Το μήλο κάτω απ' τη μηλιά! Αυτή είναι η κόρη του Γιώργου Κωνσταντίνου!
Η Άννα Κωνσταντίνου, είναι το νέο αίμα στον χώρο της υποκριτικής και φέρει βαρύ όνομα καθώς είναι κόρη του αγαπημένου Γιώργου Κωνσταντίνου.
Ψηλόλιγνη, με κορμοστασιά που θυμίζει καλλονή μιας άλλης εποχής η Αννα Κωνσταντίνου πρωταγωνιστεί μαζί με άλλες επτά εξαιρετικές ηθοποιούς στην παράσταση «8 γυναίκες», που ανεβαίνει στο θέατρο «Αλίκη» σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια. Η κόρη του αγαπημένου ηθοποιού Γιώργου Κωνσταντίνου μίλησε στη Real news για τη δική της πορεία στον χώρο του θεάτρου, αποκαλύπτοντας όμως, και ένα άλλο πρόσωπο του γνωστού ηθοποιού, σεναριογράφου, συγγραφέα και σκηνοθέτη, αυτό του πατέρα.
«Οι "8 γυναίκες" του Ρομπέρ Τομά είναι ένα έργο διαχρονικό και πολυσύνθετο. Μια εξαιρετική δουλειά και μια υπέροχη συνεργασία! Οι συντελεστές της είναι άνθρωποι με ταλέντο και έμπνευση, που έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για να φέρουν αυτό το έργο στη σκηνή. Αυτή είναι η δεύτερη συνεργασία μου με τον Πέτρο Ζούλια.
Ήταν καθηγητής μου στη δραματική σχολή και είναι εκείνος που μου έδωσε την πρώτη δουλειά μου στο θέατρο, στη "Δασκάλα με τα χρυσά μάτια". Είναι ένας ξεχωριστός καλλιτέχνης και ένας άνθρωπος που έχει δώσει αμέτρητες ευκαιρίες σε νέους ηθοποιούς τους έχει διδάξει, τους έχει πιστέψει, τους έχει στηρίξει. Είχα κι εγώ την τύχη να είμαι μία από αυτούς και θα του είμαι για πάντα ευγνώμων», λέει η ηθοποιός, ενώ με τον ίδιο ενθουσιασμό μιλά και για τις συμπρωταγωνίστριές της «Βρίσκομαι στη σκηνή με τις Ιωάννα Ασημακοπούλου, Κάτια Γκουλιώνη, Ναταλία Δραγούμη, Γεωργία Καλλέργη, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Ευφροσύνη Σακελλαρίου και Μαρίνα Ψάλτη, επτά κορίτσια εξαιρετικά εντός και εκτός σκηνής.
Ένιωσα αμέσως μεγάλη οικειότητα. Η καθεμία φέρει κάτι μοναδικό στην παράσταση, ενώ υπάρχει από όλες απόλυτος σεβασμός προς την ομαδικότητα που χρειάζεται το έργο για να λειτουργήσει. Είναι ηθοποιοί με ταλέντο, πείρα και πολλή αγάπη γι' αυτό που κάνουν, μαθαίνω κάθε ημέρα δίπλα τους».
Στην παράσταση η Άννα Κωνσταντίνου υποδύεται τη μεγάλη κόρη της οικογένειας. «Ένα κορίτσι δυναμικό, ανεξάρτητο, με ισχυρές απόψεις, αλλά και κρυφές ευαισθησίες. Προσπαθεί να είναι η φωνή της λογικής μέσα στην παράλογη συνθήκη που βιώνει. Σε αυτό το σημείο ταυτίζομαι αρκετά μαζί της. Σκέφτομαι πολύ με τη λογική και φιλτράρω όλες τις καταστάσεις μέσα από αυτήν. Το έργο ανεβαίνει την κατάλληλη εποχή, καθώς ξεκινά με μια οικογενειακή χριστουγεννιάτικη συγκέντρωση και καταλήγει σε... Θα δείτε από κοντά!».
«Τον θεατή δεν τον ενδιαφέρει ποιο είναι το όνομά σου»
Η Αννα μιλά με ιδιαίτερη τρυφερότητα για τον πατέρα της Γιώργο Κωνσταντίνου, και για την ανάδρασή του όταν έμαθε ότι η κόρη του θα ακολουθήσει το δικό του μονοπάτι. «Νομίζω πως υπάρχει μια αρχική ανησυχία σε κάθε γονιό που μαθαίνει ότι το παιδί του θέλει να ακολουθήσει τον δρόμο του θεάτρου ή οποιοσδήποτε τέχνης. Ειδικά στον τομέα της τέχνης η επιβίωση κερδίζεται δύσκολα.
Φυσικά, κάθε γονιός οφείλει να στηρίξει τις επιλογές του παιδιού του. Αυτό συνέβη στη δική μου περίπτωση».
Είναι, άραγε, ο πατέρας της αυστηρός κριτής; «Όταν βρίσκομαι στη σκηνή, το βασικό μου μέλημα είναι να υπηρετώ όσο καλύτερα μπορώ το όραμα του συγγραφέα και του σκηνοθέτη. Ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ αυστηρός. Ήταν πάντα υπέρ του "τα λύνουμε όλα μέσω της συζήτησης". Πότε μέσω των φωνών ή της τιμωρίας. Έχει τεράστια κατανόηση και όλες οι συμβουλές του είναι πολύτιμες. Οι μόνες φορές που γίνεται αυστηρός κριτής είναι όταν τυχαίνει να σιγοτραγουδά ένα τραγούδι από κάποιο παλιό μιούζικαλ κι εγώ δεν το αναγνωρίζω αμέσως».
Οι δυο τους έχουν συνεργαστεί στην παράσταση «Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια» στο θέατρο «Βέμπο». «Ήταν η πρώτη μου δουλειά. Παίζοντας μαζί του και μαζί με τόσους έμπειρους συναδέλφους, έμαθα πολλά πράγματα. Πάντα μου αρέσει να δουλεύω δίπλα σε έμπειρους ηθοποιούς και να εξελίσσομαι μέσα από ης συνεργασίες μου». Όσο για το αν το επώνυμό της έχει ανοίξει πόρτες στον δρόμο της «Στην τέχνη οι πόρτες ανοίγουν ή κλείνουν ανάλογα με το πόσο σκληρά δουλεύεις και πόσο σέβεσαι και αγαπάς αυτό που κάνεις. Τον θεατή δεν τον ενδιαφέρει ποιο είναι το όνομά σου. Τον ενδιαφέρει κατά πόσο θα τον βάλεις στο παραμύθι που έχει έρθει να παρακολουθήσει. Από αυτό κρίνεται η πορεία του κάθε καλλιτέχνη», απαντά.
Διαβάστε επίσης: