Η αυτοκρατορία των 4 δις της Κιμ Καρντάσιαν
Η Κιμ Καρντάσιαν, με τη στρατηγική της μάρκας Skims, έχει επαναστατήσει στη βιομηχανία ένδυσης, μεταμορφώνοντάς την από την αρχική εστίαση στα shapewear σε μια ευρεία γκάμα ρούχων.
Από το 2019, η Skims έχει γίνει διάσημη για την προσφορά της σε προϊόντα που ταιριάζουν σε διάφορους σωματότυπους, συνδυάζοντας ποιότητα και ποικιλία. Η μάρκα έχει επιτύχει αποτίμηση 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύοντας τη δύναμη της Καρντάσιαν ως επιχειρηματία.
Η προσέγγιση της Skims συνδυάζει την καινοτομία με τη βιωσιμότητα, ενσωματώνοντας υλικά φιλικά προς το περιβάλλον. Η Καρντάσιαν επισημαίνει τη σημασία της εκπροσώπησης και της ένταξης στην αγορά, αναγνωρίζοντας ότι κάθε γυναίκα αξίζει να νιώθει άνετα και όμορφα. Με την υποστήριξη των social media και της δημοτικότητάς της, η Καρντάσιαν έχει διαμορφώσει μια μάρκα που δεν απευθύνεται μόνο στους καταναλωτές, αλλά και σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών.
Όπως γράφουν οι «Financial Times», η Skims αντιπροσωπεύει την εξέλιξη της Καρντάσιαν από μια απλή διασημότητα σε μια ηγετική φιγούρα στον επιχειρηματικό κόσμο, αποδεικνύοντας ότι η γυναικεία δύναμη και η επιχειρηματικότητα μπορούν να πάνε χέρι χέρι. Αυτή π ιστορία επιτυχίας εμπνέει άλλες γυναίκες να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να πιστέψουν στην ικανότητά τους να καινοτομούν.
Πηγή: Απογευματινή