Τα αμαρτωλά ποσοστά των διαφημιστών
Κάθε μέτρο έχουν ξεπεράσει οι πιέσεις των διαφημιστικών εταιρειών στα ΜΜΕ, τώρα που τα κονδύλια των μεγάλων πελατών πέφτουν κατακόρυφα και τα μέσα αναζητούν με όλο και μεγαλύτερο άγχος διαφημιστικά έσοδα.
Υποχρεώνουν τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες σε τεράστιες επιστροφές, πετώντας τους λίγα ψίχουλα διαφημιστικών κονδυλίων. Σα να μην έφτανε αυτό, εξαρτούν τη δρομολόγηση των κονδυλίων προς συγκεκριμένα μέσα και από το κατά πόσον αυτά υποκύπτουν στις ορέξεις τους και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη ανάλογα με τις επιταγές των διαφημιστών.
Πρωταγωνιστές στο σήριαλ «διαφήμιση» οι Bold Olgilvy των Θόδωρου Κοτιώνη και Γιάννη Ευσταθιάδη, η Fortune του Βασίλη Προβελεγγιάδη και ο όμιλος της BBDO, ο οποίος -αν και αποτελεί απευθείας πολυεθνική- βρίσκεται υπό τη διαχείριση του Τάσου Πράσινου. Η «Αγία Τριάδα» αυτή των επιστροφών και των συμφωνιών κινεί την αγορά προς τα πάνω, πιέζοντας για ποσοστά της τάξης του 26-28%. Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας εδώ: newsbomb.gr
του Κώστα Χαρδαβέλλα