«Η... καημένη Ειρήνη Παπά προσπαθούσε να φτάσει τη Μελίνα»
Σε παλιότερή της συνέντευξη είχε μιλήσει για την Μελίνα Μερκούρη και οι δηλώσεις της είχαν σχολιαστεί αρνητικά.
Τώρα, αποκάλυψε πως η Ειρήνη Παπά προσπαθούσε να μοιάσει στην Μελίνα Μερκούρη.
Παντρεμένη με Ιταλό, η Ροζίτα Σώκου έζησε αρκετά χρόνια στη γειτονική χώρα, όπου διέπρεψε η Ειρήνη Παπά. Ή μήπως όχι;
Η κριτικός κινηματογράφου σε συνέντευξη της αποκαλύπτει τι έλεγαν οι Ιταλοί για την ηθοποιό.
«Επειδή εγώ έζησα στην Ιταλία, λόγω του συζύγου μου, οι Ιταλοί έλεγαν τότε: ''La povere Rene Pappas'' (Η καημένη η Ειρήνη Παπά). Στην Ιταλία πρέπει να είσαι ή καλλονή ή ηθοποιός πρώτης τάξης. Η Ειρήνη Παπά ήταν η ηθοποιός που προσπαθούσε να φτάσει τη Μελίνα, τον έναν και τον άλλον... Βεβαίως, η Μελίνα ήταν μεγαλύτερη ντίβα και σταρ από την Ειρήνη Παπά, γιατί ήξερε να κάνει την προπαγάνδα της» επισημαίνει αρχικά και στη συνέχεια αναφέρεται στην Μελίνα Μερκούρη:
«Εγώ είχα τρελαθεί τότε που βγήκε η “Στέλλα”. Η Μελίνα σ’ αυτή την ταινία ήταν εξαιρετική. Αυτά τα νάζια που έκανε στα κρεβάτια και τέτοια ήταν αυτά που μπορούσε να κάνει. Για μοναδική φορά στη ζωή του ο Κακογιάννης, ο οποίος ήταν κακός σκηνοθέτης κατά τα άλλα, έκανε μια σπουδαία ταινία».
«Ο Κακογιάννης έχει κάνει τη χειρότερη ελληνική ταινία που βγήκε ποτέ, με τίτλο ''Τα ψάρια βγήκαν στη στεριά''. Και σας το λέω εγώ, που για 52 χρόνια πήγαινα στις Κάννες και ξέρω μέχρι και το τελευταίο λιθαράκι. Στο Φεστιβάλ της Βενετίας κάποτε με πλησίασε κάποιος από την ''Corriere de la Serra'', όταν είδε την ταινία ''Ο ουρανός'' του Τάκη Κανελλόπουλου, και μου είπε: ''Ο Κακογιάννης είναι σαν τον 'Εμπορο της Βενετίας'. Ο Κανελλόπουλος είναι ένας μεγάλος αρτίστας του κινηματογράφου''. Ο πρώτος άνθρωπος που κατάλαβε ότι ο κινηματογράφος δεν είναι κινηματογραφημένο θέατρο ήταν ο Κανελλόπουλος. Ως τότε, τα κάναμε μούσκεμα» λέει στην Espresso.
H συζήτηση πήγε και στην οσκαρική Κατίνα Παξινού. «Ηταν μεγάλη ηθοποιός, όταν δεν προσπαθούσε να δείχνει ότι είναι μεγάλη ηθοποιός» λέει με νόημα και συμπληρώνει: «Είχε μεγάλη μανία με την ηλικία της. Μας έλεγε ότι ο σύζυγός της, ο Αλέξης Μινωτής, τη γνώρισε όταν ήταν παιδάκι. Θυμάμαι ότι μας έλεγε και μια ιστορία: όταν πρωτογνωρίστηκε με τον Μινωτή, επειδή εκείνη ήθελε να γίνει τραγουδίστρια και οι γονείς της δεν την άφηναν, είχε βγει έξω στο πεζοδρόμιο και έκλαιγε. Και, υποτίθεται, πέρασε ο Μινωτής και τη ρώτησε “Τι έχεις κοριτσάκι μου;”. Για να δείξει ότι είχε μεγάλη διαφορά ηλικίας από εκείνον. Ωστόσο, στο τελευταίο έργο που ανέβασαν, το “Μάνα, κουράγιο”, πήγαν όλοι οι Ελληνες για να τη δουν. Ηταν συγκλονιστική η ερμηνεία της. Ξέραμε όλοι ότι ήταν το τελευταίο έργο όπου έπαιζε».