Ελευθερία Πάλλα: «H αγάπη της Άννας και του Νικόλα θα δοκιμαστεί»
Η ηθοποιός Ελευθερία Πάλλα ζει τον δικό της «Έρωτα Φυγά» ως Άννα με τον αγαπημένο της Νικόλα μέσα από τη δραματική σειρά εποχής του OPEN.
Η ηθοποιός σε συνέντευξή της μιλά για την ηρωίδα της και την πρόκληση όσον αφορά τον ρόλο της, αλλά και για τις καταιγιστικές εξελίξεις, που έχουν να περιμένουν οι τηλεθεατές.
Πέρυσι σας παρακολουθήσαμε στην κωμική σειρά του ALPHA «Ασε μας ρε μαμά» και φέτος σε μια δραματική σειρά εποχής, τον «Έρωτα φυγά». Ήταν μια πρόκληση για εσάς αυτή η μετάβαση;
«Ήταν πρόκληση, αλλά με διαφορετικό τρόπο απ' ό,τι περίμενα. Μια σειρά εποχής έχει πολλέε διαφορές με το σήμερα. Ωστόσο μου δόθηκε ένας ρόλος που δεν διαφέρει πολύ από τον προηγούμενο. Αυτός μιας σύγχρονης κοπέλας, που είναι μπροστά από την εποχή της και υποστηρίζει τα θέλω και τις απόψεις της. Η πρόκληση λοιπόν ήταν να μην παίξω τον ίδιο χαρακτήρα με πέρυσι».
Χρειάστηκε να μελετήσετε την εποχή για να βρείτε τα πατήματα του ρόλου σας;
«Φυσικά. Είδα αρκετές ταινίες, διάβασα σχετικά και ούτως ή άλλως ακούω μουσική της συγκεκριμένης περιόδου οπότε δεν μου είναι εντελώς άγνωστη. Βέβαια η πραγματικότητα δεν μπορεί να αποτυπωθεί από τιε ταινίες στην πραγματική τηε
διάσταση. Οι καταστάσεις ήταν πολύ πιο σκληρές από ό,τι σήμερα. Μακάρι και η εξέλιξη να ήταν μεγαλύτερη στη χώρα μας. Νομίζω ότι, με εξαίρεση την τεχνολογία και τα υλικά αγαθά, η απόκλιση σε θέματα νοοτροπίας δεν είναι τεράστια. Οσο ψάχνεις το παρελθόν, συνειδητοποιείς ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και δεν απέχουμε πολύ δυστυχώς από φαινόμενα που συναντάμε ακόμη και σήμερα που έχουν να κάνουν για παράδειγμα με τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Αυτό που συμβαίνει στη σειρά θα έπρεπε να είναι μακρινό, αλλά δεν είναι».
Πείτε μας για την Αννα. Είναι ένα δυναμικό κορίτσι.
«Πράγματι είναι ένα φωτεινό πλάσμα, που έχει πολύ δυναμισμό όπως και η μητέρα της. μόνο που εκείνη τον χρησιμοποιεί για λάθος λόγους κι έχοντας λάθος κίνητρα.
Δεν φοβάται να κοπιάσει για τη ζωή της και γι’ αυτό που ονειρεύεται και να κερδίσει τη ζωή με αυτόν που αγαπάει. Είναι μαχήτρια και στα δύσκολα δεν τα παρατάει. Εχει υπάρξει επιπόλαια και παρορμητική αλλά είναι μικρή και ερωτευμένη. Είναι πολύ
συναισθηματική. Εχει όμως τον πατέρα της και τον Νικόλα να την κρατάνε γειωμένη χωρίς να της επιβάλλονται».
Η αλήθεια είναι πως δεν δίστασε να συγκρουστεί με την οικογένειά της για τον Νικόλα που ανήκει σε κατώτερη κοινωνική τάξη.
«Τον θαυμάζει ακριβώς γιατί είναι τόσο διαφορετικός από εκείνη. Δεν μπορεί να καταλάβει τις συνέπειες των πράξεών της με το να αρνηθεί την οικογένεια της αλλά δεν τις φοβάται κιόλας. Εχει τον πατέρα της τον Μιχάλη ως στήριγμα και δεν είναι μόνη της σε αυτή την πραγματικότητα, αλλά δείχνει και μεγάλη εμπιστοσύνη στον Νικόλα και ακόμη μεγαλύτερη στον εαυτό τηε όσο κι αν δεν την αφήνει η κοινωνία».
Η Αννα έχει βιαστεί και ψάχνει διακαίως τους ενόχους. Δεν δίστασε να καταγγείλει τον βιασμό της ή να το ανακοινώσει στον πατέρα της.
«Το να καταγγείλει κάτι τέτοιο ήταν ασυμβίβαστο για την εποχή. Ακόμη και στις μέρες μας δεν είναι σύνηθες και μια κοπέλα ίσως ντραπεί να πει στους γονείς της ένα τέτοιο συμβάν, αν και δεν θα έπρεπε. Για μένα ήτάν πολύ σημαντικό που ο χαρακτήρας που υποδύομαι είχε τη δύναμη να το κάνει αυτό».
Οι ένοχοι βρίσκονται και η Αννα επιστρέφει από το Παρίσι και τουε αναγνωρίζει. Νιώθει
δικαιωμένη;
«Εκείνοι μπαίνουν φυλακή και όντως νιώθει δικαιωμένη, αλλά δεν ησυχάζει. Αυτό που της συνέβη δεν θα το ξεχάσει ποτέ και σίγουρα δεν μπορεί να σβήσει από μέσα της. Τώρα θέλει να παλέψει κι εκείνη για να αλλάξει η κοινωνία όσον αφορά το πώε αντιμετωπίζει τις γυναίκες, να μην επιτρέψει να έχει κανένας άντρας εξουσία πάνω σε μια γυναίκα, να αξιοποιήσει το πτυχίο τηε και να πατήσει στα πόδια της».
Έχει ως προς αυτό και πρότυπο την εισαγγελέα, η οποία πλέον βγαίνει με τον πατέρα της.
«Η Άννα αυτό δεν το ξέρει και αναρωτιέμαι κι εγώ πώς θα αντιδράσει. Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι πολύ θετική που ο πατέρας της προχώρησε στη ζωή του με μια γυναίκα ισάξιό του. Αλλά αυτό μένει να το δούμε».
Ναι αλλά η Ελπίδα φαίνεται πως θα σταθεί εμπόδιο τώρα που ο Μιχάλης έγινε διευθυντής του νοσοκομείου.
«Η Ελπίδα πρέπει να μάθει να παλεύει μόνη της για τη θέση της, κάτι που δεν το έχει μάθει και προσπαθεί να κερδίσει από τους γύρω της και από την οικογένεια της με τον δύσκολο τρόπο».
Η Άννα θα συνεχίσει να είναι με τον Νικόλα τώρα που πήρε το πτυχίο της;
«Αυτό θέλουν και οι δύο. Μόνο που η Αννα θέλει να βρει δουλειά και να κατακτήσει τους στόχους της. Θέλει να διδάξει Γαλλικά, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει στη Μεσσηνία, θα ζητήσει από τον Νικόλα να την ακολουθήσει, αλλά εκείνοε έχει άλλες βλέψεις. Να παντρευτεί στον τόπο του. Ομως η Αννα δεν είναι ευχαριστημένη με αυτό. Οπότε αυτή η αγάπη θα δοκιμαστεί. Το θέμα είναι ποιος θα κάνει τις υποχωρήσεις. Η Αννα για μια ακόμη φορά ή θα ζήσει ως σύγχρονη γυναίκα που κυνηγάει τα όνειρά της;».
Ο Νικόλας δείχνει πως ενδόμυχα φέρει βαρέως τον βιασμό της κοπέλας του. Γιατί δεν την προστάτεψε ή γιατί την άγγιξε άλλος άντρας;
«Όντως αυτό το θέμα τον τρώει μέσα του όσο κι αν δεν το εκφράζει. Η βαθύτερη ενόχληση είναι γιατί δεν ήταν εκεί να προλάβει αυτό που έγινε. Ενιωσε ότι έσπασαν κάτι δικό του. Πιστεύω ότι ο Νικόλας κρύβει μια κτητικότατα και θεωρεί ότι κάποιος άλλος έκανε κακό σε κάτι δικό του και τον εξόργισε. Φυσικά και φέρει τα στερεότυπα και τη νοοτροπία τηε εποχής του καθώε έχει μεγαλώσει κάτω από συγκεκριμένες ιδέες και αρχές».
Η μητέρα της θα εξακολουθήσει να μην τον θέλει και να της φέρνει εμπόδια;
«Ναι και θα μπουν και άλλα εμπόδια. Ακόμα δεν έχουμε δει την αντίδραση της υπόλοιπης οικογένειας για τη σχέση τηε Αννας. Μέχρι στιγμής την έχουν αφήσει ήσυχοι οι Δεμερτζήδες, αλλά αυτό θα αλλάξει».
Η Αννα έχει καταλάβει τι εστί Ελπίδα;
«Δεν θέλει να καταλάβει. Είναι πολύ αφοσιωμένη στα δικά της. Τη μητέρα της την έχει ικανή για πολλά πράγματα, αλλά αν μάθει τι έχει κάνει θα πληγωθεί πολύ. Εκτός κι αν της δώσει μια τόση μεγάλη δικαιολογία που με τη σειρά της θα τη δικαιολογήσει κι εκείνη μέσα τηε και θα την κατανοήσει απόλυτα. Προς το παρόν ζει στον δικό της κόσμο, μακριά από αυτά που έχει κάνει η Ελπίδα».
Εκτός όμως από τη σειρά, τη φετινή σεζόν ήσασταν πολύ ενεργή και θεατρικά.
«Όντως. Μετά την παράσταση "Ιστορία ενός σκύλου που τον έλεγαν πιστό" του Κώστα Γάκη, ακολούθησε η παράσταση ''Σκρουτζ the musical'' και στη συνέχεια η μεικτή παραγωγή “Το φάντασμα της όπερας” που ήμουν στη χορωδία, στο μπαλέτο
και συνεργάστηκα και ως βοηθός χορογράφου. Ήταν όλες πολύ καλές συνεργασίες κι ευελπιστώ και σε άλλες».
Πηγή: TV-24
Διαβάστε επίσης: