάκης. Ενώ το κανάλι της Κάντζας αρχικά είχε απογοητευτεί από τα νούμερα που κατέγραφε το ριάλιτι σχέσεων στον πίνακα της ΑGΒ, από ία μέσα του και μετά είδε αυτά να ανεβαίνουν και αναθάρρησε τόσο που σκέφτηκε να επαναλάβει το κόνσεπτ για τουλάχιστον μία ακόμη σεζόν. Για να δούμε...
Ακόμα δεν έχουν επιστρέψει από τον Άγιο Δομίνικο οι έξι εναπομείναντες παίκτες με τον Γιώργο Λιανό και ο Ατζούν σχεδιάζει ήδη την επόμενη σεζόν του πετυχημένου ριάλιτι επιβίωσης που χάρισε στο τηλεοπτικό κοινό κορυφαίες στιγμές και συγκινήσει. Και με το δίκιο του, αν σκεφτεί κανείς τα νούμερα τηλεθέασης που άγγιξαν το ιδανικό και τα διαφημιστικά πακέτα που έφταναν καθημερινά στα γραφεία του καναλιού. Μέχρι στιγμής, επικρατέστερος για την παρουσίαση είναι ο Γιώργος Λιανός καθώς ο ρόλος του σχολιάστηκε τουλάχιστον θετικά κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νησί της Καραϊβικής. Το σίγουρο είναι πως με τη δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα, δεν θα δυσκολευτεί η παραγωγή να βρει συμμετέχοντες.
Κανείς δεν το περίμενε όμως η «Φάρμα» θα ανοίξει τις πόρτες της για εκείνους που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία της φύσης και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Και δεν το περίμενε αν σκεφτεί κανείς τα νούμερα τηλεθέασης που ήταν απλά... καλά για τα δεδομένα ενός ριάλιτι επιβίωσης. Και αν νομίζετε πως θα δείτε ξανά στις οθόνες σας τον Σάκη Τανιμανίδη, να σας ενημερώσουμε πως δεν είναι και τόσο σίγουρο αυτό καθώς ο παρουσιαστής έχει καταθέσει τη δική του πρόταση στο κανάλι για ένα άλλο πρότζεκτ, ενώ φημολογείται πως θα είναι ο παρουσιαστής του «Είμαι σελέμπριτι. Βγάλτε με από εδώ» που θα προβάλλει το κανάλι του Αμαρουσίου.
Shark Tank – Το κυνήγι του καρχαρία
Ο αεικίνητος Σάκης Τανιμανίδης έχει ήδη προτείνει στον ΑΝΤΙ ένα ακόμα πρότζεκτ, του οποίου τα δικαιώματα έχει αγοράσει για να εκτελέσει η δική του ομάδα παραγωγής. Πρόκειται για το «Shark Tank», στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται επιχειρηματίες που παρουσιάζουν τις προτάσεις τους σε μια ομάδα επενδυτών, του «καρχαρίες», που πρέπει να πειστούν για να επενδύσουν σε αυτές. Η επιτυχία του παγκοσμίως δεν είναι τυχαία αφού πολλοί έχουν επιχειρήσει ή έστω ιδέες για επιχειρήσει αλλά δεν βρίσκουν κεφάλαιο, δηλαδή επενδυτές. Οι διαγωνιζόμενοι λοιπόν παρουσιάζουν τις ιδέες τους, ακούνε τις παρατηρήσει από την επιτροπή των «καρχαριών»... προσπαθούν να πείσουν... αλλά και να πειστούν από όσα τους προτείνουν... Και όλα αυτά αποτυπώνονται στην κάμερα σε ένα ριάλιτι που η «δεξαμενή» του έχει συγκεντρώσει υψηλές τηλεθεάσεις όπου κι αν έχει προβληθεί. Το κανάλι πάντως δεν έχει φανεί αρνητικό στην παρουσίαση του.
Πηγή: Tv 24