Γιώργος Κατσαρός: «Έχω γράψει μουσική για 117 ταινίες και 100 θεατρικά έργα»
Σε ηλικία 12 ετών βγαίνει στη φιλαρμονική ως σολίστας. Είναι μελετηρός, προσηλωμένος και αφοσιώνεται στις μουσικές του σπουδές.
Σε ηλικία 18 ετών δίνει εξετάσεις και περνά με επιτυχία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Παράλληλα φοιτά στο Ελληνικό Ωδείο. Έτσι ξεκινά την μουσική του καριέρα ο Γιώργος Κατσαρός.
«Ήξερα ποιος είναι ο δρόμος μου ή, μάλλον, ο επαγγελματικός μου μονόδρομος: Η μουσική. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου και με το πέρασμα των ετών έγινα περιζήτητος» εξηγεί στο People.
Η πρώτη του μεγάλη επιτυχία είναι η μουσική στο τραγούδι« Κάθε λιμάνι και καημός», το οποίο ηχογραφείται το καλοκαίρι του 1963 για την ταινία Το Κάθαρμα, με ερμηνευτές τους Πάνο Γαβαλά και Ρια Κούρτη. Αυτή είναι η αρχή μιας συναρπαστικής μουσικής διαδρομής, με τη μία επιτυχία να διαδέχεται την άλλη.
«Έχω γράψει μουσική για 117ταινίες και 100 θεατρικά έργα. Όταν έκανα τον πρώτο μου δίσκο με το σαξόφωνο, δεν πίστεψαν πως θα είχε επιτυχία Μάλιστα, ως τίτλο είχα βάλει τον τίτλο μιας εκπο¬μπής που παρουσίαζα στην κρατική τηλεόραση: Ο Γιώργος Κατσαρός Παρουσιάζει. Σε αυτή την εκπομπή έβγαλα για πρώτη φορά στην τηλεόραση τη Λίτσα Διαμαντή, τον Τόλη Βοσκόπουλο, τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Μαρινέλλα και πολλούς ακόμη καλλιτέχνες. Ήταν πρωτοποριακή για την εποχή της. Ακολούθησε το «Να η ευκαιρία» ακόμα μία φρέσκια ιδέα που ανέδειξε πολλά ταλέντα στον χώρο του τραγουδιού, της σύνθεσης και της υποκριτικής. Εκεί, εκτός από τη μουσική επιμέλεια της εκπομπής, ήμουν και στην κριτική επιτροπή».
Ουσιαστικά, παράλληλα με τη μουσική του δραστηριότητα, έχει και μια έντονη τηλεοπτική παρουσία, πάντα με κύριο στόχο να παρουσιάζει καλλιτέχνες και να αναδεικνύει ταλέντα. Ωστόσο, ακόμα και τότε δεν έλειπαν τα αστεία περιστατικά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
«Στο κανάλι της ΥΕΝΕΔ και στην εκπομπή Αργά την Κυριακή, είχα βγάλει για πρώτη φορά στην τηλεόραση τον Γιάννη Πάριο. Σκηνοθέτης ήταν ο Βασίλης Βλαχοδημητρόπουλος, ο οποίος σκέφτηκε να βάλει μια κάμερα από κάτω να τραβάει τον Πάριο. Τότε δεν υπήρχαν πολλά τεχνικά μέσα, οπότε ο Βλαχοδημητρόπουλος έβαλε έναν φαντάρο να ξαπλώσει μπρούμυτα στο πάτωμα και έβαλε επάνω του μια κάμερα, ώστε να πετύχει το πλάνο. Μάλιστα, του φώναζε "Μην αναπνέεις", γιατί κουνιόταν το πλάνο του Πάριου» περιγράφει γελώντας στο People.