Βυτινίδου για τις κρατούμενες στις φυλακές-Το στίγμα ότι είσαι πρώην φυλακισμένη είναι μεγάλο
Η Μαρλέν Βυτινίδου μίλησε στην εκπομπή, The 2night show για την ενασχόλησή της με το σχέδιο μόδας, και την φιλανθρωπική της δράση για την επανένταξη αποφυλακισμένων και κακοποιημένων γυναικών στην κοινωνία.
Αρχικά είπε: "Βιώσιμη μόδα σημαίνει ότι ακολουθούμε μια σειρά από στρατηγικές έτσι ώστε να μην επιβαρύνουμε ενεργειακά τον πλανήτη. Είναι υπέροχο και είναι ο στόχος μας. Τον έχουμε εξαντλήσει τον πλανήτης. Το ύφασμα από γάλα γίνεται από την αποξήρανση του ληγμένου γάλατος. Αυτό συλλέγεται, αφυδατώνεται, στη συνέχεια νηματοποιείται και στη συνέχεια ύφασμα... Αυτά τα υφάσματα τα παίρνουμε από το εξωτερικό, γιατί δεν υπάρχει ανεπτυγμένη κλωστοϋφαντουργεία στην Ελλάδα για να αναπτύξει αυτήν την τεχνική".
Για τον λόγο που η ίδια σταμάτησε να εργάζεται ως χημικός και στράφηκε προς τον χώρο της μόδας, τόνισε: "Πολύς κόσμος θέλει να αλλάξει δουλειά, γιατί δεν τον ικανοποιεί η δουλειά, αυτό που θέλει να κάνει από την αρχή. Εμένα το πάθος μου, από τα 18 μου ήταν η ζωγραφική και η δημιουργία στο καλών τεχνών. 18 χρόνων όμως οι γονείς σε επηρεάζουν πάρα πολύ και έτσι πήγα πανεπιστήμιο. Ολοκληρώνοντάς το εύκολα βρήκα δουλειά στη φαρμακευτική αγορά και στα 20 χρόνια αντιλήφθηκα ότι είμαι σε εντελώς λάθος χώρο. Είχα κουραστεί και αισθανόμουν εγκλωβισμένη τη δημιουργικότητά μου. Η απόφαση να φύγεις από μια δουλειά που δε σε απολύει ή διώχνει κανείς, είναι δύσκολη. Ποτέ δεν είναι αργά. Πρέπει να τολμάμε και να κυνηγάμε το όνειρό μας. Το δικό μου ήταν να ασχοληθώ με την μόδα"
Σε άλλο σημείο, είπε: "το εξωτερικό υπάρχουν δεκάδες θερμοκοιτίδες. Είναι ένα περιβάλλον στο οποίο επιταχύνεται η ανάπτυξή σου, όπως η θερμοκοιτίδα στα μωράκια. Η θερμοκοιτίδα απευθύνεται σε νέους επιχειρηματίες. Όποιος θέλει να επιταχύνει την επιχειρηματική του ανάπτυξη, δηλαδή να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση. Εμείς εκπαιδεύουμε μόνο στην επιχειρηματικότητα. Το πρώτο βήμα είναι η βασική εκπαίδευση στη σχολή και το δεύτερο, να ανοίξεις τα φτερά σου και να πας στο εξωτερικό και να πας σε όλο τον κόσμο. Κάνουμε μεγάλα ταξίδια στο εξωτερικό, κλείνουμε μεγάλα φόρουμ, όλοι μαζί, και με ένα περίπτερο προωθούμε τις συλλογές μας. Η θερμοκοιτίδα υποστηρίζει τον νέο επιχειρηματία"