Η αυτοκρατορία των 4 δις της Κιμ Καρντάσιαν
ΑΠΕ ΜΠΕ EPA/DAVID SWANSON
Hollywood

Η αυτοκρατορία των 4 δις της Κιμ Καρντάσιαν

Η Κιμ Καρντάσιαν, με τη στρατηγική της μάρκας Skims, έχει επαναστατήσει στη βιομηχανία ένδυσης, μεταμορφώνοντάς την από την αρχική εστίαση στα shapewear σε μια ευρεία γκάμα ρούχων.

Από το 2019, η Skims έχει γίνει διάσημη για την προσφορά της σε προϊόντα που ταιριάζουν σε διάφορους σωματότυπους, συνδυάζοντας ποιότητα και ποικιλία. Η μάρκα έχει επιτύχει αποτίμηση 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύοντας τη δύναμη της Καρντάσιαν ως επιχειρηματία.

USA ACADEMY MUSEUM GALA

ΑΠΕ ΜΠΕ EPA/CAROLINE BREHMAN

Η προσέγγιση της Skims συνδυάζει την καινοτομία με τη βιωσιμότητα, ενσωματώνοντας υλικά φιλικά προς το περιβάλλον. Η Καρντάσιαν επισημαίνει τη σημασία της εκπροσώπησης και της ένταξης στην αγορά, αναγνωρίζοντας ότι κάθε γυναίκα αξίζει να νιώθει άνετα και όμορφα. Με την υποστήριξη των social media και της δημοτικότητάς της, η Καρντάσιαν έχει διαμορφώσει μια μάρκα που δεν απευθύνεται μόνο στους καταναλωτές, αλλά και σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών.

USA LACMA GALA

ΑΠΕ ΜΠΕ EPA/DAVID SWANSON

Όπως γράφουν οι «Financial Times», η Skims αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της Καρντάσιαν από μια απλή διασημότητα σε μια ηγετική φιγούρα στον επιχειρηματικό κόσμο, αποδεικνύοντας ότι η γυναικεία δύναμη και η επιχειρηματικότητα μπορούν να πάνε χέρι χέρι. Αυτή π ιστορία επιτυχίας εμπνέει άλλες γυναίκες να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να πιστέψουν στην ικανότητά τους να καινοτομούν.

Πηγή: Απογευματινή

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved