Όταν οι celebrities κάνουν χρυσές δουλειές με το τηλεμάρκετινγκ
Hollywood

Όταν οι celebrities κάνουν χρυσές δουλειές με το τηλεμάρκετινγκ

Την ώρα που πολλές επώνυμες Ελληνίδες ασχολούνται με το τηλεμάρκετινγκ και διαφημίζουν διάφορα προϊόντα και τις περισσότερες φορές σχολιάζονται αρνητικά από το κοινό, στο εξωτερικό μεγάλα ονόματα βγάζουν τρελά λεφτά.

«Το σπίτι Ζέτα-Τζόουνς μπορεί να κάνει το όνειρο σας για έναν λαμπερό κόσμο πραγματικότητα» υποστηρίζει το σλόγκαν που συνοδεύει τα κομψά είδη προικός που πωλούνται με την υπογραφή της οσκαρικής ηθοποιού.

Η Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς μπήκε τελευταία στον χορό του τηλεμάρκετινγκ, του καναλιού QVC, και πληροφορίες θέλουν το σλόγκαν της να πείθει τους αγοραστές πως πληρώνοντας περίπου 30 ευρώ το σετ σεντονιών θα πάρουν μια γεύση από τη χλιδάτη ζωή της.

Το 2009, το σούπερ μόντελ, Σίντι Κρόφορντ, γνωρίζοντας άριστα τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, δημιούργησε τη σειρά καλλυντικών . Με μέση τιμή ανά προϊόν τα 40 ευρώ και με δεδομένο το υψηλό προφίλ της, υψηλό είναι προφανώς και το ποσοστό της επί των πωλήσεων, γι' αυτό και συνεχίζει το σπορ.

Το 2011 η 84χρονη Τζόαν Κόλινς προμοτάρει καλλυντικά και αρώματα της φίρμας Mean με μέση τιμή τα 25 ευρώ. Τα προϊόντα πουλούν σαν τρελά, αλλά κανείς δεν τολμά να ρωτήσει μία από τις πιο διαβόητες «κακές» της τηλεόρασης πόσα κερδίζει η ίδια.

H δούκισσα του Γιορκ, Σάρα Φέργκιουσον -ή Φέργκι- το 2010 χρεοκόπησε. Σήμερα ζει μια χλιδάτη ζωή σε ένα σαλέ στην Ελβετία, αξίας 14.500.000 ευρώ, χάρη στις πωλήσεις εργαλείων κομμωτικής που λανσάρει από το 2015.

Την αρχή, πάντως, στις τηλεπωλήσεις έκανε η κωμικός και τηλεπαρουσιάστρια Τζόαν Ρίβερς το 1990. Έως το 2014, οπότε πέθανε, εκτιμάται πως πούλησε κοσμήματα, ρούχα και καλλυντικά συνολικής αξίας ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, εισπράττοντας η ίδια, περισσότερα από 205.000.000 ευρώ.

Το κανάλι που ηγείται στον χώρο, μπαίνοντας σε 15.500.000 σπίτια ημερησίως και κάνοντας πωλήσεις 6 δισεκατομμυρίων ευρώ τον χρόνο, δεν αποκαλύπτει πόσο του στοιχίζει η... ταμπακιέρα κάθε φίρμας. Όσο μεγαλύτερο το βεληνεκές της διασημότητας τόσο υψηλότερο είναι το ποσοστό κέρδους. Ένα μέσο ποσοστό ανέρχεται στο 25%, αλλά δεν επιβεβαιώνεται, καθώς το κάθε συμβόλαιο έχει ρήτρα μη αποκάλυψης.

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved