Λεά Σεϊντού: «Γυρίζαμε σε μονοπλάνο την ίδια σκηνή για μια ολόκληρη εβδομάδα»
Μολονότι η ομορφιά της ήταν ακριβώς ό,τι χρειαζόταν για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην πρόσφατη κινηματογραφική μεταφορά του γνωστού μύθου «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», η Λεά Σεϊντού δεν άλλαξε άποψη για τα φυσικά της χαρίσματα.
«Ούτε στιγμή δεν ένιωσα “πεντάμορφη”, ακόμα και όταν φορούσα τα υπέροχα ενδύματα που μου έδιναν στα γυρίσματα», λέει η Γαλλίδα ηθοποιός στο Πρώτο Θέμα. Και τονίζει ότι «παρ’ όλ’ αυτά, ένιωσα παιδί, ακριβώς έτσι όπως παρότρυνε το κοινό το 1946 ο Ζαν Κοκτό, ο πρώτος που είχε σκηνοθετήσει το συγκεκριμένο παραμύθι στο σινεμά». Οπως όμως παραδέχεται η ίδια «από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι η “Ζωή της Αντέλ” θα ήταν σημείο καμπής στη σταδιοδρομία μου. Η ταινία απαιτούσε ουσιαστική προετοιμασία και ετοιμότητα. Μπορεί να γυρίζαμε σε μονοπλάνο την ίδια σκηνή για μια ολόκληρη εβδομάδα... Για να χτίσω έναν τέτοιο χαρακτήρα έπρεπε να χάσω κάποιες στιγμές τον εαυτό μου». Για τις περιβόητες ερωτικές σκηνές η Λεά δεν διστάζει να εξομολογηθεί ότι «εννοείται ότι ήταν παράξενη η συμμετοχή μου σε λεσβιακές σκηνές. Στην πραγματική μου ζωή δεν είμαι ομοφυλόφιλη και αυτό έκανε εξωπραγματική την κατάσταση που ζούσαμε. Οι ερωτικές σκηνές της ταινίας ήταν απαραίτητες και όφειλαν να γίνουν με πάθος για να είναι συνεπείς ως προς την ιστορία. Το πιο δελεαστικό ήταν ότι στην ουσία είχα κληθεί να υποδυθώ έναν άντρα». Επιβεβαιώνοντας τη συμμετοχή της στον «Αστακό», δίπλα στη βραβευμένη με Οσκαρ Ρέιτσελ Βάις και τον πάλαι ποτέ Μεγαλέξανδρο Κόλιν Φάρελ, η Λεά δηλώνει: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα πάρω μέρος στην ταινία του Γιώργου Λάνθιμου. Πιστεύω πως θα γίνει μια πολύ ωραία ταινία. Θεωρώ ότι ο Λάνθιμος είναι μοναδικός σκηνοθέτης και επιθυμώ να γίνω κι εγώ ένα κομμάτι στο κινηματογραφικό του σύμπαν». Οπως εξηγεί, το σενάριο του «Αστακού» είναι «είναι μια ιστορία που δεν σου επιτρέπει να παραμείνεις ελεύθερος, να καταλήξεις χωρίς σύντροφο».