Επένδυση 62 εκατ.ευρώ στην online display advertising
Ο IAB Hellas στα πλαίσια της καθιερωμένης ετήσιας έρευνας που διεξάγει κατέγραψε στα 62 εκατομμύρια ευρώ το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 2010.
Σε μια χρονιά όπου ο κλάδος της επικοινωνίας διέρχεται κρίση, ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης συνεχίζει να βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης αναδεικνύοντας την αποδοχή και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει τόσο από το κοινό όσο και από τους διαφημιζόμενους.
Διαβάστε περισσότερα στο newscode.gr