Ξυγκόρου-Το «σημάδι» για να γίνει πρωταγωνίστρια στο «Προξενιό»: «Ένιωσα σαν να μου μιλάει η Ιουλία»
Η Ευγενία Ξυγκόρου, στην «Αγάπη παράνομη» βρέθηκε τυχαία, μέσω ενός ηθοποιού που είχε γνωρίσει σε μία ταινία μικρού μήκους και ήταν εκείνος που την πρότεινε στην casting director της σειράς.
«Την ερωτεύτηκα αυτήν τη δουλειά. Είχα άγχος και υπερένταση, έλεγα ότι δεν μπορώ να κάνω τις σκηνές και ο σκηνοθέτης μας, Νίκος Κουτελιδάκης, με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη υπήρξαν τόσο ενθαρρυντικοί μαζί μου. Ήταν μεγάλη τύχη που μου συνέβη». Και παρόλο που ο πήχης τέθηκε εξαρχής πολύ ψηλά, η Ευγενία, όταν επιλέχθηκε ως πρωταγωνίστρια της σειράς του Alpha «Το Προξενιό της Ιουλίας», ένιωσε ότι ξεκινάει από την αρχή, σαν να το έκανε για πρώτη φορά: «Στην πρώτη συνάντηση δε μου είπαν περί τίνος πρόκειται, μέχρι που ξέφυγε από κάποιον το όνομα “Ιουλία”. Την προηγούμενη μέρα είχα διαβάσει πως το συγκεκριμένο βιβλίο θα γινόταν σειρά. Πήγα και το αγόρασα κατευθείαν. Στις πρώτες σελίδες του βιβλίου διάβασα πως η ηρωίδα, Ιουλία, είπε στο παιδί της, που είχε το όνομα ‟Ευγενία”: “Ευγενία μου, μόνο εσένα έχω”. Ένιωσα σαν να μου μιλάει η Ιουλία που έχει μόνο εμένα, άρα εγώ έπρεπε να την υποδυθώ. Σκέφτηκα ότι είναι σημάδι», εξομολογείται.
Στο «Προξενιό της Ιουλίας» υπάρχει μία εμβληματική ερωτική σκηνή, καίριας σημασίας. «Δεν είχα άγχος τόσο για την έκθεση, όσο για την υποκριτική, γιατί ήταν μια σκηνή με διάρκεια. Ήταν η πρώτη φορά της ηρωίδας, ήταν δύο παιδιά που αγαπιούνταν, είχα λοιπόν το άγχος να είναι αληθοφανές και όχι επιπόλαιο. Είχαμε αρκετή τριβή με τον Δημήτρη (σ.σ. Σέρφα), το είχαμε συζητήσει, ήταν κι εκείνος αγχωμένος, επομένως ένιωσα ότι έπρεπε να αναλάβω εγώ».
Στην περσινή θεατρική σεζόν βρέθηκε στα χέρια του Γιώργου Νανούρη, ο οποίος σκηνοθέτησε τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη στο «Ψηλά απ’ τη γέφυρα» του Άρθουρ Μίλερ. Φέτος «προσγειώθηκε» στη σκηνή του θεάτρου Αθηνών, όπου ο Αιμίλιος Χειλάκης πρωταγωνιστεί και σκηνοθετεί, μαζί με τον Μανώλη Δούνια, για πρώτη φορά στη ζωή του σε μαύρη κωμωδία. «Μη σου τύχει», του Φράνσις Βέμπερ.
«Εκεί νιώθω λίγο σαν μωρό και τους εμπιστεύομαι, δεν έχω την εμπειρία της κωμωδίας, ούτε περίμενα να δοκιμαστώ τόσο νωρίς σε αυτήν. Είναι μία παράσταση στην οποία περνάω καλά, ειδικά μετά τα δακρύβρεχτα γυρίσματά μου, αλλά δεν είμαι σε θέση να απαντήσω εάν μου αρέσει η κωμωδία ως είδος. Σε ό,τι αφορά στον Αιμίλιο Χειλάκη, δε μου δημιούργησε το άγχος της φήμης του, γιατί είναι άνθρωπος χωρίς τουπέ, που καταρρίπτει εξαρχής τα κλισέ, φροντίζοντας να νιώσεις άνετα απέναντί του. Αυτός ο άντρας, με αυτήν τη φωνή, μας λέει ανέκδοτα που λένε τα μικρά παιδιά στο σχολείο. Αποδομεί την εικόνα του από μόνος του». Η καθημερινότητα εκτός πλατό και σκηνής, ειδικά αυτήν την περίοδο, δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ευγενία. Παρόλο που στο σπίτι την περιμένουν οι γονείς της και ο γάτος τους, Παντελής, η έλλειψη ύπνου και μιας πιο φυσιολογικής ζωής την έχουν κάνει drama queen.
«Τον τελευταίο καιρό τα δραματοποιώ όλα. “Μη μου μιλάς τώρα”, λέω συνέχεια, “ζω το δράμα μου”. Δεν προλαβαίνω να κάνω πολλά πράγματα για μένα. Μπορεί να θυσιάσω τον ύπνο μου για ένα ποτό. Δεν είμαι σε σχέση και δεν έχω τον χρόνο να το κάνω. Δε θα είμαι συνεπής σε κάτι τέτοιο. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις σε αυτήν τη δουλειά. Προβολές του εαυτού μου με δική μου οικογένεια δεν κάνω για το μέλλον, δε φαντάζομαι τον εαυτό μου σε οικογενειακό πλάνο, ούτε προγραμματίζω να διακόψω τη δουλειά για να κάνω ένα παιδί. Δεν είμαι σε αυτό το κλίμα».
Ξαφνικά, περιγράφει μια σκηνή που μοιάζει να ξεπήδησε από ταινία του νεορεαλιστικού κινηματογράφου: «Με φαντάζομαι να μεγαλώνω μόνη, ως ευκατάστατη μεγάλη κυρία, με ξανθό μαλλί λάχανο, ρυτίδες στα χείλη από το τσιγάρο και κόκκινο κραγιόν», λέει για να συμπληρώσει ορθώς πως «απ’ την άλλη, το μέλλον δεν μπορείς να το προδιαγράψεις».
Πηγή: Glow