Ο Μανουσάκης αποκαλύπτει πρώτη φορά τι δεν είδαμε στους Ψίθυρους Καρδιάς
Ο Μανούσος Μανουσάκης αποκαλύπτει για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια, τι δεν είδαμε στους Ψίθυρους Καρδιάς.
«Όταν γυρίζαμε τη σκηνή του γάμου στα Άνω Λιόσια, τους είχαμε όλους βοηθούς, κομπάρσους, όλοι με τα καλά τους. Το γύρισμα ήταν Δευτέρα, γιατί οι ηθοποιοί δεν είχαν θέατρο. Είχαμε στήσει το γλέντι. Κρασί -οι ηθοποιοί πίνουν πάντα Coca Cola-, κρέας στα τσουκάλια, ορχήστρα. Και ξαφνικά εκεί που ήμαστε στο ζενίθ της λήψης οι Ρομά φεύγουν! «Ρε παιδιά, πού πάτε;» τους ρωτάω. «Πάμε να δούμε το επεισόδιο στην τηλεόραση» μου απαντούν, αφού η σειρά προβαλλόταν Δευτέρα! Τους περίμενα…» τόνισε σε καθημερινή εφημερίδα.
-Υπήρξαν κι άλλα ευτράπελα;
«Κάναμε ένα γύρισμα νυχτερινό με τον Θανάση Ζερβό, τον αδελφό της Ερατώς, σε πλήρη ησυχία. Ξαφνικά ακούμε στον συνοικισμό, στη διαπασών, να παίζουν τα όργανα. Ο διευθυντής παραγωγής πήγε να δει τι συμβαίνει. Ένας Τσιγγάνος είχε κλέψει μια κοπέλα, ο πατέρας έδωσε την ευχή του, αυτοί επέστρεψαν και αρραβωνιάζονταν. Λέω «τώρα τι θα κάνουμε;» Πάω στο τσαντίρι, τους εύχομαι και κάνουμε συμφωνία. Θα γυρίζω το πλάνο, θα το τελειώνω, θα τους κάνω σινιάλο, θα αρχίζουν αυτοί τα όργανα και τον χορό. Ετσι έγιναν και ο αρραβώνας και το γύρισμα. Την αγαπούσαν τη σειρά και μου έκαναν τα χατίρια».
-Δεν φοβηθήκατε ποτέ μη θίξετε τα ήθη των Τσιγγάνων;
«Η πιο συγκλονιστική ιστορία για μένα ήταν όταν η Τσιγγάνα ηρωίδα μου είχε φιληθεί με τον μπαλαμό και επιστρέφοντας στη σκηνή αγγίζει το κορμί της, ανακαλύπτοντας τον εαυτό της στον καθρέφτη. Πάω μετά στον συνοικισμό, με πιάνουν οι Τσιγγάνες, «ντροπή σου, Μανουσάκη, τι σκηνή ήταν αυτή;» Ακολουθεί σύμφωνα με το σενάριο η σκηνή με την ερωτική επαφή. Πού να τολμήσω; Λέω στον Γκλέτσο «θα κρατήσεις τα χέρια της Άννας Μαρίας και θα τη φιλήσεις στο κεφάλι». Προβάλλεται το επεισόδιο, πάω στα Λιόσια με τα πόδια μου να τρέμουν. Έρχονται οι Τσιγγάνες «έτσι μπράβο, ρε Μανούσο. Με άνδρα, όχι μόνη της»! Μου πρότειναν δε συνωμοτικά εκεί που κοιταζόταν στον καθρέφτη να την παρακολουθεί κρυφά ο Γκλέτσος.»