«Τον Γιώργο Μαρίνο τον φοβόμουν, ήταν άνθρωπος κλειστός και αρκετά μοναχικός»
Showbiz

«Τον Γιώργο Μαρίνο τον φοβόμουν, ήταν άνθρωπος κλειστός και αρκετά μοναχικός»

Ο μακροβιότερος υπεύθυνος καλεσμένων στην ελληνική τηλεόραση παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και μίλησε για όλους και για όλα.

Ο λόγος φυσικά για τον Μανώλη Σκοπελίτη, ο οποίος στη συνέντευξή του αυτή δεν δίστασε να αναφερθεί και στη σχέση του με τον Γιώργο Μαρίνο.

Δεν έδινε συνεντεύξεις και η απάντησή του, μονότονα ίδια:

«Ούτε να το συζητάς».

Άνθρωπος έντιμος, καλόκαρδος, χαμογελαστός και εξαιρετικά σεμνός! Εργάστηκε σε εκπομπές που η τηλεθέασή τους άγγιξε το 70%, μεγάλωσε επαγγελματικά την εποχή που στην τηλεόραση το χρήμα έρεε άφθονο, υπήρχε όραμα, αλλά και μια στρατιά από υπερταλαντούχους ανθρώπους που δούλευαν με πάθος για όλα όσα αγαπούσαν,

Γιώργος Μαρίνος, Βλάσσης Μπονάτσας, Νίκος Μαστοράκης, Έλντα Πανοπούλου, Ανδρέας Μικρούτσικος, Γρηγόρης Αρναούτογλου, Φώτης Σεργουλόπουλος, Μαρία Μπακοδήμου, Πέτρος Κωστόπουλος, Τζένη Μπαλατσινού, Μάρκος Σεφερλής, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Μαρία Χούκλη, Γιώργος Λιάγκας, Φαίη Σκορδά, Βάσια Τρίφυλλη, Γιώργος Πολυχρονίου είναι μερικά μόνο από τα ονόματα στο βιογραφικό του.

Τηλεμαραθώνιοι με τη Ρούλα Κορομηλα, τηλεπαιχνίδια, υπέρλαμπρα σόου, όλα τα πρωινά που έγιναν στο MEGA, εκπομπές στις οποίες κλήθηκε να σηκώσει το τηλέφωνο για να καλέσει πρόσωπα της εγχώριας αλλά και της διεθνούς σκηνής, πολλές φορές και δύο ώρες πριν βγει η εκπομπή στον αέρα!

Γεννήθηκε στη Σάμο, σε ένα σπίτι 35 τ.μ., τμήμα παλιάς φυλακής, με μια μικρή αυλή-όαση, γεμάτη από τις 200 γλάστρες της μητέρας του. Από τότε κρατά ότι η ομορφιά στη ζωή καλύπτει καθετί άσχημο.

Ο πατέρας του υπήρξε συγκλονιστικός ράφτης, η μητέρα του μοδίστρα κι έτσι μεγάλωσε μέσα σε ανοιχτές ραπτομηχανές, κλωστές, υφάσματα και άφθονη αγάπη. Χρήματα δεν υπήρχαν, γι' αυτό και από τα 14 του ξεκίνησε να εργάζεται παράλληλα με το σχολείο, ενώ ονειρευόταν την ημέρα που ως ξεναγός θα έφευγε από το νησί για να γυρίσει τον κόσμο.

«Όταν πέρασα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είπα ότι αφού δεν μπορώ να ταξιδέψω στον κόσμο, θα μάθω την Αθήνα», λέει στο Gala. Και αρχές του '90 βρίσκεται στην Κυψέλη να διδάσκει Αγγλικά, ενώ παράλληλα βοηθά τον κολλητό του που εργαζόταν στα γραφικά του ΑΝΤ1 και κολλά ερωτήσεις σε καρτέλες για τα τηλεπαιχνίδια.

«Η Αφροδίτη Σημίτη μου πρότεινε να αρχίσω να κλείνω καλεσμένους και κάπως έτσι βρέθηκα στο πλευρό της γνωστής θεατρικής συγγραφέα και δημοσιογράφου Σοφίας Αδαμίδου, ως βοηθός της, το 1994, στο "Ciao Ant1" με τον Γιώργο Μαρίνο. Δεν είχα ιδέα από τον καλλιτεχνικό χώρο τότε. Όσοι ήταν πασίγνωστοι στην Ελλάδα ήταν παντελώς άγνωστοι σ' εμένα. Ξεκίνησα λοιπόν να τους προσεγγίζω έχοντας ένα στοιχείο αθωότητας απέναντι τους, κάτι το οποίο τους κέρδισε. Εκείνη την εποχή, θυμάμαι, βγάζαμε στο σόου, που ήταν κάθε Κυριακή, ζωντανά για τρεις ώρες, περισσότερους από 9 καλεσμένους και όλοι τους πρώτα ονόματα. Βίκυ Μοσχολιού, Βίκυ Λέανδρος, Νανά Μούσχουρη, Σταμάτης Φασουλής, Πόλυ Πάνου, Ρίτα Σακελλαρίου, Ζωζώ Σαπουντζάκη.

Η Βίκυ Καγιά ήρθε καλεσμένη όταν ήταν μόλις 16 ετών και τραγούδησε ως Τζέσικα Ράμπιτ. Εκεί ήταν και η Ζέτα Μακρυπούλια, ένα πανέμορφο και ήσυχο κορίτσι 15 ετών.

Τον Γιώργο Μαρίνο στην αρχή τον φοβόμουν γιατί ήταν άνθρωπος κλειστός, αυστηρός και αρκετά μοναχικός. Στο καμαρίνι ήταν πάντα σιωπηλός. Του πήγαινα τις ερωτήσεις για τους καλεσμένους και τα βιογραφικά τους και σιγά-σιγά άρχισε να με ρωτά τι ζώδιο είμαι, τι ωροσκόπο έχω. Ο Μαρίνος ήταν συγκλονιστικός αστρολόγος. Με βοήθησε πολύ και δίπλα του γνώρισα κόσμο που δεν θα μπορούσα να πλησιάσω εύκολα στα 23 μου, όπως τον Σταμάτη Φασουλή ή την Άννα Παναγιωτοπούλου που έγραφε τα κείμενα. Μπήκα ουσιαστικά στον λαμπερό κόσμο της σόουμπιζ βλέποντας τα σκηνικά από την πίσω πλευρά. Δεν με ενδιέφερε ας πούμε η Δέσποινα Βανδή που έβγαινε μπροστά, αλλά το πώς ίσιωνε τα μαλλιά της, πώς βαφόταν, πόσο φιλική ήταν. Θυμάμαι τα διάσημα μοντέλα της εποχής, Μανία Ντέλου, Ιωάννα Σουλιώτη, που εμφανίζονταν στις εκπομπές του Νίκου Μαστοράκη. Τις έβλεπες στα παρασκήνια, κοριτσάκια άβαφα, να διαβάζουν τα βιβλία τους και κάποιες να κάνουν τις εργασίες της σχολής τους και μετά να μακιγιάρονται, να φορούν υπέρλαμπρες τουαλέτες και να βγαίνουν σέξι ντίβες στο πλατό. Εμένα, όμως, με γοήτευε το πριν τους, όχι η εικόνα τους στη λαμπρότητα του σκηνικού. Αποτυπώθηκε από την πρώτη στιγμή στο μυαλό μου ότι είναι τα μαδέρια αυτά που ουσιαστικά κρατούν τη λάμψη των μπροστά».

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved