ΕΡΤ: Πώς “εξαγόρασε” την συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision;
Eurovision

ΕΡΤ: Πώς “εξαγόρασε” την συμμετοχή της Ελλάδας στην Eurovision;

Με την παραχώρηση διαφημιστικού χρόνου θα “εξαγοράσει” η Κρατική Τηλεόραση την δωρεάν συμμετοχή της Ελλάδας στην φετινή Eurovision.

Μετά από αρκετό καιρό αβεβαιότητας όσον αφορά το αν θα πηγαίναμε τελικά ή όχι στο Μάλμε, η ΕΡΤ βρήκε την λύση και θα στείλει εκπρόσωπο της χώρας μας στην Σουηδική πόλη. Συμφώνησε να προβάλει συνολικά 800 διαφημιστικά σποτάκια της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας που ανέλαβε την χορηγία της ελληνικής συμμετοχής στην Eurovision. Το όλο πρότζεκτ θα είναι συμπαραγωγή με το MAD, το οποίο θα αναλάβει την παραγωγή του ελληνικού τελικού με πιθανότερη ημερομηνία την 21η Φεβρουαρίου.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved