Γιολάντα Μπαλαούρα για το «Ναυάγιο»: «Στην Πολυξένη βρίσκω στοιχεία από την μάνα μου»
Media

Γιολάντα Μπαλαούρα για το «Ναυάγιο»: «Στην Πολυξένη βρίσκω στοιχεία από την μάνα μου»

Μία εφ΄ όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε την εκπομπή «Ελένη» η Γιολάντα Μπαλαούρα.

Από τις πρώτες της δουλειές ήταν «Τα λιονταράκια του κυρ Ηλία» και, όπως λέει, όταν ξεκίνησε η προβολή τους πήγαινε ακόμα στο σχολείο στην Γ’ Λυκείου και αναφέρθηκε σε εκείνη την περίοδο.

«Η αναγνωσιμότητα ήταν τεράστια, αλλά είχε δίπλα μου ανθρώπους σοβαρούς, με βοήθησαν και δεν καβάλησα το καλάμι. Δεν είναι καλό πράγμα όταν η μεγάλη επιτυχία, έρχεται τόσο νωρίς. Έβγαινα με έναν μεγαλύτερό μου τότε, και μου είπε ‘’όταν τελειώσει η σειρά, δεν θα σε θυμάται κανένας, στρώσου και δούλεψε’’», είπε.

Γιολάντα Μπαλαούρα: «Ήταν να ταξιδέψω με το μοιραίο τρένο στα Τέμπη, αλλά έφυγα μία μέρα πριν...»

balaoua.jpg

Όπως είπε, της πήρε πολλά χρόνια για να πείσει τους σκηνοθέτες πως δεν ήταν απλώς ένα νόστιμο κοριτσάκι που κάνει τηλεόραση.

«Έπρεπε να αποδείξω πως κάνω για αυτή τη δουλειά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, μίλησε για τον ρόλο τα Πολυξένης στην επιτυχημένη σειρά του MEGA «Το Ναυάγιο».

«Στην ‘’Πολυξένη’’ βρίσκω στοιχεία από την μάνα μου και τις θείες μου. Οι γυναίκες το 60’ κρατούσαν το σπίτι. Δεν θα χαλούσε τον γάμο της. Εκείνη της εποχή οι άνθρωποι ό,τι χαλούσε το επισκεύαζαν, δεν το πετούσαν. Η ‘’Πολυξένη’’ δεν θα ήθελε να χαλάσει το όνομά της οικογένειας. Τότε, ένα διαζύγιο ήταν στίγμα. Δεν με πειράζει να παίζω τη μαμά… Είμαι σε ηλικία που θα μπορούσα να είμαι μαμά. Με ενοχλεί να βλέπω νέες ηθοποιούς να υποδύονται τις μαμάδες, αν και είναι σχεδόν συνομήλικες με τις ‘’κόρες’’ τους».

Η Γιολάντα Μπαλαούρα πρωταγωνιστεί στο έργο «Περλιμπλίν και Μπελίσα».

Δείτε τι άλλο είπε στο βίντεο:

Διαβάστε επίσης:

Ναυάγιο-Γιολάντα Μπαλαούρα: «Υπάρχουν & σήμερα γυναίκες σαν την Πολυξένη που κάνουν τα στραβά μάτια»

Ναυάγιο-Γιολάντα Μπαλαούρα: «Υπάρχουν & σήμερα γυναίκες σαν την Πολυξένη που κάνουν τα στραβά μάτια»

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved