H Ελένη Ζιώγα στο gossip-tv:«Είναι τόσο οδυνηρό που σκεφτόμουν πώς θα το αντιμετωπίσει ο θεατής»
Showbiz

H Ελένη Ζιώγα στο gossip-tv:«Είναι τόσο οδυνηρό που σκεφτόμουν πώς θα το αντιμετωπίσει ο θεατής»

Αγάπη παράνομη: Στην ΕΡΤ με τη σειρά που να αναμένεται να καθηλώσει έρχεται μετά από χρόνια απουσίας η Ελένη Ζιώγα. Η εξαιρετική σεναριογράφος αυτή τη φορά υπογράφει ένα αριστουργηματικό διήγημα του περασμένου αιώνα, μεταφέροντας το στο «σήμερα» με όλες τις ανάγκες της εποχής να έχουν «κουμπώσει» με αριστοτεχνικό τρόπο τόσο στους πρωταγωνιστές όσο και στους διαλόγους αλλά και στα μηνύματα που έχει βάλει σκοπό να περάσει

Αναφερόμαστε φυσικά στη νέα σειρά της Κρατικής τηλεόρασης με τίτλο «Αγάπη Παράνομη», που φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Νίκου Κουτελιδάκη Η νέα αυτή μίνι δραματική σειρά εποχής είναι στηριγμένη στο ομότιτλο κλασικό διήγημα του Κωνσταντίνου Θεοτόκη και αφηγείται έναν παράφορο, παράταιρο κι «αφορεσμένο» έρωτα.

Το σενάριο της σειράς «Αγάπη παράνομη» ανέλαβε η Ελένη Ζιώγα, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νίκος Κουτελιδάκης

Η σειρά, έξι επεισοδίων, που θα μεταδίδεται κάθε Σάββατο με διπλό επεισόδιο, από τις 22:00 ως τις 24:00, καταγράφει μια ιστορία εγκληματικού πάθους, σε μια καταπιεστική πατριαρχική κοινωνία, που δοκιμάζει τα όρια και τις αντοχές των ηρώων. Καθένας από τους ήρωες έρχεται αντιμέτωπος με τα πιο επικίνδυνα μυστικά, που δεν τολμάει να ομολογήσει ούτε στον εαυτό του.

Μια σειρά πιο επίκαιρη από ποτέ.

Η νέα σειρά της Κρατικής τηλεόρασης με τίτλο «Αγάπη Παράνομη», φέρει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Νίκου Κουτελιδάκη

Στη διαδικτυακή συνάντηση των δημιουργών με τους δημοσιογράφους πήραμε μια πρώτη γεύση ενώ η Ελένη Ζιώγα μίλησε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr για το νέο αυτό εγχείρημα που όπως είπε εδώ και σαράντα χρόνια στριφογύριζε η μεταφορά του στην μικρή οθόνη από τον εξαιρετικό Νίκο Κουτελιδάκη και πλέον ήρθε στην πιο κατάλληλη στιγμή να παρουσιαστεί με πρωταγωνιστές την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, τον Νίκο Ψαρρά και πλειάδα εξαίρετων ηθοποιών.

- Πόσο δύσκολο είναι να «αγγίξετε» τόσο ευαίσθητα θέματα όπως αυτό της ενδοοικογενειακής βίας, της αιμομιξίας, της έννοιας του βιασμού σε μια εποχή που πραγματικά «βράζει»;

«Είναι πολύ καίρια η ερώτηση σας γιατί πραγματικά, επειδή ακριβώς αυτά τα ζητήματα –τα οποία πάντα υπήρχαν, δεν έχει αλλάξει κάτι, δεν είναι ξαφνικά μια εποχή που όλα αυτά έχουν «φουντώσει» για κάποιο λόγο απλώς μαθαίνονται. Ευτυχώς που μαθαίνονται γιατί παλιότερα όλα κρυβόντουσαν κάτω από το στρώμα. Αυτό πραγματευόμαστε σε αυτή την εδώ τη σειρά. Δεν θα το έλεγα μυστικοπάθεια αλλά την επιμονή να μην βγει ποτέ παραέξω αυτό το δράμα που συνέβαινε σε κάθε σπίτι, η παρανομία που συνέβαινε σε κάθε σπίτι και η κακοποίηση. Τώρα ευτυχώς βγαίνουν στο φως. Μπορεί αυτό να κλονίζει την κοινωνία φοβερά, να δημιουργεί μια φοβερή αστάθεια και έλλειψη εμπιστοσύνης αλλά πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να συμβεί γιατί είναι η αρχή για να ξεκινήσει να ανασυντίθεται πλέον η κοινωνία και ο ιστός της. Οπότε αυτό ακριβώς που με ρωτάτε έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί το σκεφτόμουν την ώρα που έγραφα το σενάριο.

Η σκέψη την ώρα που έγραφε το σενάριο
«Είναι τόσο δυνατό και τόσο οδυνηρό το θέμα, τόσο τραγικό που έλεγα μέσα μου «τώρα αυτό πώς θα αντιμετωπίσει ο σύγχρονος άνθρωπος, ο οποίος βάλλεται από όλα αυτά;». Από την άλλη σκέφτηκα και αυτό μου έδωσε και μεγάλη φόρα για να το συνεχίσω ότι ίσα ίσα ο σύγχρονος άνθρωπος που νομίζει ότι αυτό συμβαίνει τώρα θα συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε τότε και δεν επιτρεπόταν να βγουν προς τα έξω για να μην χαλάσει ποια; η χαλασμένη εικόνα μιας οικογένειας και για να μην πληρώσει η υπόλοιπη οικογένεια το τίμημα. Το γεγονός ότι τώρα αυτά βγαίνουν και πληρώνει ότι είναι να πληρώσει ο θύτης, αναγνωρίζεται το πρόβλημα του θύματος και καλύπτεται και συμπονάται. Ο θύτης μπορεί να επανέλθει και να τον αντιμετωπίζουμε με μια κάποια ανθρωπιά γιατί και το κείμενο μέσα του Θεοτόκη αυτό ακριβώς μας μεταφέρει. Ένας άνθρωπος ο οποίος έκανε τον βιασμό αλλά είναι σε ενοχές».

«Ο Θεριανός που έκανε το κακό δεν είναι συμφιλιωμένος με το κακό που έκανε, είναι σε πάλη με τον εαυτό του. Υπάρχουν και κάποιοι θύτες που είναι έτσι, ας δούμε λοιπόν και αυτή την πλευρά. Αυτό λοιπόν που σκέφτηκα είναι ότι «να, ο σύγχρονος τηλεθεατής που έχει ταλαιπωρηθεί και έχει πληγεί από όλα αυτά που μαθαίνει και συμβαίνουν στην κοινωνία, θα συνειδητοποιήσει πως καλύτερο είναι που το πληροφορείται τώρα παρά να ζούσε σε μια εποχή που αυτό δεν μπορούσε να γίνει και να πληρώνουν σε τέτοιο βαθμό τα θύματα το τίμημα, να μην βρίσκουν δηλαδή το δίκιο τους, γιατί εκείνη την εποχή τα θύματα δεν έβρισκαν το δίκιο τους, τώρα μπορούν και αυτό είναι βοηθητικό και φωτίζει την εξέλιξη των πραγμάτων με έναν τελικά θετικό τρόπο», λέει στο gossip-tv.gr

Η ιστορία…

Ο Στάθης Θεριανός (Νίκος Ψαρράς), ένας από τους πιο εργατικούς και νοικοκύρηδες κατοίκους του χωριού Δαφνύλα της Κέρκυρας, παντρεμένος με τη Διαμάντω (Καρυοφυλλιά Καραμπέτη), ερωτεύεται κρυφά και κεραυνοβόλα τη νεαρή Χρυσαυγή (Ευγενία Ξυγκόρου), την περιζήτητη κόρη του εύπορου κτηματία Σπύρου Ασπρέα (Γιάννης Νταλιάνης). Μαγεμένος από την απαράμιλλη ομορφιά της, κάνει τα πάντα για να την παντρέψει με τον γιο του, Γιώργη (Μιχαήλ Ταμπακάκης), προκειμένου να την έχει -έστω κι έτσι- κοντά του.

Η Διαμάντω προσπαθεί να αποτρέψει το προξενιό, καθώς γνωρίζει τη μαύρη «σκιά» του άντρα της, ο οποίος, ωστόσο, όλα αυτά τα χρόνια έχει υπάρξει υποδειγματικός σύζυγος και πατέρας. Η Διαμάντω προσπαθεί μάταια να πείσει τον γιο της να παντρευτεί την παιδική του φίλη, Ευγενία (Ιζαμπέλλα Μπαλτσαβιά), για να αποτρέψει το κακό. Το σχέδιό της δεν ευοδώνεται. Ο Γιώργης και η Χρυσαυγή παντρεύονται και εγκαθίστανται στο σπίτι των πεθερικών της, όπως επιτάσσουν οι κοινωνικοί νόμοι της εποχής. Όταν ο Γιώργης φεύγει για να υπηρετήσει τη στρατιωτική θητεία του, η Χρυσαυγή βρίσκεται στο «έλεος» του Θεριανού, ο οποίος καταλαμβάνεται από έναν τρελό ερωτικό πόθο για τη νύφη του, που ξυπνάει το «θηρίο» που κρύβει μέσα του.

Χωρίς να αντιληφθεί το πραγματικό πρόβλημα, η αρχοντική και επιβλητική μητέρα της Χρυσαυγής, Κατερίνα (Μαριάνθη Σοντάκη), διαισθάνεται ότι κάτι κακό συμβαίνει μέσα στο σπίτι που έχει μπει νύφη η κόρη της. Ωστόσο, κανείς δεν της αποκαλύπτει την αλήθεια.

Νύφη και πεθερά συνασπίζονται σ’ έναν κοινό σκοπό. Στον κρυφό πόλεμο, που έχει κηρυχτεί, πια, μέσα στο σπίτι του Θεριανού. Μένει να δούμε τι από τα δύο θα νικήσει: το εγκληματικό πάθος του πατέρα-αφέντη ή η δίκαιη συμμαχία των καταπιεσμένων γυναικών…

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved