Το προξενιό της Ιουλίας: Ο ματωμένος γάμος, τα ένοχα μυστικά, μία δολοφονία και η θανατική καταδίκη
Το προξενιό της Ιουλίας: Ένας έρωτας, ένα προξενιό, ένας γάμος, ένοχα μυστικά, μια δολοφονία, μια θανατική καταδίκη.
Το «Προξενιό της Ιουλίας» έρχεται στο νέο πρόγραμμα του ALPHA και, πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, οι συντελεστές βρέθηκαν όλοι μαζί για την πρώτη ανάγνωση του σεναρίου...
Στον θεσσαλικό κάμπο στα τέλη της δεκαετίας του '50, η Ιουλία Σκούταρη είναι ερωτευμένη με τον Γρηγάρη Ραζίνη. Αυτός ο έρωτας όμως είναι καταδικασμένος από την αρχή... Η κοπέλα αναγκάζεται να παντρευτεί με προξενιό τον Γιωργίκη Προβιά, έναν κατά πολύ μεγαλύτερό της άντρα, με μεγάλη περιουσία. Η είδηση του γάμου τους διαδίδεται στα πέρατα του κάμπου. Το συγκεκριμένο προξενιό έχει στόχο να κρύψει ένοχα μυστικά, αλλά θα καταφέρει ακριβώς το αντίθετο: να γεννήσει ακόμα περισσότερα...
Πρώτη ανάγνωση
Λίγο πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, οι πρωταγωνιστές της νέας δραματικής σειράς του ALPHA βρέθηκαν όλοι μαζί για την πρώτη ανάγνωση του σεναρίου, υπό την καθοδήγηση του Νίκου Απειρανθίτη, που υπογράφει το σενάριο, και το άγρυπνο βλέμμα του Νίκου Κρητικού, που βάζει τη σφραγίδα του στη σκηνοθεσία. Τα βασικά συστατικά αυτής της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή απόψεων, οι παρατηρήσεις, οι επισημάνσεις, τα σχόλια, αλλά και γέλια, ενθουσιασμός και μεγάλη προσμονή για το νέο ταξίδι που ξεκίνησε. Εκεί βρέθηκε και ο Αδάμ Μπουσδούκος, ο οποίος ταξίδεψε από τη Γερμανία για να συναντήσει τους συμπρωταγωνιστές του Μελέτη Ηλία, Άννα Μόσχα, Πέγκυ Τρικαλιώτη, Δημήτρη Αλεξανδρή, Ελισάβετ Μουτάφη, Γιάννο Περλέγκα, Χριστίνα Μαξούρη, Βασίλη Κουκαλάνι, Ευγενία Ξυγκόρου, Δημήτρη Σέρφα, Σίσσυ Τουμάση, Τάσο Λέκκα, Μελίνα Λεφαντζή, Δημήτρη Αριανούτσο, Χριστίνα Μαθιουλάκη, Δημήτρη Γεωργιάδη, Ευτυχία Μελή, Θοδωρή Σκυφτούλη και Ηλία Βαλάση.
Λογότυπο «εργόχειρο»
Όλοι γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει για κάποιο προξενιό, που ήταν μονόδρομος για τις περισσότερες γυναίκες τη δεκαετία του '50 αλλά και αργότερα. Οι γονείς αποφάσιζαν για τις ζωές τους χωρίς καν να ερωτηθούν οι ίδιες. Τα έθιμα και οι νόμοι της κοινωνίας απαιτούσαν η νύφη να δίνει προίκα στον γαμπρό και μάλιστα με την υπογραφή ενός συμφωνητικού, της «φατούρας», όπου κατέγραφαν με κάθε λεπτομέρεια τα πάντα, από είδη ρουχισμού και οικιακά σκεύη μέχρι ακίνητη περιουσία. Από αυτά τα έθιμα είναι εμπνευσμένο το λογότυπο, ώστε να χαρακτηρίζει απόλυτα τη σειρά.
Πατώντας στους άξονες της παράδοσης, της προίκας, του γάμου, της αθωότητας, το λογότυπο παριστάνει ένα κεντητό πουλί με μια vintage αισθητική, που δημιουργεί μια γλυκιά νοσταλγία. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ότι πρόκειται για μέρος από πραγματικό εργόχειρο και μάλιστα οικογενειακό κειμήλιο, που μετρά μισό αιώνα ζωής. Για το συγκεκριμένο κέντημα είχε γίνει ειδική παραγγελία (και δεν αποκλείεται να προοριζόταν για προικώο εργόχειρο) στην Ιερά Μονή Σαββαθιανών Ηρακλείου Κρήτης, ένα γυναικείο μοναστήρι που φημίζεται για τα μοναδικά χειροποίητα κεντήματα από κοπανέλι. Η ιστορία του κρητικού κοπανελιού αρχίζει τον 20ό αιώνα. Τα έργα αυτά, λόγω της ιδιαιτερότητας της κατασκευής τους, με τους λεπτούς χειρισμούς και τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς, αποτελούν μοναδικά έργα λαϊκής τέχνης και η φήμη τους είναι γνωστή ανά τον κόσμο.
Πηγή: Τηλέραμα