Κύριλλος Ρούσσος: «Νιώθω τον πατέρα μου πάνω από τον ώμο μου»
Για τον πατέρα του, Ντέμη Ρούσσο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη ο γιος του, Κύριλλος Ρούσσος.
Ποιο είναι όμως το σημαντικότερο μάθημα εντός και εκτός μουσικής; «Το να είσαι ν Μου πήρε πολύ χρόνο για να το κα-Το να προσπαθείς να χτίσεις τη ζωή τας ως βάση αυτό που οι άλλοι περιμένουν από εσένα για να συμβάλεις στη δική ευχαρίστηση, είτε επαγγελματικά είτε καταπιέζοντας τα δικά σου "θέλω" να είσαι παράρτημα μιας μηχανής που έχουν κατασκευάσει για σένα. Εάν διώξεις τη δική σου αυτοπραγμάτωση στο πάθος, τότε έρχεται και η ατομική γιατί έτσι επιβραβεύονται οι προσδοκίες. Εξάλλου η ζωή είναι αρκετά σύντομη σπαταλάς», λέει και συνεχίζει:
«Θα σα να ήμουν πιο έξυπνος στη διαχείριση των οικονομικών μου ή να διαθέτω ταλέντο και περισσότερες γνώσεις στο σχέδιο». Αυτό που εκτιμά περισσότερο στο γυναικείο φύλο είναι π υπομονή. Θαυμάζει και σέβεται τις γυναίκες που διαθέτουν μεγάλα αποθέματα υπομονής για τα αγαπημένα τους πρόσωπα και τοποθετεί τον εαυτό του στους τυχερούς, καθώς αναγνωρίζει ότι πρέπει να έχει πολλή υπομονή όποιος συμβιώνει μαζί του.
Μια κοινωνία που ζητωκραύγαζε κάποτε τους μουσικούς, τον τελευταίο χρόνο επιβραβεύει τους γιατρούς της. Ο Κύριλλος όμως αμφιβάλλει γι' αυτό. «Η αλήθεια είναι ότι τα είδωλα του σήμερα είναι οι youtubers, οι Instagram influencers και ορισμένοι τεχνοκράτες που με τις εφαρμογές τους γίνονται δισεκατομμυριούχοι. Ως κοινωνία έχουμε πάρει πολύ λάθος δρόμο». Γι' αυτόν η διαδικασία του στούντιο και των ηχογραφήσεων είναι μια διαδικασία πολύ δημιουργική. «Δεν ανήκω στους καλλιτέχνες που σχεδιάζουν τα πάντα από πριν. Γνωρίζω ότι είμαι ατελής και ότι δεν είμαι παντογνώστης. Ακούω τις ιδέες των άλλων μουσικών ή των τεχνικών ήχου και πιστεύω ότι η δημιουργικότητα είναι κάτι περισσότερο από απλή έκφραση ενός και μοναδικού ατόμου. Είναι επικοινωνία. Παρότι είμαι μεθοδικός, ακούω τις παρατηρήσεις των μουσικών μου, τα σχόλια τους για τη μελωδία, την αρμονία, τις νότες και όλη η διαδικασία αυτή με πυροδοτεί και με εμπνέει.
Αν εγκρίνω το αποτέλεσμα, κρατάω το κομμάτι. Αν δεν μου αρέσει, όμως, το εγκαταλείπω». Ανάμεσα στα τραγούδια του νέου του ΕΡ, στο «Reggae Dream» αναφέρεται στο να είσαι ανοιχτός σε νέες σχέσεις, ενώ στο «Who I am» στις ετικέτες και στις λανθασμένες αναλήψεις της κοινωνίας. Στο «When we meet again» κράτησε τη φωνή του Ντέμη Ρούσσου από ακυκλοφόρητη ηχογράφηση σε στούντιο προσθέτοντας όλα τα υπόλοιπα προκύπτοντας έτσι το τελικό τραγούδι; «Είναι παράξενο συναίσθημα να τραγουδάς με κάποιον που δεν είναι παρών. Αλλά ένιωθα τον πατέρα μου πάνω από τον ώμο μου», εξομολογείται.
Με εντελώς διαφορετικό ενδυματολογικό στυλ από εκείνου του θρυλικού πατερά του, αλλά με τα ίδια ανάκατα μαλλιά και το έντονο βλέμμα, τον Κύριλλο δείχνει να μην τον ενδιαφέρει να εξυπηρετεί την προσδοκία των μέσων μαζικής ενημέρωσης για το πώς θα πρέπει να φαίνεται στα μάτια των άλλων. «Όλα έχουν γίνει για την επιφάνεια και όχι για την ουσία», υποστηρίζει, προτιμώντας την αξιοκρατία και αποφεύγοντάς να κολλάει σε τίτλους ή ονόματα, σύμφωνα με το περιοδικό ΟΚ.