Παπαβλασοπούλου: «Με άγχωνε λίγο ότι θα καθίσω στη θέση της Βίκυς Καγιά. Δε μπαίνει θέμα σύγκρισης»
H Ισμήνη Παπαβλασοπούλου είναι το νέο μέλος της κριτικής επιτροπή του GNTM.
Το εντυπωσιακό μοντέλο μίλησε για το αν το ριάλιτι μοντέλων του Star έπαιξε ρόλο στην επιστροφή της στην Ελλάδα, για το πώς της φαίνεται η καρέκλα του κριτή, αλλά και για όσα θυσίασε για να κάνει διεθνή καριέρα.
Έπαιξε και το «GΝΤΜ» ρόλο στην επιστροφή σου στην Ελλάδα;
Είναι ξεκάθαρα ο λόγος που επέστρεψα, αν και είναι ακόμη νωρίς να πω αν η επιστροφή μου είναι οριστική. Η Αμερική παραμένει η βάση μου, η δουλειά και η ζωή μου βρίσκονται εκεί. Προς το παρόν, πήρα τα κατοικίδια μου και κάποια βασικά πράγματα και ήρθα.Έχω αφήσει πίσω πολλά, κυρίως τα αγαπημένα μου φυτά.
Σύντροφο;
Σύντροφο δεν πήρα μαζί μου και το αν με περιμένει κάποιος είναι ανοιχτό προς συζήτηση. Ο χρόνος και η απόσταση θα δείξουν.
Πώς σου έχει φανεί μέχρι τώρα η καρέκλα του κριτή;
Είναι πολλά τα συναισθήματα. Δεν έχω κάνει κάτι ανάλογο στο παρελθόν, αλλά αγαπώ τη μόδα, τα ρούχα, το styling. Δεν είναι εύκολο, αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον. Βλέπω κομμάτια του εαυτού μου στα παιδιά, αναγνωρίζω τις ανησυχίες που έχουν στο ξεκίνημα τους, μου αρέσει που βλέπω την εξέλιξη τους.
Τι κομμάτια του εαυτού σου είδες;
Το άγχος του casting, για παράδειγμα. Βέβαια, από ένα σημείο και μετά, δεν είναι τόσο έντονο το άγχος αφού η εμπειρία βοηθά να νιώθεις άνετα με το σώμα σου, το book σου, τα πάντα.
Πώς έμαθες να χειρίζεσαι την απόρριψη;
Μαθαίνεις -όσο γρηγορότερα τόσο καλύτερα ότι η απόρριψη δεν είναι προσωπική, είναι καθαρά θέμα δουλειάς. Αυτό σε βοηθά ψυχολογικά, αλλά και στο πώς σε βλέπουν οι πελάτες. Όταν παίρνεις προσωπικά τα πράγματα, βγαίνει στο casting. Ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνεις, θα φανεί στο πρόσωπο και στη γλώσσα του σώματος σου. Πρέπει να φύγεις αιτούν ανασφάλεια του αρέσω ή δεν αρέσω.
Σε άγχωσε το ότι κάθισες στην καρεκλά που καθόταν η Βίκυ Καγιά;
Πριν έρθω, με άγχωνε λίγο, ένιωθα πως έχω μια ευθύνη. Δεν μπαίνει θέμα σύγκρισης καθώς είμαστε δυο διαφορετικοί άνθρωποι, σε διαφορετικά στάδια της καριέρας μας. Η Βίκυ έχει ήδη κάνει καριέρα στην τηλεόραση, για την οποία τη θαυμάζω, ενώ εγώ είμαι μόλις στο ξεκίνημα μου τηλεοπτικά και είμαι η Ισμήνη, έχω το δικό μου τρόπο έκφρασης και δουλειάς. Τη Βίκυ τη γνωρίζω αρκετά χρόνια, πάντα είχαμε ωραία επαφή και τώρα που είμαστε σε διπλανά στούντιο τα λέμε εξίσου ωραία.
Πολλοί παλεύουν να κάνουν διεθνή καριέρα, εσύ όντως κάνεις. Τι θυσίασες, τι χρειάζεται για να επιτύχεις κάτι τέτοιο;
Βασικά είναι να έχεις υπομονή. Πολλά παιδιά προδικάζουν αποτελέσματα, δεν περιμένουν να ωριμάσει μια κατάσταση. Δεν γνωρίζεις πώς" λειτουργεί μια νέα αγορά ή τι θέλουν οι πελάτες. Πρέπει να πάρεις χρόνο για να μάθεις την κουλτούρα μιας πόλης η μιας χώρας και να δουλέψεις καλά και -ισχύει το κλισέ- να έχεις γερό στομάχι. Μια καριέρα γενικά απαιτεί πολλές θυσίες. Προσωπικά, ανέκαθεν ήθελα να δω τι υπάρχει πέρα από την Ελλάδα, ήταν πρόκληση για μένα να ενσωματωθώ σε ξένες κουλτούρες και μου βγήκε αρκετά αβίαστα. Ίσως γι’ αυτό έβλεπα μοντέλα από την Ελλάδα μόνο σε συγκεκριμένα σημεία, σε Μιλάνο και Λονδίνο κυρίως και καμιά φορά στη Νέα Υόρκη.
Ζώντας σαν νομάδας, δεν σου έλειπε μια πιο, σταθερή προσωπική ζωή;
Είναι εύκολο να κάνεις γνωριμίες και τελικά δημιουργείται ένας κύκλος με τον οποίο δίνεις ραντεβού στις πόλεις όπου θα τύχει να δουλέψετε ταυτόχρονα. Επίσης, με τα social media είναι ευκολότερο πλέον να κρατήσεις επαφή. Επέστρεφα πάντα σας ρίζες μου στην Ελλάδα, άπου έχω φιλίες που μετρούν πολλά χρόνια. Όσον αφορά τις συντροφικές ανέσεις, με κάποιο μαγικό τρόπο λειτουργούσαν όταν έπρεπε, με πολλά ταξίδια και άπειρο face timingί. Κατά βάση, ωστόσο, είναι μοναχική ζωή. Δεν είχα όμως θέμα με αυτό καθώς είμαι μοναχοπαίδι και ξέρω να αντιμετωπίζω τη μοναξιά.
Και τις δυσκολίες;
Δυσκολίες αντιμετώπισα στο ξεκίνημα μου γιατί ήμουν και είμαι ευαίσθητη, απλώς τότε αντιδρούσα με άλλο τρόπο. Ήμουν μαζεμένο παιδί επειδή στη δουλειά, κρατούσα αποστάσεις μέχρι να βρω τα πατήματα μου. Αυτές όμως είναι εμπειρίες πάνω στις οποίες χτίζεις τον χαρακτήρα και τη δύναμη σου.
Έχεις σκεφτεί την επόμενη μέρα;
Το modeling έχει ημερομηνία λήξης. Πλησιάζοντας τα 30, αρχίζει να αραιώνει ο κύκλος που είχες κάνει καθώς άλλοι επιλέγουν κάτι διαφορετικό και κάποιοι να κάνουν οικογένεια. Δεν είναι πολλά τα μοντέλα που εργάζονται μετά τα 30, ωστόσο υπάρχουν αγορά και δουλειά, ειδικά στην Αμερική. Καλό να είναι να κάνουμε κι εμείς εδώ στην Ελλάδα, ανάλογα με τα δεδομένα μας. μια τέτοια επέκταση. Τα ρούχα απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες και υπάρχει χώρος για μοντέλα που δεν είναι. 20 ή 25 ετών. Μεγαλώνουμε, αλλάζει το σώμα και το πρόσωπο μας και είναι ωραίο να νιώθουμε καλά με την εξέλιξη μας αντί να συγκρινόμαστε με ένα μοντέλο 20 ετών.
Πηγή:Hello