Media

Ψυχοκόρες – Βάρθης: Πώς θα επηρεάσει τον Μέρμηγκα η σχέση του με τη Δεσποινιώ;

Ψυχοκόρες: Με ερμηνευτική του δεινότητα, έχει πλάσει έναν ήρωα που αγαπάς να μισείς, αλλά στο τέλος μπορεί και να τον συμπαθήσει αφού παίζει το παιχνίδι θύτη-θύματος με σαγηνευτική ικανότητα.

Ο λόγος για τον Αλέξανδρο Βάρθη, ο οποίος μιλά για τις εξελίξεις της σειράς

Ψυχοκόρες: Η Φρόσω έγκυος από τον Μέλιο

Η Δεσποινιώ θα καταλάβει ότι όλο αυτό είναι ένα περιτύλιγμα και ότι ο Κοσμάς Κοτρώτσης δεν είναι το μόνο κάθαρμα σε αυτό το περιβάλλον;

«Νομίζω ότι δεν θα το καταλάβει ποτέ. Ακόμη κι όταν τα πράγματα δυσκολέψουν πολύ, θα έχει μια εξιδανικευμένη εικόνα για τον Τόσο. Τον έχει θεοποιήσει στο μυαλό της. Είναι μια κοπέλα από χωριό χωρίς εμπειρίες. Είναι λογικό να της συμβεί. Δεν είναι χαζή, είναι φοβερά αθώα και τα αισθήματα της είναι στο 1000%. Για εκείνη ο Τάσος είναι ο απόλυτος πρώτος έρωτάς της. Θα μπορούσε να περάσει μαζί του όλη της τη ζωή. Είναι αγνό το συναίσθημά της. Προσπάθησα να επαναφέρω στη μνήμη μου τον πρώτο έρωτά μου και θυμάμαι ότι τότε δεν είχα στο μυαλό μου τίποτε άλλο. Και δεν ήμουν από χωριό (γελάει)».

Μήπως αυτό το αγνό συναίσθημά της τον συγκινήσει;

«Αν ο Μέρμηγκας έχει μια ανθρώπινη πλευρά αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να τον μετατοπίσει. Δεν ξέρω αν θα τον συγκινήσει ο αγνός έρωτάς της γιατί ο Τάσος είναι ακριβώς το αντίθετο. Είναι χωμέvoς μέσα σε όλα. Εκείνη είναι άγραφο χαρτί κι αυτός στη δική του σελίδα έχει πολλές μουτζούρες. Αν κάτι θαυμάζει σε αυτή είναι η αθωότητα και η αγνότητά της την οποία δεν έχει ξανασυναντήσει στη ζωή του. Δεν μπορεί να φανταστεί ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι».

Οταν η Δεσποινιώ φεύγει από το σπίτι του Κοτρώτση, η Μαρίκα την ψάχνει;

«Η Μαρίκα δεν παύει ποτέ να σκέφτεται τις αδελφές της. Οχι ότι οι άλλες ξεχνούν η μια την άλλη, αλλά πρέπει πρώτιστα να επιβιώσουν. Η Μαρίκα επαναφέρει μονίμως τον όρκο που έδωσε στη μητέρα της να είναι όλες μαζί και δεν τον ξεχνάει ποτέ».

Η Νέλλα πού είναι σε όλα αυτά;

«Η Νέλλα, από τη στιγμή που ο εραστής της εξαφανίζεται με τη Δεσποινιώ, τον ψάχνει. Ο Tάσος έχει παίξει πολύ καλά τον ρόλο του αλλά δεν αισθάνεται κάτι για εκείνη. Είναι απλά μια πολύ καλοπληρωμένη δουλειά από τον άντρα της τον Κοσμά, με σίγουρα χρήματα. Το θέμα της Νέλλας είναι η ασταθής ψυχολογική της κατάσταση. Είναι σαν ωρολογιακή βόμβα που μπορεί να σκάσει στα χέρια τού οποιουδήποτε. Ο Τάσος για εκείνη είναι ένας μοχλός αποσυμπίεσης και ο σύζυγός της το γνωρίζει αυτό».

Ομως ο Μέρμηγκας την τροφοδοτεί με ναρκωτικά.

«Αυτό ο Κοσμάς δεν το ξέρει. Ο Μέρμηγκας έχει βρει έναν τρόπο να την ελέγχει ακόμη περισσότερο. Δεν παίρνει χρήματα μόνο από τον άντρα της, αλλά και από εκείνη. Οταν τα βρίσκει σκούρα με όλες τις άλλες, έχει σίγουρη τη Νέλλα γιατί νομίζει ότι μπορεί πια να τη χειραγωγεί εύκολα».

Ο Tάσος όμως δεν δρα μόνος του αλλά έχει σύνεργό του τη Βικτωρία.

«Η Βικτωρία είναι η προσωποποίηση του κακού. Είναι μπλεγμένη παντού κι έχει απλώσει τα δίχτυα της σε όλα τα κοινωνικά στρώματα. Δεν φαίνεται να έχει ενδοιασμούς για τίποτα. Μπορεί να φτάσει ακόμη και στον φόνο αρκεί να κάνει τη δουλειά της. Πιστεύω ότι την εξιτάρει το γεγονός ότι κάθε φορά αποδεικνύει πόσο έξυπνη και πονηρή είναι και το ότι τους χειραγωγεί όλους γύρω της».

Αν η Βικτωρία είναι η προσωποποίηση του κακού, ο Μέλιος είναι η προσωποποίηση του καλού;

«Eκτός από τη Βικτωρία, δεν υπάρχουν καλοί και κακοί στη σειρά και αυτή είναι η επιτυχία της. Τη μια στιγμή οι ήρωες γίνονται απόλυτα αντιπαθείς και την άλλη βλέπουμε την ανθρώπινή τους διάσταση. Είναι άνθρωποι που κάνουν λάθος επιλογές και πράξεις αλλά κανείς δεν είναι κακός . Από την άλλη, ο Μέλιος δεν πρόλαβε να διαφθαρεί. Δεν θα δούμε ποτέ την παρακμή του. Είναι σαν τους καλλιτέχνες που έχουν πεθάνει νέοι κι έχουν αποκτήσει μυθική διάσταση. Ολοι οι άλλοι ήρωες έχουν να διανύσουν πολύ δρόμο ακόμη»

Πηγή tv24

Ψυχοκόρες: Η Δεσποινιώ αυτή τη φορά δεν θα γλιτώσει από τον Κοσμά

Ψυχοκόρες - Ασλάνογλου: Η Ευανθία θα κρατήσει τη Φρόσω σπίτι μέχρι να της κάνει τον γιο, αλλά...

Ψυχοκόρες - Γιούλικα Σκαφιδά: Αυτό θα είναι το τέλος της Μάγιας

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved