Σασμός: Ο Αμερικάνος ανακατεύει την τράπουλα για όλους - Ο Χρόνης τα αποκαλύπτει όλα
Σασμός: Τον γνωρίσαμε στις Άγριες μέλισσες, ως τον ψυχίατρο Γρηγορίου που ανέλαβε τη θεραπεία του Μιλτιάδη. Φέτος επέστρεψε σε μια άλλη σπουδαία σειρά, τον Σασμό, αυτήν τη φορά στο ρόλο του ανθρώπου που παίρνει πάνω του το φόνο του Στεφανή. Ο Θάνος Χρόνης μάς συστήνεται ξανά και μας αποκαλύπτει... τα πάντα!
Σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για όλα και αξίζει να την διαβάσεις παρακάτω...
- Πώς σας έγινε πρόταση για το ρόλο του Αμερικάνου;
Είχα συνεργαστεί ξανά με την casting director της σειράς, Μιράντα Ρωσταντή, και την εταιρεία παραγωγής του κύριου Καραγιάννη στις «Άγριες μέλισσες», αλλά και με το σκηνοθέτη Κώστα Κωστόπουλο, ο οποίος με είχε δει το 2004 στο θέατρο Συνεργείο, στην παράσταση «Πληγή του ανέμου», και με πρότεινε. Για μένα, η συμμετοχή μου στις «Μέλισσες», ειδικά εν μέσω καραντίνας,
ήταν η δική μου εκδρομή στην ελευθερία και τη δημιουργία. Το ότι δούλευα και έβγαινα από το σπίτι ήταν ένα θαύμα! Και μάλιστα με σπουδαίους ηθοποιούς, όπως ο Γιώργος Γάλλος, η Κάτια Δανδουλάκη, η Θεοφανία Παπαθωμά, ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος. Από ψυχίατρος, λοιπόν, έγινα μετά από πρόταση της Μιράντας και του Κώστα άνθρωπος του υποκόσμου. Για πρώτη φορά στην
καλλιτεχνική μου πορεία υποδύομαι τον κακό της υπόθεσης. Και το ότι ο Κωστόπουλος μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω έναν άνθρωπο του περιθωρίου είναι για εμένα μεγάλη πρόκληση.
- Θα υποδυθείτε τον Αμερικάνο ως αντίπαλο δέος του Καραπάνου;
Το σενάριο μου δίνει γερά πατήματα. Στα πέντε πρώτα επεισόδια που διάβασα κατάλαβα ότι ο Αμερικάνος ήταν το δεξί χέρι του Καραπάνου, αλλά πρόδωσε την εμπιστοσύνη του. Απέκτησε μεγάλη δυναμική ως φυσιογνωμία, είχε την εξυπνάδα και τα προσόντα και ανελίχθηκε. Νιώθω ότι ίσως κάπου ο Καραπάνος δεν τον εκτίμησε όσο θα έπρεπε κι έτσι έκανε την επανάστασή του. Μου αρέσει πολύ που έχουμε περάσει στις σκηνές δράσης και αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα για μια καθημερινή σειρά. Τον Αμερικάνο τον κυνηγούν όλοι για να τον πιάσουν και ο ρόλος απαιτεί από μένα σωματική κίνηση, το οποίο έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
- Πώς φτάνει όμως στο σημείο να πάρει πάνω του το φόνο του Στεφανή;
Από το να τον πιάσουν οι άνθρωποι του Καραπάνου και να τον κάνουν κομματάκια, προτιμά να τον συλλάβουν οι αστυνομικοί και να τον βάλουν απλά στη φυλακή. Ο ίδιος, δε, θα διαπραγματευτεί μαζί τους, αφού θα τους παραδοθεί και θα τους πει τα πάντα και για τον Στεφανή και τον Καραπάνο, αρκεί να τον πάνε στον Κορυδαλλό και όχι στις φυλακές της Κρήτης. Εκεί ο Καραπάνος θα τον έτρωγε ζωντανό την επόμενη ημέρα του εγκλεισμού του. Ο Αμερικάνος δημιουργεί μια ολόκληρη δολοπλοκία και ο Φραγκιαδάκης μένει άφωνος, αν και διατηρεί πολλά ερωτηματικά. Ο Μαθιός με την Καλλιόπη δοξολογούν την τύχη τους, ενώ ο Αστέρης μέσα στη φυλακή νιώθει τρισάθλια, καθώς πιστεύει ότι προκάλεσε το θάνατο του Πετρή χωρίς λόγο.
- Τι σχέση έχει ο Στεφανής με τον υπόκοσμο; Πώς θα γίνει πιστευτή αυτή η ιστορία;
Ο Στεφανής είχε ένα ελάττωμα και ήταν γνωστό σε όλους, ήταν γυναικάς. Άρα, με γεγονότα, ημέρες, ώρες και ονόματα, ο Αμερικάνος θα πουλήσει μια ιστορία για μια γυναίκα που πήγε να του πάρει ο Στεφανής από το μπαρ. Ο Φραγκιαδάκης τον ακούει με σκεπτικισμό γιατί την ιστορία την έχει δέσει πολύ ωραία. Ο Αμερικάνος θα κάνει δηλώσεις σε κάμερες και δημοσιογράφους.
Από την Άνω Ποριά μέχρι τα Γιάννενα και από το Ηράκλειο που βρίσκεται ο Νικηφόρος μέχρι τις φυλακές που είναι κλεισμένος ο Αστέρης, θα πέσει βόμβα! Φυσικά, μετά από όλα αυτά, δεν ξέρω να σας πω ποια θα είναι η τύχη του Αμερικάνου και τι θα γίνει, αν θα πάει στον Κορυδαλλό, αν θα τον φάνε ή αν θα δραπετεύσει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ήρθε και ανακάτεψε την τράπουλα για όλους!
- Τι κατάφεραν οι «Άγριες μέλισσες» και ο «Σασμός» στην ελληνική μυθοπλασία;
Να μπλέξουν μοναδικά ηθοποιούς που δεν έκαναν τηλεόραση αλλά μόνο θέατρο, όπως ο Δημήτρης Λάλος και η Μαρία Κίτσου, με ηθοποιούς που αγαπούν την τηλεόραση, όπως η Μαρία Τζομπανάκη και η Θεοφανία Παπαθωμά. Αυτή η ποιοτική συνδημιουργία βγάζει αυτό το αποτέλεσμα.
- Γιατί γίνατε ηθοποιός;
Σπούδαζα Χημικός στη Θεσσαλονίκη, αλλά η υποκριτική με γοήτευσε και με συγκίνησε. Είμαι εγκεφαλικός άνθρωπος. Και μου αρέσουν οι εγκεφαλικές σχέσεις, που με πάνε παρακάτω. Η δραματουργία προσφέρει τη δυσκολία και το κολύμπι στα βαθιά, γιατί εγώ στα ρηχά πνίγομαι. Η υποκριτική χρειάζεται σκέψη και ό,τι έχει να κάνει με το μυαλό είναι γοητευτικό. Ξεκίνησα λοιπόν αυτό ταξίδι στην Τέχνη σε δραματική σχολή, η οποία με πήγε από το Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου μέχρι το Παρίσι με το Θέατρο της UNESCO και από τις θεατρικές ομάδες του Μονάχου και του Βερολίνου... στο να κοιτάω με δέος το μόνιτορ στο «Σασμό» για να δω όλο αυτό το κυνηγητό του Αμερικάνου!
Πηγή: 7 Μέρες TV