Πέμη Ζούνη: «Αυτή είναι η μεγάλη σεναριογραφική μαγκιά στον Έρωτα Φυγά»
Με το πάθος για δημιουργία που διακατέχει την Πέμη Ζούνη, αφήνει ανεξίτηλο το αποτύπωμά της σε όποιο ρόλο καλείται να ενσαρκώσει.
Το ίδιο συνέβη και με τη δραματική σειράς εποχής «Ερωτας φυγάς» του OPEN, όπου υποδύεται τη Μαργέτα Δεμερτζή, τη σιδηρά κυρία του Κιάρι, την οποία αγαπάς και μισείς ταυτόχρονα.
Τηλεοπτικά μας είχατε λείψει και η επιστροφή σας ήταν μεγάλη έκπληξη.
«Κάνω τηλεόραση όταν η πρόταση με έλκει και με ιντριγκάρεΙ. Δεν είχα άγχος που έλειπα 20 χρόνια από τον χώρο. Η επιστροφή μου έγινε με ωραίες προϋποθέσεις και η υποδοχή του κοινού ήταν πραγματικά θερμή. Ένιωσα το καλωσόρισμα από τον κόσμο πιο έντονα από ό,τι περίμενα. Από την περσινή σεζόν αρχίσαμε να βλέπουμε ότι η σειρά αγαπιέται και πάει όλο και καλύτερα και αυτό είναι μια πολύ ωραία ανταμοιβή, γιατί το αποτέλεσμα που φτάνει στις οθόνες σας έχει πολύ κόπο».
Η αλήθεια είναι πως η σειρά ήταν αουτσάιντερ.
«Πράγματι και αποδίδω τη δυναμική που απέκτησε στο γεγονός ότι όλοι οι συντελεστές, ο καθένας στο πόστο του, είναι πολύ καλοί. Από τους τεχνικούς μέχρι τους ηθοποιούς, από τους σκηνοθέτες μέχρι την παραγωγή. Είναι δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο, αλλά όταν γίνει, ο κόσμος το αναγνωρίζει και το αγαπάει. Δεν είναι όμως πάντα στο χέρι μα. Αν υπήρχε συνταγή θα την έκαναν όλοι».
Λειτούργησε ωραία και η χημεία του καστ.
«Μου το λένε συνέχεια και το νιώθουμε κι εμείς».
Η ιστορία σάς ιντρίγκαρε;
«Ναι, μου άρεσε γιατί είχε πολλές ανατροπέ και ήταν γρήγορη. Πόνταρα ότι θα πάει καλά, αλλά όχι τόσο πολύ».
Είναι πολύ επιτυχημένη και η πιστότητα της εποχής.
«Οι σειρές εποχής είναι οι αγαπημένες μου. Γι’ αυτές που κινούνται σε πραγματικό χρόνο δεν τρελαίνομαι, αλλά για εκείνες που μας μεταφέρουν πίσω στον χρόνο... πεθαίνω».
Σας ταίριαξε ο ρόλος πολύ. Τη Μαργέτα την αγαπάς και τη μισείς.
«Αυτό είναι το πολύ ενδιαφέρον για τον ηθοποιό να παίζει συνέχεια στην κόψη. Το να υποδύεσαι έναν αρνητικό ήρωα τον οποίο στη συνέχεια να μπορείς να τον δικαιώσεις γιατί κανείς δεν είναι απόλυτα κακός ή καλός. Στον “Ερωτα φυγά” όλοι είναι θύτες και θύματα κι αυτή είναι η μεγάλη σεναριογραφική μαγκιά»
Πηγή tv24