Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ταξιδεύει με τον "Caveman" σε όλη την Ελλάδα
Συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά το φαινόμενο «CAVEMAN» του Rob Becker σε διασκευή και σκηνοθεσία της Αναστασίας Παπαστάθη. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης δίνει τη δική του εκδοχή στον άνθρωπο των σπηλαίων που πάνω από 200.000 θεατές στην Ελλάδα έχουν λατρέψει. Το έργο αρχίζει περιοδεία τον Ιούλιο σε όλη την Ελλάδα.
Και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι σε όποια χώρα και αν παρουσιάστηκε, σε όποια γλώσσα και αν μεταφράστηκε ο Caveman κερδίζει πιστούς οπαδούς που συμπάσχουν και ταυτίζονται με τα παθήματα και τα κατορθώματά του.O συγγραφέας του έργου, μέσω του Caveman αρχίζει με τη λεπτομερή αποκάλυψη της γυναικείας ψυχής. Μετά προσπαθεί να τη συγκρίνει με αυτή του άνδρα μέσω της αναδρομής στην ιστορία, από την εποχή του ανθρώπου των σπηλαίων.
Οι άνδρες πάντα, σαν κυνηγοί, εστιάζονται σε ένα μόνο στόχο χωρίς καμία διάσπαση απ' έξω. Αυτό εξηγεί π.χ την εμμονή του άνδρα με την τηλεόραση του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, άλλα γίνεται ένα μ’ αυτήν».
Το zapping πηγάζει από την εποχή που οι άντρες ήταν κυνηγοί και αυτό τους κάνει να βλέπουν τα κανάλια σα θήραμα. Οι γυναίκες από την άλλη πλευρά, μαζεύουν πληροφορίες από όλα τα κανάλια έχουν δηλαδή τη νοοτροπία του συλλέκτη από την προϊστορική περίοδο. Είναι τόσο απλό!
Ο Caveman έχει πάνω από 7.000.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, έχει μεταφραστεί σε 15 διαφορετικές γλώσσες και είναι η μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway, κάτι που έκανε τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης να αποκαλεί την 18η Ιουλίου ημέρα του Caveman και να μετονομάσει την οδό 44 West σε Caveman Way.
Σκηνοθεσία : Αναστασία Παπαστάθη Μετάφραση : Ερατώ Τάττη Σκηνικά : Ειρήνη Παγώνη Μουσική : Πάνος Φορτούνας Κουστούμια : Keira Coltrane Παραγωγή : Θέατρο Coronet & Mogul Theater.