Ανάκαμψη της διεθνούς διαφήμισης το 2010
Με θετικά μηνύματα για τη διαφήμιση, παρά την οικονομική κρίση που πλήττει αρκετές περιοχές της ευρωπαϊκής αγοράς -μεταξύ άλλων και τη χώρα μας- κλείνει το 2010, αφού η ανάκαμψη έρχεται με ρυθμούς ταχύτερους του αναμενομένου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ZenithOptimedia για τη διαφημιστική δαπάνη το 2010 σε παγκόσμια κλίμακα, καταγράφεται βελτίωση των αρχικών εκτιμήσεων, με ρυθμό πολύ ταχύτερο από αυτόν που έχει προβλεφθεί πριν από ένα εξάμηνο, γεγονός που οφείλεται στη γρήγορη έξοδο από τη φάση της κρίσης των ώριμων διαφημιστικά αγορών, όσο και στη σημαντική αύξηση των μεγεθών των υπό ανάπτυξη αγορών.