Τα προγράμματα που «χτύπησαν»… κόκκινο στη τηλεθέαση την χρονιά που φεύγει
Το 2021 φεύγει και αφήνει πίσω του νικητές και ηττημένους στην ελληνική τηλεόραση. Τα νούμερα τηλεθέασης ήταν αντικείμενο συζήτησης σε όλα τα κανάλια και χάρη σε αυτό πάρθηκαν αποφάσεις.
Χρονιά ήταν και φεύγει! Το 2021 μας αποχαιρετά σε λίγο, αφήνοντας πίσω την ελληνική τηλεόραση με νικητές και χαμένους!
Μεγάλος νικητής στις τηλεοπτικές σειρές αναδείχθηκε σίγουρα η σειρά «Σασμός», αλλά και αναμφισβήτητο σίριαλ εποχής «Άγριες μέλισσες» του ΑΝΤΙ. Η χρονιά που φεύγει ήταν γεμάτη όμως και από ριάλιτι. Κάποια επιβεβαίωσαν τον τίτλο της χολιγουντιανής ταινίας «Πολύ σκληρός νια να πεθάνει» και άλλα τα «παρέσυρε το ρέμα», που λέει και το γνωστό ρεμπέτικο άσμα. Το 2021 ξεκίνησε με τη συνέχεια του «MasterChef 4»,το οποίο ανέβασε πολύ ψηλά το Star, ενώ καλά πήγε σε θεαματικότητα και το «Survivor» του Σκάι. Τα μαγειρικά ριάλιτι «Game of Chefs» οτον ΑΝΤΙ με την Ντορέττα Παπαδημητρίου και «Τορ Chef» στον Σκάι είδαν πολικά νούμερα στους πίνακες τηλεθέασης 5% ή ακόμη και 3%. Άσχημα πήγε όμως σε ποσοστά θεαματικότητας και το «Big Brother» στο κανάλι του Νέου Φαλήρου, που ξεκίνησε το φθινόπωρο του'21 με παρατράγουδα μεταξύ του Γιώργου Τσαλίκη και του ζεύγους Γκουντάρα-Κάκκαβα-τελικά είδαμε στο πλατό τους δεύτερους, ενώ κανένας παίκτης δεν ενθουσίασε το κοινό. Κερδισμένοι στο Open, κερδισμένοι και στον ΑΝΤΙ ήταν οι «Ράδιο Αρβύλα», μέχρι που ο Στάθης Παναγιωτόπουλος τους έδωσε το τελικό χτύπημα με την προσωπική του ζωή και βγήκε η σάτιρα χαμένη.
Alpha
Δολοφονίες, κρυφά πάθη, κρητικές βεντέτες και νέοι ηθοποιοί με περγαμηνές από το θέατρο κέρδισαν μεγάλο ποσοστό από τους τηλεθεατές, οι οποίοι παρακολουθούν τον «Σασμό» ανελλιπώς. Η σειρά θα συνεχιστεί και το 2022 ως μεγάλο φαβορί στη μάχη της τηλεθέασης. Τα νούμερα ξεκινούν από το 20%, ενώ πολλές φορές ξεπερνούν και το 30%, σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης της Nielsen για το δυναμικό κοινό. Γενικότερα ο ΑΙpha τα πήγε περίφημα μέσα στο 2021, καθώς όλες του οι σειρές, όπως το «Άσε μας ρε μαμά», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» σημείωσαν αξιόλογα νούμερα.
Η σειρά «Αγγελική», πάντως, δεν ήταν στους κερδισμένους της χρονιάς, καθώς σπάνια ξεπερνούσε το 11 %. Στους κερδισμένους της χρονιάς από πλευράς τηλεθέασης σίγουρα είναι το «Happy Day» και η Σταματίνα Τσιμτσιλή, ενώ στους χαμένους θα βάζαμε την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, που δεν λέει να πείσει τους τηλεθεατές με κανένα πρόγραμμα. Από την άλλη μεριά, η Κατερίνα Καινούργιου, σε μια άκρως ανταγωνιστική χρονιά στην πρωινή ζώνη, προσπαθεί να βρει τα πατήματα της. Σίγουρα μια «Super Κατερίνα» δεν θα το βάλει κάτω. Όσο για το ριάλιτι «The battle of the couples», με τη Σάσα Σταμάτη, το ότι κόπηκε πριν από την ώρα του λέει πολλά: αποτυχία!!!
Το «J2US» με τον Νίκο Κοκλώνη έχει μια έντιμη παρουσία, αν και θα του άξιζε μεγαλύτερη τηλεθέαση.
ΣΚΑΙ
Μεγάλος νικητής της μεσημεριανής ζώνης το 2021 είναι ο Νίκος Μουτσινάς. Η εκπομπή του «Καλό μεσημεράκι» στον Σκάι σημειώνει καθημερινά αξιοζήλευτα νούμερα. Ο παρουσιαστής ανέβασε πολύ το κανάλι, με τα ποσοστά τηλεθέασης να ξεπερνούν, πολλές φορές, το 20% στο δυναμικό κοινό και, παρότι ήταν απέναντι στην Ελένη Μενεγάκη, δεν μάσησε... Πολύ καλά τα πήγε σε τηλεθέαση και το «Survivor» αν και οι αποχωρήσεις κάποιων Μαχητών από εξάντληση και κούραση αποκαρδιώσαν τους τηλεθεατές και τον Ατζούν.
Στους χαμένους από πλευράς τηλεθέασης είναι το ριάλίτι μαγειρικής «Top Chef» αν και προς τιμήν του έβγαλε νικητή και δεν διακόπηκε, αλλά και το «Big Brother», που ακόμη και το ζεύγος Γκουντάρα - Κάκκαβα δεν μπόρεσε να κάνει θαύματα με τέτοιο χάλια τηλεοπτικό υλικό. Η Ιωάννα Μαλέσκου είναι μια ιδιαίτερη υπόθεση, καθώς ως νέο πρόσωπο πουλάει, αλλά ως «Love it», και εκεί δεν φταίει εκείνη, κάποιες φορές κάνει ελεύθερη πτώση στο κενό.
ΑΝΤ1
Φαβορί για το 2021 αναμφισβήτητα ήταν οι «Άγριες Μέλισσες» των σεναριογράφων Μελίνας Τσαμπάνη, Πέτρου Καλκόβαλη και του σκηνοθέτη Λευτέρη Χαρίτου, που το διάστημα της παρατεταμένης πανδημίας, ήταν η καλύτερη συντροφιά των τηλεθεατών. Η καλή φίλη του Νίκου Μουτσινά, Ζέτα Μακρυπούλια με την εκπομπή «ΡουκΖουκ» είναι και εκείνη από τους κερδισμένους της ελληνικής τηλεόρασης για το 2021 και προβλέπεται να συνεχιστεί και το 2022.
Πολύ καλά, ακόμη μια χρονιά, τα πήγε και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στις αποδόσεις του, αλλά και ο Σάκης Τανιμανίδης, που έσυρε μια χαρά το καιρό της «Φόρμας». Ο Γιώργος Παπαδάκης και το «Καλημέρα Ελλάδα» έχουν κάνει μια σχετική κοιλιά στον ΑΝΤΙ, ενώ την ίδια καθίζηση στα νούμερα, λόγω του σκληρού ανταγωνισμού, έχει δει και η Φαίη Σκορδά με τον Γιώργο Λιάγκα στο «Πρωινό». Το απόλυτο βατερλό ήταν το «Game of Chefs» και η Ντορέτα Παπαδημητρίου, με το 5% στην τηλεθέαση.
STAR
Στο Star, όσον αφορά την απογευματινή ζώνη, το «Shopping Star» βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση τα τελευταία χρόνια. Η εκπομπή μόδας με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά σημειώνει καλά νούμερα, με τους δείκτες της Nielsen να δείχνουν από 15% και πάνω στο δυναμικό κοινό.
Έχει αποκτήσει σταθερό και φανατικό κοινό, το οποίο αναμένει νέα επεισόδια και το 2022 και άνδρες παίκτες. Αντίστοιχα, στην απογευματινή ζώνη ο «Τροχός της Τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονονίδη αποτελεί τη συνήθεια που έγινε λατρεία, καθώς τα νούμερα έχουν ξεπεράσει πολλές φορές το 20% του δυναμικού κοινού. Ακόμη ένας κερδισμένος το 2021. Το «Masterchef» και η πρώτη γυναίκα νικήτρια, η Μαργαρίτα από τη Μυτιλήνη, τρέλανε τα μηχανάκια της Nielsen και για να δούμε τι τους επιφυλάσσει το 2022. Το «GNTM 4» του 2021, με νούμερα στο 13%, ε, δεν το λες και στους κερδισμένους της χρονιάς, μάλλον το αντίθετο.
Τέλος, το «DWTS» με τη Βίκυ Καγιά, παρά το καλό έμψυχο υλικό, δεν τραβάει τους τηλεθεατές ως μαγνήτης.
MEGA
Στο Mega έχει γίνει το αδιανόητο. Η παρουσιάστρια που πάτωνε το2021 στη μικρή οθόνη, η Δανάη Μπάρκα, από πλευράς τηλεθέασης, στα πρωινά μαγκαζίνο σκίζει το φθινόπωρο του 2021 με το «Πάμε Δανάη».
Πρόκειται για μια θετική έκπληξη. Η Ελένη Μενεγάκη έχει μέτριες αποδόσεις, όπως και η Ελεονώρα Μελέτη, ενώ «Η γη της ελιάς» του Αντρέα Γεωργίου με τους σπουδαίους πρωταγωνιστές έχει πολλούς θαυμαστές. Αντιθέτως, το σίριαλ με την Ελισάβετ Μουτάφη «Το αύριο μας ανήκα» κόπηκε, ενώ το «Κομάντο και Δράκοι» με τον Βασίλη Μπισμπίκη δεν έπεισε με τη μεταφυσική και την παραψυχολογία.
OPEN
Στο Open, η «Ωρα Ελλάδος» με τον Ακη Παυλόπουλο και παρτενέρ την Ντόρα Κουτροκόη, αλλά και τώρα με την Ευλαμπία Ρέβη, έχει σταθερά διψήφια νούμερα τηλεθέασης και φυσικά βρίσκεται στους κερδισμένους της χρονιάς. Η Κατερίνα Καινούργιου ήταν μια χαρά στο Open, όπως και η Σίσσυ Χρηστίδου με τις εκπομπές τους στο πρώτο μισό του '21 και πήγαιναν σφαίρα.
Μετά μετακόμισαν αμφότερες σε Alpha και Mega και κάνουν τον αγώνα τους για να σταθούν όρθιες στη μάχη του ανταγωνισμού. Από την άλλη μεριά είχαν άστρο οι «Ράδιο Αρβύλα» στο κανάλι του Ιβάν Σαββίδη ως η εκπομπή που χτύπησε τον ανταγωνισμό της ζώνης των δελτίων ειδήσεων με σάτιρα, αλλά έφυγαν για ΑΝΤΊ. Υπήρξαν βέβαια και εκπομπές που δεν έπεισαν, όπως αυτή με την Τζωρτζέλα Κόσιαβα ή με τον Ετεοκλή Παύλου.
ΕΡΤ
Στην κρατική τηλεόραση σίγουρα κερδισμένη έχει βγει η ελληνική μυθοπλασία. «Τα καλύτερα μας χρόνια», «Η τούρτα της μαμάς»,«Ζακέτα να πάρεις» μας έκαναν ιδιαίτερο κλικ. Το ίδιο επιχείρησαν ο Μανούσος Μανουσάκης και η Βικτόρια Χίσλοπ με διηγήματα της ελληνικής λογοτεχνίας και η δεύτερη με τη σειρά «Καρτ ποστάλ».
Το κοινό τους έχουν οι μουσικές εκπομπές στη δημόσια τηλεόραση, όπως «Μουσικό κουτί», «Η αυλή των χρωμάτων» και το «Δυνατά» του Κωστή Μαραβέγια, ενώ το «Στούντιο 4» με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου δεν λέει να βάλει μπρος στη μεσημεριανή ζώνη της δημόσιας τηλεόρασης, όπως δεν το πέτυχε και το «φλερτ» με τη Νάντια Κοντογεώργη.
Πηγή: espresso
Διαβάστε επίσης:
Τα παπαράτσι της χρονιάς που... έβγαλαν είδηση
Οι παραμυθένιοι γάμοι του 2021 που μας έμειναν αξέχαστοι! (photos)
Το νέο αίμα της TV για το 2021! Είναι αυτοί οι νέοι σταρ της μικρής οθόνης; (photos)