Προξενιό-Η Χριστίνα Μαξούρη στο gossip-tv: Ξεκίνησαν όλα από μια στιγμιαία ψυχική και σωματική ώθηση
Πολυτάλαντο πλάσμα, αέρινη μορφή με δημιουργική έκφραση, η οποία πηγάζει από την απύθμενη αγάπη της προς την Τέχνη. «Για να φτάσει η Τέχνη να πάρει την οποιαδήποτε μορφή της, η δουλειά είναι πολλή, ακατάπαυστη και συχνά σκληρή», θα πει. Και η Χριστίνα Μαξούρη έχει δουλέψει πολύ για να νιώσει την λύτρωση και την απελευθέρωση μέσα από τις ηρωίδες που έχει κληθεί να ενσαρκώσει. Όπως φέτος στο Προξενιό της Ιουλίας μέσα από τη «Στεφανία» της.
Ρόλοι δύσκολοι, με «βάθος», ουσία και ζωές που κρύβουν μέσα τους στοιχεία που ακουμπούν σε μια πραγματικότητα διόλου εικονική. Η Χριστίνα Μαξούρη έχει «γράψει» μια αλλιώτικη πορεία από τις συνηθισμένες αφού όταν γυρνά το χρόνο πίσω επιστρέφει στην αυλή της κυρίας Καρολίνας στο Πόρτο Ράφτη, εκεί που έζησε τα γεμάτα χαρά και μουσική παιδικά της χρόνια.
«Με θυμάμαι να είμαι το πιτσιρίκι μιας μεγάλης και γελαστής παρέας παιδιών και ενηλίκων που έπαιζαν κιθάρες και τραγουδούσαν με την ψυχή τους», εξομολογείται στο gossip-tv όταν της ζητάω να μου περιγράψει μια «δυνατή» στιγμή των παιδικών της χρόνων.
Και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα, το κουβάρι της δημιουργικότητας άρχισε να ξετυλίγεται για να μπορεί σήμερα να περηφανεύεται δίχως να κομπάζει για τα σπουδαία που έχει καταφέρει!
Η Χριστίνα Μαξούρη σε μια απολαυστική συνέντευξη αποκλειστικά στο gossip-tv για την «Στεφανία» από το Προξενιό της Ιουλίας και όσα βιώνει η ηρωίδα της, για την μεγάλη της αγάπη, τη μουσική και για τη ζωή της μικρής Χριστίνας που μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον με ελευθερία, ανεξαρτησία και φροντίδα.
Θα σε γυρίσω αρχικά πίσω στο χρόνο και θέλω να μου περιγράψεις μια μικρή αλλά για σένα δυνατή στιγμή που δεν έχεις ξεχάσει από τα παιδικά στο χρόνια στο Πόρτο Ράφτη
Στην διπλανή αυλή της κυρίας Καρολίνας που την είχα σαν γιαγιά μου, με εμένα να είμαι το πιτσιρίκι μιας μεγάλης και γελαστής παρέας παιδιών και ενηλίκων που έπαιζαν κιθάρες και τραγουδούσαν με την ψυχή τους.
Πώς προέκυψε η ενασχόληση με την υποκριτική;
Όταν ήμουν στην Α’ γυμνασίου, ενώ παρακολουθούσα μια θεατρική παράσταση της ερασιτεχνικής τότε ομάδας του Μαρκοπούλου, ένιωσα την ανάγκη να διακτινιστώ και να βρεθώ στη σκηνή. Από αυτήν την στιγμιαία ψυχική και σωματική ώθηση, ξεκίνησαν όλα.
Το οικογενειακό περιβάλλον πώς διαχειρίστηκε την απόφαση σου με δεδομένο ότι πάντα οι γονείς σκέφτονται τα αρνητικά του επαγγέλματος;
Οι γονείς μας ήταν πάντα –και είναι ακόμα- πολύ υποστηρικτικοί με ό,τι επιθυμούσαμε ή αποφασίζαμε, αρκεί να καταλάβαιναν ότι θα ήμασταν χαρούμενες.
Ενώ έχεις πορεία στο χώρο ο ρόλος σου στο Προξενιό είναι ο πρώτος τηλεοπτικός. Δεν ήθελες ή δεν είχε προκύψει;
Αφενός δεν μου είχε δημιουργηθεί η ανάγκη ή η περιέργεια να υπάρξω με έναν άλλον τρόπο μέσα στον χώρο, γιατί τύχαινε να έχω συνέχεια δουλειά στο θέατρο, αφετέρου δεν είχε μου γίνει κάποια πρόταση, μέχρι να έρθει το Προξενιό.
Η πρόταση για τη Στεφανία πώς ήρθε;
Με πήρε η Ηρώ Γάλλου, η casting director της σειράς, να κάνω ένα δοκιμαστικό, πάνω σε δυο σκηνές του Χρήστου και της Στεφανίας.
Ήταν πρόκληση αυτός ο ρόλος;
Αδιαμφισβήτητα. Αλλά και η όλη διαδικασία του γυρίσματος που ήταν τότε για μένα, μια άγνωστη και πρωτόγνωρη συνθήκη.
Πόσο χρόνο χρειάζεσαι για την προετοιμασία- μεταμόρφωση πριν την έναρξη του γυρίσματος; 40 λεπτά.
Τι αγαπάς στη Στεφανία;
Την αφοσίωσή της στο Χρήστο. Την απόφασή της να του δώσει όσο περισσότερη αγάπη και φροντίδα μπορεί, ενώ κανένας στην οικογένεια, δεν το έχει προσπαθήσει εδώ και χρόνια.
Περίμενες πως η σειρά θα κάνει επιτυχία;
Το ευχόμουν. Έχει εξάλλου όλα τα απαραίτητα συστατικά που διαμορφώνουν την ποιότητα και το επίπεδο μιας τηλεοπτικής παραγωγής.
Παρακολουθείς τηλεόραση; Πιστεύεις πως αυτό το «άνοιγμα» με τις πολλές και ωραίες παραγωγές είναι «σημείο του καιρού» ή κάτι δείχνει πως έχει αλλάξει στο τοπίο;
Έχει σίγουρα αλλάξει το τοπίο κι αυτό προέρχεται ενδεχομένως από το γεγονός, πώς υπάρχει πλέον πρόσβαση, μέσω των διαδικτυακών πλατφορμών σε πολύ καλές ξένες παραγωγές, οπότε άρχισαν να αυξάνονται οι προδιαγραφές της εγχώριας παραγωγής.
Το τραγούδι είναι αυτό που σου δίνει την ψυχική ανάταση που χρειάζεσαι όταν νιώθεις πως… βαλτώνεις; ή για να το πω κι αλλιώς είναι το τραγούδι… λύτρωση;
Ασφαλώς. Ιδίως όταν συμβαίνει ενώπιον άλλων, όταν μοιράζεται κι ενώνονται οι φωνές όλων σε μία, τότε μεγεθύνεται και η λύτρωση.
Κινηματογραφικά έχεις ενσαρκώσει γυναίκες που «κουβαλούν» μια ιστορία ζόρικη. Η αποφόρτιση μετά τα γυρίσματα και τις δύσκολες σκηνές πώς επέρχεται;
Βγάζοντας τα ρούχα του χαρακτήρα και φεύγοντας από τον χώρο του γυρίσματος.
Αν αυτή τη στιγμή σου ζητούσα να μου τραγουδήσεις έναν στίχο που να περιγράφει τη σημερινή κοινωνία, ποιος θα ήταν αυτός;
«Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος
Κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος
Που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά
Αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
Κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί
Τον έχω βαρεθεί»
(απόσπασμα από το ποίημα του Wolf Bierman, σε μετάφραση Δημοσθένη Κούρτοβικ και μελοποίηση Θάνου Μικρούτσικου)
ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΤΗΣ ΙΟΥΛΙΑΣ
Είναι ο Χρήστος το παιδί που δεν είχε ποτέ και ο Προβιός ο άντρας που δεν την αγάπησε ποτέ; Μήπως τελικά έχει δίκαιο η Χάδω που της είπε ότι πιστεύει πως οι δύο αυτοί άντρες, πατέρας και γιος, στο μυαλό της είναι η οικογένεια που δεν είχε και δεν θα αποκτήσει ποτέ;
Ναι, σε μια δυνητική πραγματικότητα, αυτή είναι η οικογένεια που θα ήθελε να έχει. Να ήταν η σύζυγος του Γιωργίκη και να είχαν αποκτήσει τον Χρήστο.
Συνεχώς βλέπουμε ένα flashback με το ατύχημα της Στεφανίας για το οποίο ευθύνεται, όπως έχουμε καταλάβει, ο Γεωργίκης. Θα γίνει αυτό η αιτία για να γίνει ακόμα πιο σκοτεινός ο ρόλος της Στεφανίας στη συνέχεια;
Πιθανόν.
Αγαπάει κρυφά τον Γεωργίκη από τότε που ήταν παιδί. Έκανε πράγματι αυτό που υποστηρίζει η Χάδω; Ευθύνεται και η Στεφανία, δηλαδή, για τον θάνατο της Ευγενίας επειδή ζήλευε την αγάπη που της είχε ο Γεωργίκης;
Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, είναι ότι η Ευγενία θέλησε να βάλει τέλος στη ζωή της και ότι η Χάδω και η Στεφανία, ενώ την είδαν να χαροπαλεύει, την άφησαν αβοήθητη και τελικά πέθανε.
Υπάρχει πιθανότητα, τώρα που ξέρουμε ότι ο Προβιός δολοφονήθηκε με μαχαιριές, να είναι η Στεφανία εκείνη που έκανε το έγκλημα; Γιατί σεναριακά εμείς γνωρίζουμε μέχρι στιγμής ότι ο Στασινόπουλος ψάχνει απαντήσεις για τον φόνο, όμως όλοι οι υπόλοιποι που ζούσαν στο αρχοντικό του Προβιού είναι εξαφανισμένοι μετά τη δολοφονία…
Όσοι είναι εξαφανισμένοι, είναι υποψήφιοι δολοφόνοι.
Η Χριστίνα Μαξούρη από τις 7 Μαρτίου 2024 και κάθε Πέμπτη στο ΠΛΥΦΑ με «Τα τραγούδια της Σωτηρίας»
Μία από τις πιο αγαπημένες παραστάσεις των τελευταίων ετών, επιστρέφουν για ακόμα μία φορά στην καλλιτεχνική ζωή της Αθήνας! Η Χριστίνα Μαξούρη και τέσσερις εξαιρετικοί λαϊκοί μουσικοί, στήνουν και πάλι το πάλκο τους και μας προσκαλούν σε ένα ταξίδι στη ζωή και τα τραγούδια της Σωτηρίας Μπέλλου. Από την Πέμπτη 7 Μαρτίου και κάθε Πέμπτη στις 21:00, μια μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στην «Αρχόντισσα του ρεμπέτικου» μας περιμένει στο ΠΛΥΦΑ.