Άκης Σακελλαρίου: «Η δημόσια τηλεόραση πλέον εκπληρώνει την ουσιαστική αποστολή της»
Showbiz

Άκης Σακελλαρίου: «Η δημόσια τηλεόραση πλέον εκπληρώνει την ουσιαστική αποστολή της»

Ο Άκης Σακελλαρίου είναι από τους ηθοποιούς που «αντέχουν» το βάρος των ρόλων που υποδύονται και υποστηρίζει με όλο του το «είναι» κάθε χαρακτήρα που καλείται να ενσαρκώσει.

Με σημαντική θεατρική, κινηματογραφική και τηλεοπτική πορεία και ακροβατεί υποκριτικά καταφέρνοντας να ισορροπεί στα δύσκολα, πρωταγωνιστεί στη νέα σειρά εποχής του Μανούσου Μανουσάκη «Κρίσιμες στιγμές» που αποτελεί μεταφορά του ομότιτλου βιβλίου της Γαλάτειας Καζαντζάκη.

Μετά το «Ετερος εγώ» και την «Αγγελική» επιστρέφετε με την τηλεοπτική μεταφορά του διηγήματος «Κρίσιμες στιγμές» της Γαλάτειας Καζαντζάκη. Τι σας συγκίνησε σε αυτό το έργο;

«Η εποχή και η αναφορά στην προηγούμενη γενιά των πατεράδων μας που έδωσαν τη ζωή τους πιστεύοντας σε αξίες που πια σπανίζουν, θυσίασαν ό,τι πολυτιμότερο είχαν για το όραμα, για μια ελεύθερη Ελλάδα. Πολλές φορές ξεχνάμε, και αυτό είναι το φοβερό. Είναι πολύ σημαντικό να θυμόμαστε την αυταπάρνηση των ανθρώπων αυτών και την προσφορά τους και όχι μόνο την 25η Μαρτίου και την 28η Οκτωβρίου».

Τότε υπήρχε ένα ιδεώδες. Σήμερα;

«Νομίζω ότι είμαστε σε μια κοινωνία ευμάρειας που μας παρασύρει και ζούμε σε ένα υλιστικό περιβάλλον πιο έντονα από ποτέ. Τότε ο κόσμος ήταν πολύ πιο ουσιαστικός. Από την άλλη, η διαστρωμάτωση των κοινωνικών τάξεων ήταν έντονη, πιο ξεκάθαρη και συγκεκριμένη. Υπάρχουν υπέρ και κατά. Η σημερινή εποχή πάλι έχει ένα μεγαλύτερο κομμάτι δημοκρατίας και ευκαιριών».

Μετά από πολλά χρόνια μεταφέρονται στην ΕΡΤ έργα που βασίζονται στην κλασική ελληνική λογοτεχνία. Ελειπαν πιστεύετε τέτοιες δουλειές;

«Βέβαια και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, η δημόσια τηλεόραση πλέον εκπληρώνει την ουσιαστική αποστολή της».

Παράλληλα πρωταγωνιστείτε στην παράσταση «Οι μάγισσες του Σάλεμ» του Αρθουρ Μίλερ στο θέατρο «Δημήτρης Χορν» σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, που αποτελεί μια διαχρονική καταγγελία των δεισιδαιμονιών, των προκαταλήψεων και του φανατισμού.

«Είναι ένα έργο που έχει την αναλογία του στο τώρα, γιατί εύκολα μπορεί κάποιος να κατηγορήσει κάποιον άλλο, γεγονός που μπορεί να τον καταβαραθρώσει.Νομίζω ότι κάλλιστα το έργο μπορεί να ιδωθεί και ως μια σύγχρονη αλληγορία πάνω στην εύκολη κριτική που υπάρχει στα social media και στο “κυνήγι μαγισσών” που πολλές φορές βλέπουμε να συμβαίνει στο διαδίκτυο. Αυτό κάνει το έργο όχι μόνο σύγχρονο, αλλά τρομερά επίκαιρο».

Το κείμενο αναφέρεται σε μια πραγματική ιστορία: Στη δίκη των μαγισσών που έγινε στο χωριό Σάλεμ της Μασαχουσέτης το 1692.

«Ο κεντρικός ήρωας Τζον Πρόκτορ. Με αφορμή ένα προσωπικό σφάλμα -μια συζυγική απιστία- καθίσταται ύποπτος σ’ έναν κόσμο δογματικών. Η ζήλια της ερωμένης που την απέρριψε την οδήγησε στο να θέλει να τον εκδικηθεί με έναν τρόπο απίστευτο που συμπαρέσυρε στην εκτέλεση άλλα 20 άτομά που μπλέχτηκαν με έναν τρόπο στην όλη υπόθεσή. Το έργο είναι πολυεπίπεδο. Υπάρχει το κοινωνικό, το ταξικό, το ερωτικό, το αστυνομικό στοιχείο και έχει πολλά να πει».

Πηγή:ΤV24

Διαβάστε επίσης:

Άκης Σακελλαρίου για την περιπέτεια υγείας που πέρασε: «Σαν μία πνευμονία που θεραπεύεται» (Vid)

Τάνια Τρύπη-Άκης Σακελλαρίου: Θα ζήσουν "Κρίσιμες Στιγμές" στην ΕΡΤ1

Σοκάρει ο Άκης Σακελλαρίου μιλώντας για την περιπέτεια της υγείας του: «Μπήκα σε κώμα…»

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved